Tak mám vše vyměněné a problém bohužel zůstává. Koupil jsem ty Kayaby. Zadní bohužel přišly jiné, takže jsem tam operativně nechal dát Billsteiny. Pružiny jsem pořídil snížené od Eibachu. Auto je tvrdé, v zatáčkách sedí jako přibité. Problém je v tom, že musím pořád kroutit volantem, jako u parníku, takže o nějaké zábavnosti nemůže být řeč. V řízení je, při rychlejším pohybu velká prodleva. Byl bych rád, kdyby se auto opět chovalo tak, jako prvních 14 dnů, když jsem ho koupil. Servis už na nic dalšího nemůže přijít.
Aktuálně mám tedy vyměněné:
Origo přední ramena
Čepy a táhla řízení
Kompletní podvozek
Přední pneumatiky (Michelin Pilot Sport 4)
Vzpomněl jsem se, že kdysi jsem u Hondy nechal měnit tyčky stabilizátoru a jejich uložení, měl jsem stejný problém a ten po výměně zmizel. Je u šestky nějak záludné to poznat? Můžou být KO,i když na pohled jsou, dle servisu, ok?
Také jsem si všiml vibrací karoserie, v rychlostech od 100kmh výše a nejvíce při akceleraci. Servis zjistil špatně vyvážené kolo. Teď je to výrazně lepší, ale stále to trochu cítím. Mohlo by to souviset? Nějaký sikentblok motoru třeba?
Je tu někdo z Prahy, kdo by si udělal čas to projet? Zajímalo by mě chování jiné šestky. Všechny, které jsem dřív zkoušel, měli řízení strmé, s dobrou zpětnou vazbou a ničeho podobného jsem si nikdy nevšiml.