• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika TPMS - systém sledování tlaku v pneumatikách

Bud treba poriešiť senzory, alebo druhá jednoduchšia možnosť je vytiahnúť budíky a zaslepiť kontrolku kúskom niečoho tmavého...
U kamošovho GH po tom čo bol u niekoho a ten povedal že nie je problém vypnúť a samozrejme prd vyriešil som použil kúsok polystyrénu vyrezaného na štvorec a opatlaný čiernou fixou.
Pre potreby STK kde nesmie svietiť žiadna kontrolka na budíkoch to úplne stačí
 
Poslední úprava:
Tak hlásím, že jeden sensor vyměněn a mám konečně pokoj zase od TPMS... tyhle sensory můžu doporučit. Kdyby někdo řešil jeden nebo dva, tak můžu prodat, nebudu je zatím měnit.

Ahoj, ještě fungují? Nebo jak dlouho fungovaly?

Opravdu origo Mazda TMPS vydrží 7+ let? Má někdo reálnou zkušenost po kolika letech/km měnil? Nějakou čínu s životností baterky 3 roky mi moc smysl nedává. Kolik v současné době stojí sundání a nandání gumy kvůli výměně TPMS ? Musí se disk kompletně znovu vyvažovat v případě že se guma na disku nepootočí (jen lehké dovážení) ? Nebo vždycky shoděj všechny závaží a daj je tam znovu?

Má někdo zkušenost s tímto? Ty externí.

Nikdy jsem to neviděl a úplně si to na autě nedovedu reálně představit... pokud by to nebyl hodně velkej nevzhlednej bazmek, tak by to možná bylo řešení (433 Mhz, takže fungování s autem, jednoduchá a levná výměna baterie, možnost přehazování letní/zimní kola, možnost vidět který kolo má nižší tlak -> chytřejší než KF 2019).

PS: původně jsem zajásal, že KF 2019 ještě nemá přímé sledování když auto není schopné ukázat přesný tlak pneu na jednotlivých kolech a bude to mít až MY 2021
jenže pak jsem si přečetl tohle vlákno 🫤
 
Nikto ti nezaručí výdrž bateriek, kľudne môže aj v najdrahších senzoroch každý rok jedna odísť, radšej kúpiť lacnejšie ktoré sa točia ako drahšie ktoré ležali niekde.
 
Ty externi mají malou baterku
Jo ale to vlastně vůbec nevadí. Baterka je snadno vyměnitelná - po vybití baterky se nevyhazuje celý TMPS a není potřeba sundávat pneu z disku kvůli vybití baterky v polovině životnosti pneumatiky. Displej nemusí strašit na desce a může být schovaný ve schránce mezi sedačky, tam je rovnou i napájení. Přijde mi, že to má samé výhody kromě těch větších "čepiček". Ale nikdy jsem to neviděl naživo, tak se chci zeptat jestli to někdo má? 🙂
 
Back
Top