Zdravím všetkých.
Po 10 mesiacoch od kúpi a najazdených 14 tis.km sa mi stal paranormálny jav.Večer po príjazde z dialnice som odstavil auto.Ráno v plusových teplotách idem otvorit kufor,ale nereagoval ani dvere.Cez DO som sa pokúsil otvorit auto ale registroval slabučký zvukový signál nie ako ten štandartný a nič sa nedialo.Po otvorení dverí núdzovým klúčom som pri pokuse o štart neregistroval žiadne kontrolky,auto bolo mrtvé.Hneď som obvolával kámošov nech ma prídu preštartovat cez káble a ja som šiel domov pre merák.Napetie na baterii bolo 4,8V a oživit bateriu sa podarilo az po dlhej dobe a nasledoval bezproblemový štart.Diagnostické chyby ktoré vykazovalo auto boli zaprćinené poklesom napetia,vymazal som a neriešil.V ten cely den auto fungovalo OK ale bola absolvovana navšteva v servise na druhy den.Technik mi povedal že o tejto chybe vedia a je zapričinena dvojklikom pri vypínaní motora.Vraj sa uvedie riadiacia jednotka do pohotovosti,a nieje vidiet žiadne kontrolky a má odber 9A.Také dačo by som aj veril,lebo nieje možné abý dáka zabudnutá ledka vyšrotovala takto batériu.Ale problém je v tom že nedokážem navodiť situáciu žiadnim dvojklikom(dvojťuknutým) na tlačidlo vypnutie motora.Jedine je situácia keď s odstupom krátkeho času urobim opetovne opakované dvojstlačenie ale to zas pri otvorení dverí signalizuje zvukovým aj vizualnym signálom ze je zapnute zapalovanie.Ale budiš keby som aj toto v ten večer nezaregistroval.Ale zas nieje možné zamknúť auto a na to dbám a našiel som ho v osudné rano zamknuté.Som vďačný za každu radu.
Po 10 mesiacoch od kúpi a najazdených 14 tis.km sa mi stal paranormálny jav.Večer po príjazde z dialnice som odstavil auto.Ráno v plusových teplotách idem otvorit kufor,ale nereagoval ani dvere.Cez DO som sa pokúsil otvorit auto ale registroval slabučký zvukový signál nie ako ten štandartný a nič sa nedialo.Po otvorení dverí núdzovým klúčom som pri pokuse o štart neregistroval žiadne kontrolky,auto bolo mrtvé.Hneď som obvolával kámošov nech ma prídu preštartovat cez káble a ja som šiel domov pre merák.Napetie na baterii bolo 4,8V a oživit bateriu sa podarilo az po dlhej dobe a nasledoval bezproblemový štart.Diagnostické chyby ktoré vykazovalo auto boli zaprćinené poklesom napetia,vymazal som a neriešil.V ten cely den auto fungovalo OK ale bola absolvovana navšteva v servise na druhy den.Technik mi povedal že o tejto chybe vedia a je zapričinena dvojklikom pri vypínaní motora.Vraj sa uvedie riadiacia jednotka do pohotovosti,a nieje vidiet žiadne kontrolky a má odber 9A.Také dačo by som aj veril,lebo nieje možné abý dáka zabudnutá ledka vyšrotovala takto batériu.Ale problém je v tom že nedokážem navodiť situáciu žiadnim dvojklikom(dvojťuknutým) na tlačidlo vypnutie motora.Jedine je situácia keď s odstupom krátkeho času urobim opetovne opakované dvojstlačenie ale to zas pri otvorení dverí signalizuje zvukovým aj vizualnym signálom ze je zapnute zapalovanie.Ale budiš keby som aj toto v ten večer nezaregistroval.Ale zas nieje možné zamknúť auto a na to dbám a našiel som ho v osudné rano zamknuté.Som vďačný za každu radu.