- 1 063
Nedávno jsem měl na servise gh 2,5 FL 2012,a měl VLOŽKU.GH po Fl nemá ani nikdy nemělo vložku, všechny FL měli již z výroby šroubovací filtr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nedávno jsem měl na servise gh 2,5 FL 2012,a měl VLOŽKU.GH po Fl nemá ani nikdy nemělo vložku, všechny FL měli již z výroby šroubovací filtr.
Tak tam dej klidně cokoliv třeba original 5w30 a jednou za rok vyměň........... auto si bude chrochtatkeďže najazdím dosť málo, cca 5000km za rok
Jazdím krátke trase.. Väčšinou len cez víkend a max 50km aj to je častokrát optimistické...@Grey Palivový v nádrži, pokud není ubytek oleje, tak řešit nemusíš. Záleží jak auto používáš. Pokud jednou za měsíc jedeš trasu 400km, tak bude vhodnější 5W-30. Pokud se jezdí naopak s autem častěji ale jen hodně krátký trasy tak nějakou líp aditivovanou 0W-40 (výměna max po 6-7tkm), no a pokud něco mezi tak klasiku 5W-40. Vše vzhledem k motorizaci samozřejmě ACEA A3/B4 a ideálně API SN.
Jinak připomínám, že ve viskozitě 5W-30 jsou zastoupeny téměř VŠECHNY výkonnostní třídy ACEA.. to znamená, že věta - "liju 5W-30" je v podstatě nic neříkající údaj
nie nadarmo sa hovori ze interval je 10tkm resp. 1 rokJazdím krátke trase.. Väčšinou len cez víkend a max 50km aj to je častokrát optimistické...
Potom je aj otázka, či mi nestačí meniť po 2r keď najedem max tých 5....viem že olej stráca na kvalite keď sa nejazdi, no na druhú stranu by na ten olej bolo najete max 10 000km za 2r