Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
jj taky jsem na to koukal, byla by to parada. Ale docela raketa. To ty penize do auta investuji radeji efektivneji za jine veci, nez za vlastne DRL.Tohle mě dost zaujalo, vypadá to fakt dobře.
Už je i 5 generaceMna zaujalo vcelku toto
Xenony jsem u AFS světel měnil 16. října. Zdálo se mi, že původní výbojky mají zelený nádech, takže jsem investoval do Osram Nightbreaker Unlimited D2s. Rovnou musím říct, že jsem od nich čekal víc. Jak psal @lakilaki , i já jsem zjistil, že jsem tam měl osazeny Philipsy (typ nevím, teplota asi 5.000K). Osramy svítí možná trochu víc, ale vzhledem k jejich teplotě (4.350K) už nevypadají jako xenony. Zeleného nádechu jsem se taky tak úplně nezbavil, ikdyž teď jde víc do žluta. A taky souhlasím - bixenony na tom nejsou z hlediska dálkových světel tak dobře, jak když jsem měl v předchozím autě halogenové potkávačky a dálkovky zvlášť (H7 a H1, též Nightbreakery). Jestli budu xenony měnit příště (dle výdrže Osramů), půjdu asi zpět do nějakých bělejších. Vím, že jsou na tom za zhoršených viditelnostních podmínek hůř, ale zatím nemám pocit, že bych si Nightbreakery nějak výrazně polepšil.
Co se týká samotné výměny, dalo se to určitě zvládnout svépomocí, jak se spousta lidí možná přesvědčila. Vzhledem k počasí jsem měnil výbojky v garáži, ve které je po stranách auta ani ne metr místa Kola jsem nesundával, jen jsem si auto heverem přizvedl, abych měl víc místa. Nejvíc času suverénně zabrala demontáž podběhů. Celkově tak trvala výměna na levé straně (tou jsem začínal) 2,5 hodiny a na pravé 2 hodiny – to už jsem věděl, jak velkou část podběhu stačí demontovat a ohnout, abych se ke světlům dostal. Pak samozřejmě nastalo lámání prstů v úzké škvíře, kterou bylo potřeba povolit původní výbojky, vytáhnout a pak skutečně milimetrovou prací osadit nové. A když vám čočky díky AFS neustále uhýbají do stran, je o zábavu postaráno Ale zvládl jsem to na první dobrou a nic jsem nepoškodil.
Ještě bych rád dodal - dost jsem nadával na ty plastové úchyty podběhů. Nereznou, ale taky tam zrovna kdovíjak nedrží. Pár jich budu muset vyměnit (minimálně jeden jsem musel cíleně zničit), tedy za předpokladu, že je vůbec seženu
Příchytky se v celých sadách dají koupit na AliExpressu a stojí to, příklad 100kč A je tam 150 kusů různých použitých na celém autě.Gratulujem Ti, ak si vymenu ziariviek zvladol bez demontaze narazniku a svetiel.
Ja by som vymenu takou metodou na M3 urcite nezvladol.
Ale pri demontovanych svetlach, vymena ziariviek bola luxusna praca, bez lamania prstvov
Za poskodene plastove uchyty/trne najdes urcite nahradu v nejakej predajni autsuciastok. Ale bude to furt iba kompromis, oproti original.
Original plast trne, u mazdy zase predavaju za tak nekrestanske-satanske ceny, ze je to az urazka majitelov mazda aut.
a mas tam na 100% danou tu vybojku dobre? jednou jsem takle dal blbe zarovku a taky to svitilo blbe....predtim to svitilo v pohode?Dík,myslel jsem si to. Zkusíme světla dát trošku níž jestli to pomůže.
a predtim to bylo v poradku?Koukal jsem a vypadá to v pořádku.