Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ja si to steluju podle sebe v noci na dlouhy rovince na okresce. A debilove na STK mi to vzdycky donuti rozvrtat. Ale uz si pocitam otockyPrave mam trochu vice "do lesa" a dalky, kvuli lidem v maskacich a zveri.Diky moc za odpoveď. Otazka ako clovek zisti ci ich potrebuje nastavit do stran, vidia to na regloskope?
Ano. Popřípadě stačí zeď viz pdfDiky moc za odpoveď. Otazka ako clovek zisti ci ich potrebuje nastavit do stran, vidia to na regloskope?
Ahoj,Máme tu opět zimu, tak přidám další aktualizaci z renovace světel Velké díky a uznání letí na adresu Dobre Svietime
Zobrazit přílohu 17020 Zobrazit přílohu 17022 Zobrazit přílohu 17023 Zobrazit přílohu 17024 Zobrazit přílohu 17021
Více foto a info na mé stránce: https://www.facebook.com/pg/mazdaLEDosvetleni/photos/?tab=album&album_id=1874160085966810 :snaphappy:
Mazdaledosvetleni
Naše LED osvětlení funguje již řadu let v tisícovkách vozů a tak čerpáme z našich letitých zkušeností.www.mazdaledosvetleni.cz
Všichni tady píšou, že když už měnili výbojky, tak si dali tu práci na celkový repas.... Cistili čočku a paraboly a ty napíšeš, že bys na ni raději nesahá, tak jsem zmatený.... Neví náhodou někdo, zda se dají koupit ty paraboly zvlášť. Že bych je vyměnil za nové.?? RovnouAhoj. Na paraboly bych raději vůbec nesahal. S velkou pravděpodobností jenom setřeš vypálenou vrstvu a pak budeš řešit, kdo ti to znovu pokoví.
Já jsem bohužel dělal jedno světlo do kterého teklo a zařekl jsem se, že už to nikdy dělat nechci
Jestli se do toho přece jenom chceš pouštět, tak světlomet musíš nahřát (odhaduju 60°C, aby tmel začal povolovat a plasty ještě nebyly úplně měkké), pak velmi opatrně rozloupnout.
Před složením vyškrábeš starý tmel z drážky, naneseš nový a pečlivě vtlačíš plexi do drážky. Doporučuju tmel na lepení autoskel a plexi zamaskovat - černí opravdu kvalitně. Přeju hodně trpělivosti
Přiznávám, že toto vlákno moc nečtu a světlo, které jsem dělal mělo 18 let. Tam ta vrstva z paraboly šla velmi lehce dolů.Všichni tady píšou, že když už měnili výbojky, tak si dali tu práci na celkový repas.... Cistili čočku a paraboly a ty napíšeš, že bys na ni raději nesahá, tak jsem zmatený.... Neví náhodou někdo, zda se dají koupit ty paraboly zvlášť. Že bych je vyměnil za nové.?? Rovnou
Je to samozřejmě nová parabola. Jak je vidět na foto, tak na původní plastové parabole nic na vyčištění nezbylo.Ahoj,
to je nová parabola nebo vyčištěná..... pokud nová, tak dá se někde koupit? Chtěl bych si vyčistit xenony, ale když už to budu demontovat, tak bych rád byl připraven, kdyby byla parabola KO. Mám světla s přísvitem do zatáček s originál výbojkami, tak snad je vše jen špinavé a ne spálené/rozbité. Díky
Mám aktuálně také zkušenost s výměnou, levá strana bez problému a celkem rychle, pravá strana trochu s komplikacemi s opětovným správným usazením výbojky - málo místa, nechal jsem na autě kola, jen jsem demontoval podběh. Nicméně ještě přemýšlím, jestli po výměně nechat udělat seřízení světel. Nechával jsi seřídit světla?O víkendu jsem se dostal k výměně xenonových výbojek na mé M3 (BM). Z výroby tam jsou Osramky, proto jsem, i podle recenzí, koupil OSRAM Night Breaker, Laser Xenarc, D4S.
Měl jsem sundané kola kvůli přezouvání, proto jsem zvolil metodu výměny přes podběh. Po sundání těch plastových cvoků, co drží podběh (není nutné vyndávat všechny) a asi 3 šroubků, které drží podběh ze spodní strany nárazníku, je k výbojce celkem dobrý přístup. Pro Vás, kteří se na výměnu teprve chystáte, jsem pro lepší představu udělal pár fotek.
Ještě něco málo k popisu fotek a pracovnímu postupu.
- před výměnou jsem pro jistotu odpojil baterku, přeci jen do výbojky neproudí 12 V, jako u běžné žárovky.
- černý plastový kryt pouzdra xenonu (se samolepkou - foto 1) se povoluje pootočením o 1/8 otáčky proti směru hodinových ručiček.
- kovová objímka xenonové výbojky (s vylisovaným bleskem - foto 2) se povoluje pootočením objímky rovněž o cca 1/8 otáčky proti směru hodinových ručiček a pote se objímka jen k sobě vysune.
- xenonovou výbojku drží kovové drátky (jako u běžných žárovek - foto 3). Ty se z horní polohy odjistí lehkým zatlačením směrem k výbojce, pak stlačením drátků k sobě a jejich následným pohybem směrem dolů do servisní polohy (foto 4).
- xenonová výbojka je ve světle osazena s izolovaným vláknem v dolní poloze, tak jak je na fotce 5.
Při zpětném nasazení kovové objímky a plastového krytu správnou polohu "potvrdí" takové lehké zacvaknutí.
Třeba někomu pár postřehů z výměny pomůže
Zobrazit přílohu 50676 Zobrazit přílohu 50677 Zobrazit přílohu 50678 Zobrazit přílohu 50679 Zobrazit přílohu 50680 Zobrazit přílohu 50681
Koncem dubna mě čeká STK, tak při technické nechám seřídit. Pokud jsi vzal xenony s větší svítivostí, jako já, určitě bych nechal seřídit.Mám aktuálně také zkušenost s výměnou, levá strana bez problému a celkem rychle, pravá strana trochu s komplikacemi s opětovným správným usazením výbojky - málo místa, nechal jsem na autě kola, jen jsem demontoval podběh. Nicméně ještě přemýšlím, jestli po výměně nechat udělat seřízení světel. Nechával jsi seřídit světla?
Byla to první výměna xenonů, použil jsem Osram Cool Blue Intense Xenarc. Nechám tedy seřídit. Díky.Koncem dubna mě čeká STK, tak při technické nechám seřídit. Pokud jsi vzal xenony s větší svítivostí, jako já, určitě bych nechal seřídit.
Taky jsem si jednu chvíli pohrával s myšlenkou vzít Osramky s teplotou chromatičnosti 6000K, u kterých je větší wau efekt. Ale shlédl jsem nějaké video recenze, včetně přímých srovnání, a co se týká kvality osvětlení vozovky, hlavně za deště, byly lepší xenony s teplotou 4000-4500K. Takže jsem upřednostnil větší bezpečnost před efektem.Byla to první výměna xenonů, použil jsem Osram Cool Blue Intense Xenarc. Nechám tedy seřídit. Díky.
Rozumím. Já jsme chtěl otestovat tuto verzi, pokud to nebude vyhovující, tak se vrátím k "původním". Dám vědět.Taky jsem si jednu chvíli pohrával s myšlenkou vzít Osramky s teplotou chromatičnosti 6000K, u kterých je větší wau efekt. Ale shlédl jsem nějaké video recenze, včetně přímých srovnání, a co se týká kvality osvětlení vozovky, hlavně za deště, byly lepší xenony s teplotou 4000-4500K. Takže jsem upřednostnil větší bezpečnost před efektem.