- 542
V rámci servisu, který na autě začíná, se počítalo s výměnou zadních brzd. Tzn kotouče, desky, repas třmenů a lak.
Auto mám 1 a 1/2 roku. Při koupi vypadlo vše ok. Ještě letos z jara při letmém pohledu vypadalo vše normálně, respektive nic naznačovalo stavu, který je tu teď.
Už bylo jasné, že výměna je nutná, bohužel zatím nebyl čas, až teď, kdy se dělá několik dalších věcí.
Chtěl jsem se odreagovat a pustit se do toho sám, takže jsem si dokoupil nářadí, které mi chybělo a vrhl se na to.
První a poslední věc, která šla dobře, bylo podložení a vyheverování auta a demontáž kola... Když jsem se pak podíval na třmeny ze zadní části, bylo jasné, že je zle.
Na levé i pravé straně šel povolit pouze jeden šroub na třmenu. Druhý šroub byl bez šance. Zkoušel jsem vše od tepla, chladu, přemlouvání, ale marnej boj. Poslední možnost byla flexa s tím, že šroub potom odvrtám.
Číslo dílu - 26-699
Podle fotek je jasné, že jsem neměl šanci. Šroub zarezl tak, že se stal součástí držáku zadního třmenu. Odvrtat ho tak, abych neprušil pouzdro v tom držáku nešlo...
Viz pár fotek držáku třmenu... celkový stav tristní.
Stejná věc byla na levé i pravé straně, takže, se seznam dílů rozrostl a o 2x držák zadních třmenů. Už jdou poštou.
Číslo dílu GJ6A-26-281
Kód dílu 26-280B
Cena zhruba 1100,- za kus
Samotný držák šel z náboje kola odšroubovat relativně ok.
Po zhodnocení stavu třmenu a pístku na repas asi určitě kašlu a koupím i 2 nové třmeny. Díl 26-610/26-610z
Zatím neobjednáno, zkoumám nabídku.
Tady je pár fotek, kde je vidět, jak v prdeli to všechno je. Dobrá zkáza.
V plánu je tedy vše nové, ošetření okolí od rzi, lak.
Podotýkám, že ani jeden třmen se nijak nehýbal a vše bylo neuvěřitelně zatuhlé.
GH na brzdy trpí, tohle je finální verze zkázy. Za těch deset let, na mechanizmus třmenů nikdo ani nešáhl...
Jak příjde zbytek dílů, budu pokračovat...
Trochu se ty brzdy prodraží
Auto mám 1 a 1/2 roku. Při koupi vypadlo vše ok. Ještě letos z jara při letmém pohledu vypadalo vše normálně, respektive nic naznačovalo stavu, který je tu teď.
Už bylo jasné, že výměna je nutná, bohužel zatím nebyl čas, až teď, kdy se dělá několik dalších věcí.
Chtěl jsem se odreagovat a pustit se do toho sám, takže jsem si dokoupil nářadí, které mi chybělo a vrhl se na to.
První a poslední věc, která šla dobře, bylo podložení a vyheverování auta a demontáž kola... Když jsem se pak podíval na třmeny ze zadní části, bylo jasné, že je zle.
Na levé i pravé straně šel povolit pouze jeden šroub na třmenu. Druhý šroub byl bez šance. Zkoušel jsem vše od tepla, chladu, přemlouvání, ale marnej boj. Poslední možnost byla flexa s tím, že šroub potom odvrtám.
Číslo dílu - 26-699
Podle fotek je jasné, že jsem neměl šanci. Šroub zarezl tak, že se stal součástí držáku zadního třmenu. Odvrtat ho tak, abych neprušil pouzdro v tom držáku nešlo...
Viz pár fotek držáku třmenu... celkový stav tristní.
Stejná věc byla na levé i pravé straně, takže, se seznam dílů rozrostl a o 2x držák zadních třmenů. Už jdou poštou.
Číslo dílu GJ6A-26-281
Kód dílu 26-280B
Cena zhruba 1100,- za kus
Samotný držák šel z náboje kola odšroubovat relativně ok.
Po zhodnocení stavu třmenu a pístku na repas asi určitě kašlu a koupím i 2 nové třmeny. Díl 26-610/26-610z
Zatím neobjednáno, zkoumám nabídku.
Tady je pár fotek, kde je vidět, jak v prdeli to všechno je. Dobrá zkáza.
V plánu je tedy vše nové, ošetření okolí od rzi, lak.
Podotýkám, že ani jeden třmen se nijak nehýbal a vše bylo neuvěřitelně zatuhlé.
GH na brzdy trpí, tohle je finální verze zkázy. Za těch deset let, na mechanizmus třmenů nikdo ani nešáhl...
Jak příjde zbytek dílů, budu pokračovat...
Trochu se ty brzdy prodraží