Stanley
nový člen
- 12
Zdravím.Prosim o radu....už nevím co dělat dál. Vůz Mazda 3 BM 2014 skyactiv 2.2D, 110kw již cca 2 roky zpět měl občasný problém s výkonem při otáčkách nad 2000 . Přidusil se a od 150ti km rychlosti stoupaly kilometry jak vteřinová ručička....někdy byl výkon zase v pořádku.Postupně se během těch dvou let, dostal až do stádia, kdy vůz už nikdy více jak 150 km/h cca při 2000 - 2400 otáček nejel a dusil se. Do zmiňovanych otáček akceleroval jako střela, pak jako když tě někdo přidržuje....Následně se mi až po těch dvou letech rozsvítila oranžová kontrolka motoru a trojuhelníček s vykřičníkem...Rozhodl jsem se tedy pro výměnu dvou hůře funkčních vstřikovačů, před výměnou jsem byl varován, že bych měl kvůli možným pilinám v naftě, provést důkladné pročištění palivové soustavy, což jsem učinil (piliny se pri kontrole pod mikroskopem našly) a to včetně repase railového čerpadla, podavaciho čerpadla, výměna hadiček, čištění nádrže atd. To bohužel nepomohlo a vůz se dusil nadále a velmi špatný výkon. Následovala tedy demontáž sání , egr atd + čištění. Bylo zaneřáděné vcelku dost, ale údajně by to nemělo mít vliv na pravidelné přidušování výkonu motoru. Při odpojení sání od turba, jsem zahlédl upadlou klapku od malého turba i s nýtkem . Takže turbo šlo ven a výměna za repasované. Díky mému mechanikou mě tahle celá sranda stála cca 100 000. Bohužel, vůz nemá stále výkon a já už si nevím vážně rady. Snad už jen výměna nějakých čidel, ale je jich tam miliarda. Má někdo podobnou zkušenost či realnou radu? Předem děkuji




