• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Cukání při konstantní rychlosti u 2.5 (L5) facelift

Protoze vykon a lepsi spotreba.

Nevadi mi vykon v nizkych otackach ale spis naladeni jeho davkovani plynoveho pedalu.

Prave proto zvazuji zase prejit zpet na tovarni mapu, hlavne kvuli tomu skubani, ale jestli to delá i na origo mapě, tak je to zbytecné a lepsi bude naladit pedal plynu a jezdit bez EGR.

Cele to resim ze to chci dat jeste do plynu, a k tomu citim, ze EGR potreba bude (nizsi teplota)
Tak to dej do originálu, narvi tam plyn a happy 😊
 
Pohravám si s myšlenkou , že by za to cukání při lehce sešlápnutým plynu mohla AFR Lambda (přední Lambda na prvním katu)
Dočetl jsem tady na fóru (myslím , že to psal @shr3k ) , že první Lambda řídí směs při lehkém a středním zatížení a to je přesně oblast kde mám problémy.

Na Amaymama je za cca 4.500kč tak uvažuju nad nákupem.

Co si myslíte o tom Vy?
 
Tú prvú som menil tak ako viacerí tu. Ja mam zas myšlienku či to nemôže robiť nastavovanie vačky, či ten solenoid hore čo je, ale ešte som nepozeral či sa dá vybrať bez zhadzovania veka. Niekto by sa mal obetovať a kúpiť cievky :)
 
Tú prvú som menil tak ako viacerí tu. Ja mam zas myšlienku či to nemôže robiť nastavovanie vačky, či ten solenoid hore čo je, ale ešte som nepozeral či sa dá vybrať bez zhadzovania veka. Niekto by sa mal obetovať a kúpiť cievky :)
Koľko vyjdú cievky ? Ja kúpim cievky a ty čerpadlo a už to rozluskneme konečne 😁😁
 
Tú prvú som menil tak ako viacerí tu. Ja mam zas myšlienku či to nemôže robiť nastavovanie vačky, či ten solenoid hore čo je, ale ešte som nepozeral či sa dá vybrať bez zhadzovania veka. Niekto by sa mal obetovať a kúpiť cievky :)
Jaký přesně selenoid? Dej fotku :)
Tam je vůbec těch selenoidu milion kolem celého motoru 🤦‍♂️
 
Poslední úprava:
Koľko vyjdú cievky ? Ja kúpim cievky a ty čerpadlo a už to rozluskneme konečne 😁😁
Ja už nekúpim nič, teraz som dal 450e do prednej nápravy, ale len preto aby som po kúpe novšej mohol toto drahšie predať :) sa mi zdá že 75e jedna.

@Retrin navrchu pri nalievani oleja na ovladanie variabilného časovania vačky.
 
Ono když to shrnu dokupy tak si myslím , že to může být :
1. Svíčky (u mě ne , mám nové)
2. První Lambda (AFR)
3. Cívky
4. Čerpadlo ( ale moc tomu nevěřím)
5. Cívky
6. Nekvalitní palivo ( u mě ne)
7. Rozhozené ventily
8. Móóóžná rozvody
9. Váha vzduchu ( u mě ne, měl jsem půjčenou jinou - 100% fuknční)
10. Škrtící klapka ( mám vyčištěnou ale může mít nějakou poruchu , že třeba nedovře tak jak by měla)
11. Vstřiky
 
Ono když to shrnu dokupy tak si myslím , že to může být :
1. Svíčky (u mě ne , mám nové)
2. První Lambda (AFR)
3. Cívky
4. Čerpadlo ( ale moc tomu nevěřím)
5. Cívky
6. Nekvalitní palivo ( u mě ne)
7. Rozhozené ventily
8. Móóóžná rozvody
9. Váha vzduchu ( u mě ne, měl jsem půjčenou jinou - 100% fuknční)
10. Škrtící klapka ( mám vyčištěnou ale může mít nějakou poruchu , že třeba nedovře tak jak by měla)
11. Vstřiky
Zaplať si diagnostika, co to umí s osciloskopem.
 
Zq mě buď cívky nebo vůle na rozvodech která se projevuje při slabém plynu jak auto mírně zabírá a nezabírá, ale není to natolik velká vůle aby to zachytila diagnostika
 
Zaplať si diagnostika, co to umí s osciloskopem.
Nemáš nekoho z okolí Ostravy/Zlína na doporučení?

@no_hits můžes mít pravdu , já udělám co bude třeba jen potřebuju vědět co opravdu je ta závada, jinak budu stále jen měnit funkční věci.
 
podle mapy jsem si našel servis a teď jsem ten servis ho našel na googlu. Zkusím tam napsat dotaz :)
 
Tak napsal těm mechanikům a jeden se chytil a odepisoval na e-maily, řekli jsme si co potřebuju a domluvili se , že mu pošlu datumy kdy bych mohl přijet. Poslal jsem dotaz kolik toto zjišťování u něj +- stojí (ať jsem připraven) a pak jsem mu poslal datumy kdy mám volno a od té doby na email neodepsal…….

Tvl to neexistuje mechanik s osciloskopem , který by pracoval??? To je masakr tohle… každý má na hubě, chytrý jak rádio ale když se má v tom hrabat - uteče….

Já jako člověk, který v práci (či v při opravě počítáčů) dělá TAK DLOUHO dokud není problém vyřešený i kdyby to mělo trvat 20 hodin v kuse a další den znova! Nechápu , že pokud nejde o výměnu tlumičů,brzd a kulových čepů tak každý od toho dá ruce pryč….to nejsou mechanici ale parta blbečků co povolí 4 sřoubky , vymění díl a opět 4 šroubky utáhne. Na základě chyby z řídící jednotky a přečtení kódu , kdy Vám jednotka řekne CO KDE MĚNIT tak tohle může dělat kde jaká lopata….

Normální servisy nemá smysl zkoušet z těchto důvodů a pak ještě z těchto :
Odpověď na můj problém je:
1. Však to skoro nejde cítit (to teda jde!)
2. Vždyť ti to jede jako pi*a co ti chybí?! (To že, když se to lehtá tak se to škube)
3. S tím se zabývat nebudu na to nemám čas (tak zavřít dílnu, nafoukat gumy zvládnou i jinde… a né, že nemáš na to čas ale stejně by jsi to nezvládnul s tvým přístupem…)
 
Tak napsal těm mechanikům a jeden se chytil a odepisoval na e-maily, řekli jsme si co potřebuju a domluvili se , že mu pošlu datumy kdy bych mohl přijet. Poslal jsem dotaz kolik toto zjišťování u něj +- stojí (ať jsem připraven) a pak jsem mu poslal datumy kdy mám volno a od té doby na email neodepsal…….

Tvl to neexistuje mechanik s osciloskopem , který by pracoval??? To je masakr tohle… každý má na hubě, chytrý jak rádio ale když se má v tom hrabat - uteče….

Já jako člověk, který v práci (či v při opravě počítáčů) dělá TAK DLOUHO dokud není problém vyřešený i kdyby to mělo trvat 20 hodin v kuse a další den znova! Nechápu , že pokud nejde o výměnu tlumičů,brzd a kulových čepů tak každý od toho dá ruce pryč….to nejsou mechanici ale parta blbečků co povolí 4 sřoubky , vymění díl a opět 4 šroubky utáhne. Na základě chyby z řídící jednotky a přečtení kódu , kdy Vám jednotka řekne CO KDE MĚNIT tak tohle může dělat kde jaká lopata….

Normální servisy nemá smysl zkoušet z těchto důvodů a pak ještě z těchto :
Odpověď na můj problém je:
1. Však to skoro nejde cítit (to teda jde!)
2. Vždyť ti to jede jako pi*a co ti chybí?! (To že, když se to lehtá tak se to škube)
3. S tím se zabývat nebudu na to nemám čas (tak zavřít dílnu, nafoukat gumy zvládnou i jinde… a né, že nemáš na to čas ale stejně by jsi to nezvládnul s tvým přístupem…)
A zkoušel jsi už takovou tu radu do prázdna ?
Kup opravdu kvalitní čistič vstřikovačů a palivový soustavy - ideálně BG 44K Platinum nebo třeba i Motul Fuel System Clean (verze auto). Prostě něco co funguje i mimo reklamu v teleshoppingu a podivnejch videí na YouTube.
Zkus to tam dát a pokud se ten symptom cukání byť jen trochu zmenší nebo prostě ucejtíš že je něco jinak, tak víš, že máš vyndat vstřikovače a minimálně je nechat pročistit. Já vím že 2.5 má nepřímý vstřik, ale po těch letech....

Jen takovej páteční nápad, pokud se ti nikdo neozve na tu diagnostiku.
 
A zkoušel jsi už takovou tu radu do prázdna ?
Kup opravdu kvalitní čistič vstřikovačů a palivový soustavy - ideálně BG 44K Platinum nebo třeba i Motul Fuel System Clean (verze auto). Prostě něco co funguje i mimo reklamu v teleshoppingu a podivnejch videí na YouTube.
Zkus to tam dát a pokud se ten symptom cukání byť jen trochu zmenší nebo prostě ucejtíš že je něco jinak, tak víš, že máš vyndat vstřikovače a minimálně je nechat pročistit. Já vím že 2.5 má nepřímý vstřik, ale po těch letech....

Jen takovej páteční nápad, pokud se ti nikdo neozve na tu diagnostiku.
Děkuji Maxi za další nápad. Určitě případně zkusím!
Po 15červenci jde auto k elektrikáři/mechanikovi a bude mi montovat subáč a odpory na led blinkry od @Natural , říkal mi , že se koukne i na to cukání (ale nevěřím , že na to přijde a třeba budu překvapený….) ALE kdyby na to nepřišel koupím ten čistič a provedu test. Já tankuju 2 nádrže za měsíc takže výsledky by mohly být případně brzo vidět 💪
 
Já tento problém běžně nemám ale jel jsem teď 200km s rodinkou na dovolenou a pak 200km zpět a vzhledem k vedrům jsem musel použít klimatizaci. Obě cesty jsem cítil při míň sešlápnutým plynu pocukávání. Bežně s klimou nejezdím a ten problém nemám. To by mohla být u většiny lidí příčina
 
Back
Top