Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mě za to zapadl IQOS a musel jsem rozebrat celý ten kryt, abych se tam dostal. Postupoval jsem dle tohoto videa:Ahoj. Zapadlo mi něco za držák na lahve. Teď teď nejde úplně odklopit. Prsty tam nestačím, abych to vytáhnul.
Nevíte někdo jak co nejjednoduseji vyndat držák na lahve nebo se alespoň dostat za něj?
Děkuji
Ahoj. Díky za odkazy. Je to vše na vycvaknutí, nebo je potřeba i šroubování atd?Mě za to zapadl IQOS a musel jsem rozebrat celý ten kryt, abych se tam dostal. Postupoval jsem dle tohoto videa:Zobrazit přílohu 55359
Myslím, že dva šroubky tam po cestě byly. A určitě doporučuji nějaký plastový pry tool na zobáčky.Ahoj. Díky za odkazy. Je to vše na vycvaknutí, nebo je potřeba i šroubování atd?
Cituji: "Mazda CX-30 je SUV crossover japonské automobilky Mazda, který byl představen v roce 2019 na autosalonu v Ženevě."Je rok 2015 alebo 2017 ok? Nieje to moc staré auto?
Jak píše kolega. CX30 existuje od roku 2019. Možná máš namysli menší model CX3. Ten existuje od roku 2015. Ano lak je měkčí a auta mají od kamínků po čase sem tam tukance v laku. 150t km je celkem už nájezd. Tam je to pak o tom jak se o auto staral majitel a jak s ním jezdil. Obecně Mazdy v benzínu nic extra netrápí. A servis Mazdy je drahý jako většina ostatních značkových servisu. Též záleží co potřebuji na autě dělat a jestli nestačí běžný servis nějakého Pepíka nebo to vyžaduje vysloveně proškolene fachmany od Mazdy. Obecně platí že k nákupu auta bys měl přizvat nějakého odborníka co auto prověří a prohlédne.Zdravím, zháňam auto a nie som žiadny znalec aut mám v tom celom doslova guláš...
No ale legendy hovoria že najlepšie je mať "japonca". No a vyskytla sa Mazda cx-30
Tak sa chcem spýtať na nejaký stručné zhodnotenie tohoto auta. Snažil som sa prečítať toto fúrum ale je toho moc prečítal som asi 10 strán...
Zaujímajú ma tieto veci.
Je nájazd 150 000km moc? Koľko ste s nim najazdili vy?
Je rok 2015 alebo 2017 ok? Nieje to moc staré auto?
Počul som že má problém s lakom. Je to pravda?
Aké sú drahé servisy pre Mazdu?
Ďakujem.
Ahoj, auto vypadá jako funglovka. Zaměřil bych se na to, jestli nebylo havarované nebo utopené. Jestli neodhalí nic CEBIA, tak prohlídka na zvedáku, lícování kastle a zkušebka. Když máš možnost, mechoše s sebou. Šťastnou ruku!Jako potenciální nový člen klanu zdravím všechny vespolek.
Plánuji koupit auto a po zkušebních jízdách u několika značek jsem dospěl k závěru, že mi nejvíc vyhovuje právě Mazda CX-30.
Narazil jsem teď na tento inzerát
Mazda CX-30 2.0i G-150 AT LED Navi Kamera | Sauto.cz
Inzerát na prodej SUV Mazda CX-30, 2.0i G-150 AT LED Navi Kamera. Stav: Ojeté; motor: 1 998 ccm, Benzín; barva Vínová; tachometr 95 429 km; cena 499 000 Kč; prodejce Auto-RE Bylany - okres Chrudimwww.sauto.cz
Šli byste do toho? Historie vypadá čistě, pravidelný servis Mazda, jen ten nájezd skoro 100 tisíc km mi přijde celkem dost a už je to mimo záruku (dohledal jsem, že ta současná 6 letá začínala v roce 2022 a tento kousek je ročník 2021). Netuším jaké tam můžou být další investice v krátkodobém/střednědobém horizontu (krom výměny oleje v převodovce - s tím počítám, že bude třeba udělat).
Přemýšlel jsem i o nové, to bych měl bez starostí, ale problém je že v této výbavě a ikonické červené teď nikde není (nejdřív květen) a čas mě docela tlačí.
Díky za jakékoli připomínky.
U motoru bych žádné nástrahy při tomhle stáří a nájezdu nečekal. Klempířinu a cachtání v Labi zkušený mechanik pozná, ale ne z fotek. Chce to projet, jestli převodovka řadí hladce a bez cukání. Vyzkoušet komplet elektroniku. Nechat si rezervu na spotřebák (brzdy, náplně včetně AT). Finanční rozvahu si udělej podle toho, jak si chceš auto nechat dlouho a jaký máš limit v hotovosti. Nové Mazdy tak podražily, že to kromě podnikatelů a firem moc nedává smysl.Díky moc za odpovědi.
CEBIA neeviduje žádnou pojistnou událost.
Určitě bych šel s mechanikem, sám bych se do kontroly jako úplný laik rozhodně nepouštěl. S bazarem jsem se i takto předběžně domlouval a s přítomností mého mechanika by neměli problém... tak třeba to naznačuje, že nemají co skrývat?
Předpokládám, že bouračku nebo vytopené vozidlo by každý trochu zkušený mechanik měl poznat? Z recenzí vyplývá, že možnost zvednout auto u nich na zvedáku předchozím zákazníkům poskytli, takže pokud by tomu mělo být v mém případě jinak, tak by to byl jednoznačně red flag.
Spíš jsem si říkal, že u funglovky bych nemusel nic takového řešit a po nějakých 4-5 letech ji třeba taky za podobnou cenu prodat (a nebo ne, pokud budu spokojený a nezmění se naše potřeby). I když možná spíš trochu méně, protože bych musel oželet výbavu a jít do Centre-line/Homura/Nagisa, protože Exclusive v tuto chvíli v přijatelné barvě pořádně neseženu (leda zkusit dovoz z DE). Na druhou stranu pořizovací cena Centre-line dnes bude patrně vyšší než Exclusive v tom roce 21 a kdoví jak to bude za pár let. Každopádně s touhle ojetou CX-30 na tom pak jako druhý majitel budu po pár letech asi výrazně hůř...
Tak to vypadá, že taky nakonec skončím u nové.Já jsem taky hledal ojetou CX30 až jsem nakonec skončil u nové. Ohledně výbavy je to vždycky v neprospěch prvního majitele. Ale to už je na zvážení toho kdo to kupuje.