Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak normální to asi nebude,že je voda ve světle. Rozhodně bych chtěl po servisu, aby zjistili proč a kama se dostává vlhkost. Na základě jejich vyjádření bych jednal s pojišťovnou. Otázlka je, jak mají nastavené konkrétní podmínky plnění, jestli třeba u předních světel, že plní pouze v případě že nefungují tak to bude muset asi být vyřešeno opravou v servise. Chce to pročíst podmínky, případně se jich dotázat, co je v rozsahu plnění v rámci světel.Zdravím a prosím o radu.
Setkal se tu už někdo s problémem vlhkosti v předním světlometu (viz. foto)? Před měsícem při čtvrté kontrole Mazdy v Auto Palace Brno jsem upozornil na tehhle problém. Říkal jsem jim tam že auto stálo 14 dní na parkovišti, ten víkend byl hodně deštivý na horách a při zpáteční cestě se rozsvítila kontrolka ,,Porucha systému světlometů, nechte vůz zkontolovat a selhání systému ALH '' světlo problikávalo a pak zhasne úplně. Upozorňuji že světlomet je nepoškozený, žádný ťukanec ani škrábanec. Následující den mi borec na příjmu mi po 2 hodinách v autorizovaném servisu zdělil, ať postavím auto na sluníčko a nechám světlomet vyschnout a hlášku o poruše systému vymazali. Pokud se prý ale objeví hláška znova tak mám dát vědět. Myslel jsem, že si ze mě dělá srandu ale opravdu to s tím sluníčkem myslel vážně a navíc hláška se objevila znovu hned jen co jsem vyjel ze servisu.
Těď pár faktů:
- loni v září sjednána prodloužená záruka do 28/08/2025 nebo 150000 km ani jedno ještě nesplňuji
- chtěl jsem uplatnit závadu přes záruku a podnikl kroky následující:
- AutoPalace Brno chtělo abych natočil a poslal záznam jak problikává světlomet, video nebylo akceptováno!!! protože to bylo z mého mobilu
- pracovník AutoPalace Brno nakonec sám zdokumentoval záznam na služební mobil a říkal že se budou hodně kroutit aby přiznali plnění, za světlo prý skoro 50 tisíc
- dnes skoro po měsíci jízdy defakto s jedním světlem a pořád nějakého čekání na něco, mi bylo zděleno že CarGaranitie zamítá plnění z prodloužené záruky z důvodu ,,VODA VE SVĚTLOMETU!''
Opravdu nevím co teď a budu vděčen za jakoukoliv radu. Děkuji vám všem.
Zobrazit přílohu 54042Zobrazit přílohu 54043
Ahoj, ono je ještě blbé, že jde o LEVÉ světlo. Z hlediska zákona je auto nezpůsobilé k provozu, riziko pokut, kdyby došlo k nehodě, pojišťovna nebude plnit.Zdravím a prosím o radu.
Setkal se tu už někdo s problémem vlhkosti v předním světlometu (viz. foto)? Před měsícem při čtvrté kontrole Mazdy v Auto Palace Brno jsem upozornil na tehhle problém. Říkal jsem jim tam že auto stálo 14 dní na parkovišti, ten víkend byl hodně deštivý na horách a při zpáteční cestě se rozsvítila kontrolka ,,Porucha systému světlometů, nechte vůz zkontolovat a selhání systému ALH '' světlo problikávalo a pak zhasne úplně. Upozorňuji že světlomet je nepoškozený, žádný ťukanec ani škrábanec. Následující den mi borec na příjmu mi po 2 hodinách v autorizovaném servisu zdělil, ať postavím auto na sluníčko a nechám světlomet vyschnout a hlášku o poruše systému vymazali. Pokud se prý ale objeví hláška znova tak mám dát vědět. Myslel jsem, že si ze mě dělá srandu ale opravdu to s tím sluníčkem myslel vážně a navíc hláška se objevila znovu hned jen co jsem vyjel ze servisu.
Těď pár faktů:
- loni v září sjednána prodloužená záruka do 28/08/2025 nebo 150000 km ani jedno ještě nesplňuji
- chtěl jsem uplatnit závadu přes záruku a podnikl kroky následující:
- AutoPalace Brno chtělo abych natočil a poslal záznam jak problikává světlomet, video nebylo akceptováno!!! protože to bylo z mého mobilu
- pracovník AutoPalace Brno nakonec sám zdokumentoval záznam na služební mobil a říkal že se budou hodně kroutit aby přiznali plnění, za světlo prý skoro 50 tisíc
- dnes skoro po měsíci jízdy defakto s jedním světlem a pořád nějakého čekání na něco, mi bylo zděleno že CarGaranitie zamítá plnění z prodloužené záruky z důvodu ,,VODA VE SVĚTLOMETU!''
Opravdu nevím co teď a budu vděčen za jakoukoliv radu. Děkuji vám všem.
Zobrazit přílohu 54042Zobrazit přílohu 54043