- 6 759
Nevím, co by bylo levnější, jestli předělávat na 3x25/32A včetně elektroměru a plateb, kupovat ACCELEV two nebo koupit jiné auto...No, vida, stroj na bonding fází (příspěvek od @shr3k) slyším/vidím prvně![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nevím, co by bylo levnější, jestli předělávat na 3x25/32A včetně elektroměru a plateb, kupovat ACCELEV two nebo koupit jiné auto...No, vida, stroj na bonding fází (příspěvek od @shr3k) slyším/vidím prvně![]()
Zde bych prověřil i dodavatele baterek FVE, protože, co si pamatuji (FVE nemám), tak baterky úplně levné nejsou (obvykle čtvrtina až třetina ceny celého řešení), ale zcela jistě nejsou tak odolné, jak ve voze, resp. nemají rády každodenní (či velmi časté) nabíjení, vybíjení. Jejich obvyklá kapacita ~10kWh i do naší malé Majdy (~30kWh) spadne jak do kanálu.Celou zimu jsem vnitřně bojoval s tím, jestli nabíjet třeba častěji (pro využití FVE a zásoby v její baterce - aby se jezdilo "zadarmo") nebo prostě když je potřeba, připojím a hotovo....
Tedy 4. prohlídka (květen 2025 technická), cca 44kkm (37kkm mých) a SOH 95% prý.Jsem zvědav co ti v servise k tomu SOH řeknou - protože loni mi tvrdili, že Mazda SOH neudává, resp. neměří / nekontroluje, letos se ani neobtěžovali mi předložit
![]()
teplota 10 stupnu, destJo, to vypadá i jako "můj standard".
Přepokládám, že byla rozumná teplota okolí a zejména i baterky?
V menu mám automaticky ohřev baterie od koupě, zdá se že, ale bez nastavení nabíjecího bodu v navigaci, se nic neděje - Leden pod nulou / 75 kW nabíječka nabíjela 7kW. Cold režim podle dnešního zkoušení postupu, byl deaktivován.tak k cemu je tam potom funkce vyhrivani bateri :automaticky
Pokud není nastavená navigace a ani aktivní Cold mode, tak se nic neděje, aspoň u mého kousku. Při zkoušce v Lednu jsem jen přijel k DC nabíječce bez navigace a vypnutým Cold modem, výkon byl 7kW na 75kW DC nabíječce.Ja jsem nikdy nic v navigavi nenastavoval.takze bez urceni bodu nabijeni to neohriva? Jednou jsem slysel takove tiche bzuceni. Otevrel jsem kapotu a tam bezelo to male vodni cerpadlo a trubky co vedou k baterce byli vlazne. Venku mrzlo. Jen uz nevim zda to bylo zrovna pripojene na ac nabijeni
Úplně na nule nebyla, jedna čárka od poslední cca. Máte Cold mode aktivní?Tak z toho jsem jelen.takze v zime ti lezela rucicka teploty baterie na nule?to nam ukazovala vzdy neco k prvni carce.