- 3 481
Podívej každý auto má něco. Něco víc a něco míň. Z mích zkušeností ti řeknu,že hnije všechno (i to volvo). Jen každej auťák hnije jinde,takže když někomu začnou hnít dveře zvenku,tak je to víc nápadný než shnilý prahy v části pod autem. Vždycky se říkalo: Mazda = shnilý zadní lemy a je to tak. Na tomhle tvrzení mě nejvíc štve,že i kdyby automobilka nepoužila lepší pozink,tak to hnití může razantně oddáli a to jen tim,kdyby nepřilepila na ten plech politej základovkou ty hnusný filcový koberce.no co k tomu dodat , příště koukat po něčem jiném ...Prostě prevence musí být, jinak nám to shnije pod nohama
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...********************************************* že by fakt sázka na něco od koncernu VW nebo švédského Volva byla jistotou ?
Koncern VW zase hnije odspod od prahů,takže to není dlouhou dobu vidět a pak najednou
nebo případně kapoty u přední masky jdou na odstřel taky.
Co jsem byl mile překvapen tak stará dobrá 206 nebo 406 od Pažouta. Ty držej jak židovská víra,ale stačí malej karambol aby se prohnul pleh,pozinková vrstva praskla a v tu chvíli to auto hnilo galaktickou rychlostí v místě nehody.
Japonci celkově hnijou převážně na území EU,takže nevim proč to...
Ale ty automobilky se to snaží pořád vylepšovat,když jim na to zbydou nějaký prachy (a vedení to povolí), takže můj osobn názor je,že u těhle novějších modelů uvidíme. Rozhodně se dá už teď říct že je to lepší než první generace M6GG přdfacelift,která vyjela shnilá snad už z autosalónu.