Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak to jsem nikdy nedělal, ani dělat nebudu. Raději oželím mírně zkrácení životnosti baterie, než abych několikrát do měsíce nastavoval elektroniku auta.pokiaľ sa s autom nejazdí viac ako tri dni, tak baterku odpojiť, aby sa nevybila
Mám EFB baterku, ale nemám jinou nabíječku, jenom tu CTEK, co všichni chválí . Nevím, kde bych teď sehnal jinou, no nic, myslíš, že bych měl použít tu funkci Recond i u té nové baterky? Tam do dávalo 15,8V.treba nabit aj novu pokym nebude 1,28 , vo Forscane to nevadi 0,00, hlavne ze nesvietia kontrolky, tie sa rozsvietia vtedy ked jednotka registruje slabu baterku, ked mas EFB baterku tak si musis zohnat nabijacku na ktorej vies nastavit vyssie napatie /16,5V-2A/
Jo, četl jsem už předtím, co tedy myslíš? Mám použít alespoň tu funkci Recond i u nové baterky, jestli normální nabití nebude na 100%? A psal jsi tam že se inicializuje BATT_SOC, nevíš, proč to mně teď nefunguje,co jsem zkoušel nabít starou a pak ji vrátit do auta? Při běžícím motoru mi teď ukazuje dobíjení 14,8V, když rozsvítím světlomety, tak to spadne na 14,1V, rádio nemá vliv.Viz příspěvek 36 tohoto tématu.
No já novou zatím nemám v autě, dobíjím ji teď na balkoně , od cca 9:30 je na nabíječce. Nemám teď možnost dobíjet nabíječkou v autě. Jde i jinak zprovoznit SoC?Dobíjí to naplno, protože si myslí, že je vybitá. U nové na nějaké míchání kašli, normálně ji dobij přes proudový senzor připojenou v autě proti kostře běžným programem. State of charge by mělo tak vylézt.
Zkus před připojením minusového pólu odpojit proudový senzor, pak připoj minus, počkej půl minuty, než se odběr ustálí, pak připoj senzor. Jdi do auta, zapni zapalování, počkej půl minuty a zmáčkni na 10 s i-Stop tlačítko. Pak vypni zapalování, zavři kapotu a nastartuj motor a nech ho zahřát, dokud se neohřeje hadice vedoucí k chladiči. Pak ještě otoč volantem od dorazu k dorazu, aby se zkalibroval senzor natočení.Jde i jinak zprovoznit SoC?
Mám to teď tak: v autě je původní baterka, kterou jsem nabíjel mimo auto, nenabilo ji úplně, důvody víme. 4 články v zeleném poli, krajní články hustota elektrolytu 1,23. Auto startuje zatím normálně, kupodivu funguje i i-stop, jenom mi teď Forscan neukazuje BATT_SOC, jenom 0%. Jen si teď myslím, že bych neměl dávat novou baterku do auta, když není nabitá na 100%, to se pak nikdy nedobije úplně a to by se asi podepsalo na její životnosti, coKed som si prebral nove auto, nesiel mi nejaku dobu iStop ...?