Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ahoj. Nabíjí někdo GH přes cigaretovou zástrčku? Je to key less tak jsem natáhl kabel do auta, připojil nabíječku do zástrčky a zmackl start aby naběhlo napětí? v zástrčce na cigaretu a začalo to nabíjet ale když jsem po hodině přišel k autu vše bylo pohaslé a nabijecka vypnutá. Je to ctek 5.0. Děkuji
Jedinej problém je v tom, že já mám v M3 zástrčku zapalovače v loketní opěrce, takže za jízdy bych si vykroutil krk.
https://www.autokelly.cz/Product/DO-CP07427/12266513#accept-cookie
Celkem dobrá věc na rychlou kontrolu,jak auto nabijí.
Zobrazit přílohu 20413 Zobrazit přílohu 20414 Zobrazit přílohu 20415
Mazda 6 GJ,2,5 AT,2014.
1. tvoje auto má i-ELOOPTak jsem provizorně natáhl 2 dráty přímo z baterky do kabiny vozu a připojil k voltmetru a jezdil dálnici, město, mimo město, skoro 500 km a mohu říci, že napětí při běžícím motoru se vždy pohybovalo od 14,1-14,5 dle zatížení elektroinstalace. Absolutně na to nemělo vliv brzdění motorem (Svět motorů říká něco jiného), prostě soustava se chová standardně,tak jak jsme byli zvyklí z minula.
1. tvoje auto má i-ELOOP
2. lepší je sledovat na diagnostice BATT_SOC, jak se za jízdy mění a nebo ne
Kdy je přebytek výkonu (brzdění motorem třeba) a alternátor dává hodně (což on umí, protože umí zabrzdit přesně motor na i-Stop), ale akumulátor se nemůže tak rychle dobíjet.Jakou funkci má tedy přesně i-ELOOP? Vyplňuje ta "hluchá" místa, kdy auto dává výkon a normálně by alternátor nedobíjel?
Jen pokud chceš mít aktuální údaj state of charge - SOC, se kterým třeba pracuje i-Stop, je třeba napojit nabíječku až za senzorem.
BATT_SOC zobrazuje, na kolik procent je nabitá baterka? Jak poznám, že zobrazuje správně? Nebo jak to vyresetuju? A kde najdu na M3 ten senzor? Abych si to nerozhodil, až budu dobíjet.
Tím splním podmínku "je třeba napojit nabíječku až za senzorem"?+ nabijecky pripoj na + pol akumulatoru. - z nabijecky pripoj na srouby ktere trci v luzku motoru. Je tam i naznaceno minus.