Môj osobný názor kúp si nejaké nie priechodzie tlmiče (to sú tie cez ktoré nevidíš), kúp si koncovky a daj to nejakému šikovnému fachmanovi všetko pozvárať, treba zohnať nejaké tesnenia dozadu kde sa spája potrubie "Y" a koncové tlmiče, pretože to čo tam je, je komplikovanejšie na výrobu a hlavne zváranie tak aby sa to minimálne pokrútilo. Treba si k tým novým tesneniam dať laserom vyrezať 4 príruby čo bude tak 40€ ale tie príruby už v živote nezhnijú ako origo.
Otázka je čo pôvodný "ypsilon" či už tiež nie je po výmene, lebo neorigo bude šunt a ten origo má vstupnú prírubu z nerezu a tú treba zachrániť a vyrobiť si ten ypsilon komplet z nereze a máš pokoj naveky.
V CZ robí podobné veci , napriklad Janák (Dcar na YT), ale z jeho prácou by som nebol úplne spokojný, na druhú stranu sú to často len požiadavky zákazníka.
Velmi často použije (možno na prianie zákazníka) koncovky maximálneho možného rozmeru a je to neestetické.
Kedysi "mudroval" ako zväčšuje priemer potrubia aby motor lepšie dýchal, čo je absolútna blbosť ked sa nevykonali žiadne úpravy výkonu motora (dnes už v tomto zmenil rétoriku, lebo sa pravdepodobne opálil) a tiež mi moc nevoňajú spoje ktoré robí pomocou trubkovej svorky.
Ked príde niekto kto zdvihol výkon zo 120kW na 180kW tak prosím kludne nech si mierne zväčší priemer potrubia, ale nie na priemer aké používajú autá kde je 300-400kW...
Ja som sa s tým nesral, ja mám komplet homemade nerez, ale ja mám možnosť si s vela vecami pômocť v práci samozrejme neoficialne. Takže si to môžem urobiť iba pre seba, nemôžem robiť biznis 5 cez 9, to by ma okamžite vyhodili...
Nemá to žiaden atest, ani homologizáciu, ale mám to urobené tak aby to bolo tiché aby som sa na seba zbytočne neupozornoval. Má to zvuk presne aký som chcel