• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy original vs. aftermarket

Kotuce som nasiel len dopredu. Oznacenie D1970. Su len klasicke hladke.
Ale s tymi EBC to je tak, ze nieco najdes u ich oficialnych predjacov v EU. Ale ked pogooglis, zistis, ze moznosti su sirsie. Ja som tiez najprv nevedel najst RedStuff na GH. Ale pogooglil som a nasiel. Teraz som trocha viac googlil a nasiel som aj USR 7738 aj 7740 ktore by mali na CX3 pasovat.
 
Poslední úprava:
Jsem na tom stejne. Chtel jsem EBC kotouce a Red Stuff desticky, akorat ty desticky nejsou k sehnani.
Je mozny pouzit EBC Turbo Groove kotouce a na to ATE Ceramic Desticky?
 
ja jsem kupoval na GJ red stuff na amazon, tenkrat to vyslo hodne dobre cca 1500 i s dopravou z USA. Ted kdyz jsem se dival ta ty moje vychazi skoro jednou tolik...chce to hlidat a cas od casu se tam daji sehnat za lepsi cenu.
 
2 měsíce zpět jsem dělal komplet brzdy TRW a teď se zase vrátila vibrace při brzdění. Nechápu proč. Setkal se někdo s tím už? Brzdim zlehka a jezdím pohodu.. žádnou kudlu. 687f7a7b1d276528a6057c39a27767ec.jpg032a359f5dadb7d0b6ef557555c3f802.jpg

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Mozna i prave proto...jednou za cas je potreba slapnout poradne at se to srovna..nekdy dlouhe a pomale brzdeni...mysleno z kopce, delsi klesani s malym pribrzdovanim po celou dobu udela vetsi paseku nez kratky slapnuti naplno...samozrejme s ohledem na posadku vozu...jinak muze byt samozrejme spatne sedla deska (ne moc pravdepodobne )nebo vyrobni chyba kotoucu..s tim uz jsem se setkal..nekdy i driv nez po dvou mesicich..repsektive doba nebude urcujici..spis km.
 
Mají najeto asi 3t km ale v téhle době fakt abych měl návod na okně jak a kdy brzdit pač všechno je špatně. Může házet náboj.... Asi nutno nejprve změřit.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jj zkus zmerit kotouce...naboj je taky moznost ale to by asi delalo hned ne az po trech tisich.a je fakt 3000 je malo...ikdyz samozrejme odepsat se to da i po par km..ale to by spis byla vada brzdy celkove a to bys poznal..hucelo by to kourilo by se z kotoucu.to je nepravdepodobne...to by spis hrozilo u zasekle rucky...muj pripad
 
Mohlo sa stat, ze si niekedy brzdil dlhsie z kopca napriklad, brzdy sa zahrialia nasledne si stal napr na krizovatke a stal na brzde? Pripadne ked prejdes s horucimi brzdami cez vodu, teda vacsi mlaku, nahle sa schladia a tiez moze vzniknit problem.
 
Tak ty brzdy musí snad něco vydržet a ne abych se bál brzdit. Nechám promerit házení kotoučů a nábojů. Díky vibraci do volantu to bude zřejmě přední náprava. Ale ty náboje fakt nevím.. auto má najeto sotva 20t km. První brzdy original vibrovali při koupi hodně. Po výměně komplet brzd to fungovalo doteď krásně. A teď po 3t km to zase začíná vibrovat při brzdění. Auto lehce vibruje i při jízdě 130km.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Pokud lehce vibruje i při 130...bude mimo jiné problém i s nevyváženým diskem...koukal jsme máš tam nízkoprofil ..netukl ho nekdo lehce? Je fakt že stačí málo...i třeba jen upadlé závaží..to jen k tomu chvění ve 130..kamarádovi to dělala guma...řešil to přehazovanim jak kočka koťata..zezadu dopředu a zpátky..aby nakonec zjistil, že vyměnil gumu za druhou a byl klid..ale ty gumy byly nějáká nižší třída..dalo se to čekat...jinak brzdy...pominemeli vadu materialu....jsou zrovna tady dost choulostivá záležitost...myslím, že obecně i u jiných aut..ale tady bych snesl určitě lepší...ve srovnání s podobnými auty...musím říct že mazda až tak uplně nebrzdí...pokud teda nenasadíš lepší (děrované) kotouče....ale to se týká spíš ostřejší jízdy a brždění...určitě nedřív zkus kotouče změřit..pokud jsou tak málojeté..mohlo by to jít ještě na záruku...můžou mít problém i z výroby...stává se to
Ještě jenom dotaz...říkals že ti to vibrovalo hned při koupi a že do 20 tis. km jsi už měnil všechno?
 
Tak ty brzdy musí snad něco vydržet a ne abych se bál brzdit. Nechám promerit házení kotoučů a nábojů. Díky vibraci do volantu to bude zřejmě přední náprava. Ale ty náboje fakt nevím.. auto má najeto sotva 20t km. První brzdy original vibrovali při koupi hodně. Po výměně komplet brzd to fungovalo doteď krásně. A teď po 3t km to zase začíná vibrovat při brzdění. Auto lehce vibruje i při jízdě 130km.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Brzdy nieco vydrzia, ale tiez potrebuju spravne zaobchadzanie. Nie su nesmrtelne, hlavne, ked su jemne poddimenzovane.
Ked zacinaju vibrovat, ja by som ich isiel par krat prebrzdit. Na 100ku, potom taka 70-80%na sila brzdenia na 10, jemny rozbeh znova na 100 a znova brzda. 5x za sebou. Potom aspon 10km jemna jazda na dochladenie. Ak zastavis a brzdy su este horuce (zasici na nich slina ci voda), este dochladit. Tento proces by mal zbrusit mikrometre z dosticky aj z kotuca a zrovnomernit povrch kotuca aby bol rovnomerny ucinok brzd.
 
Ještě taková poznámka, u GH lze bez problémů vpředu použít 320mm kotouče i třmeny z GG MPS (samozřejmě, že zimní 16" kola na to už pak nasadit nejdou), je to plug and play. To jen z kategorie "kdo ví co". ;) Stejně jako na CX-7 2.3 DISI před FL jdou nasadit 4pístkové třmeny a 320mm kotouče z CX-7 2.2 MZR-CD.
Nevies ci sa GG MPS predne strmene zmestia za origo 7x17 60? Zase mam skrutene predne kotuce... nikdy som nezazil poddimenzovanejsie brzdy ako na GH..
 
Nevies ci sa GG MPS predne strmene zmestia za origo 7x17 60? Zase mam skrutene predne kotuce... nikdy som nezazil poddimenzovanejsie brzdy ako na GH..
Ano na GG MPS jdou nasadit 17ky kola. Je to sice těsný, ale i výrobce to umožňuje.
Pokud se ti pořád "kroutí" kotouče, tak hledej problém jinde (ložisko, náboj,...)
 
Ano na GG MPS jdou nasadit 17ky kola. Je to sice těsný, ale i výrobce to umožňuje.
Pokud se ti pořád "kroutí" kotouče, tak hledej problém jinde (ložisko, náboj,...)
Prave preto som smutny uz... nedavno som daval uplne nove SKF loziska + nove naboje co som kupil z Ebayu DE, brzdy zase skrutene... ak vravis, ze za origo GH 17 sa zmestia tie strmene tak to treba poriesit..
 
@Kubík originál GH kola nevím jestli se vejdou, ale 7x17 ET55 se určitě vejdou, ale je to tip/ťop
 
Pokud lehce vibruje i při 130...bude mimo jiné problém i s nevyváženým diskem...koukal jsme máš tam nízkoprofil ..netukl ho nekdo lehce? Je fakt že stačí málo...i třeba jen upadlé závaží..to jen k tomu chvění ve 130..kamarádovi to dělala guma...řešil to přehazovanim jak kočka koťata..zezadu dopředu a zpátky..aby nakonec zjistil, že vyměnil gumu za druhou a byl klid..ale ty gumy byly nějáká nižší třída..dalo se to čekat...jinak brzdy...pominemeli vadu materialu....jsou zrovna tady dost choulostivá záležitost...myslím, že obecně i u jiných aut..ale tady bych snesl určitě lepší...ve srovnání s podobnými auty...musím říct že mazda až tak uplně nebrzdí...pokud teda nenasadíš lepší (děrované) kotouče....ale to se týká spíš ostřejší jízdy a brždění...určitě nedřív zkus kotouče změřit..pokud jsou tak málojeté..mohlo by to jít ještě na záruku...můžou mít problém i z výroby...stává se to
Ještě jenom dotaz...říkals že ti to vibrovalo hned při koupi a že do 20 tis. km jsi už měnil všechno?
No auto jsem koupil s najezdem 15t km a pravé přední alu bylo odřené od toho jak původní majitel vzal o obrubník když se vyhýbal sanitce. Alu jsem koupil nové a brzdy mám komplet nové TRW a třmeny byli rozebrany a lakovany. Na zimu mám nový set alu s pneu 18 a stejně cítím lehké vibrace ve 130. Hodně lidí tu tvrdí že to musí vyvazovat pouze tam kde mají ten systém dual lock což u Mě nebylo. Na jaře to tím zkusím vyvážit v bestdrive. A brzdy lehce vibruji do pedalu i volantu. Max6 by snad měl najít čas a premerit hazivost kotoučů i nábojů...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
@Kubík originál GH kola nevím jestli se vejdou, ale 7x17 ET55 se určitě vejdou, ale je to tip/ťop
Na GH je ET60, to uz sa mozno nezmesti ak vravis,ze to je na tesno. Ale tak zrejme zalezi aj od designu kolies, nie len od ET.
 
Back
Top