• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy original vs. aftermarket

Pokud máš k autu hever, pilník, čistič brzd a tepelně odolnou pastu ve spreji tak to uděláš i na parkovacím stání
 
no _hits: ...taky musí něčím sundat třmeny a držáky :D. Čili kromě toho ještě drát napověšení třmenu. Vazelinku na máznutí čepů. Na a pilník bude určitě lepší (příjemnější a praktičtější) nahradit hrnkovým ocelákem na vrtačce :D. No a nezapomenout na bazmek na zatlačení pístku.

Natural, Ter_leeloo II - to mi nikdo nevyvrátí, že nejlíp si to udělám sám :cool:
 
Joo ještě golu. Jenže ocaskem se nedostane do rohů vodících drážek, je potřeba strhnout povrchovou rez a zapečenej prach z brzd :)
 
Potřebuji vyměnit brzdové destičky na CX-3, originální destičky lze zakoupit v mazdě: eshop.autopalace.cz/m-desticky
cena "lidová" 2983 Kč. (výměnu provádím sám). Po prozkoumání foto destiček lze zjistit, že malým písmem pod nápisem MAZDA je uveden výrobce destiček FERODO (FER4273FFA). BHY 1-33-28ZA. Na stránkách FERODO lze tyto destičky dohledat a cena v českých eshopech průměrně 800 - 900 Kč. Na amazonu 36 euro. Už mám objednáno = výměna je jednodušší než u některých motorek.
 
Nemohu nikde najít brzdové destičky na předek od ATE na M6 (2017) G192. Kotouče ATE jsem našel, ale destičky ne. Vyrábí je ATE vůbec?
 
Nemohu nikde najít brzdové destičky na předek od ATE na M6 (2017) G192. Kotouče ATE jsem našel, ale destičky ne. Vyrábí je ATE vůbec?

Skutecne to vypada, ze je ATE ne predek nedela. Misto nich bych pouzil klidne Textary, je to srovnatelna kvalita. (OEM cislo desticek GMY5-33-28Z)
 
Co si myslíte o Big Brake Kitu pro M3 BN/BM od Corksportu - https://corksport.com/2014-mazda-3-big-brake-kit.html ?

Je to drahé na to, co to nabízí ? Porovnávám to třeba se setupem co si nechal dělat Gryllz, mělo by to i s deskama vycházet přece jen levněji a zároveň přinést znatelný brzdový posun oproti OEM brzdám. Vejdou se i pod OEM kola bez podložek.
 
Co si myslíte o Big Brake Kitu pro M3 BN/BM od Corksportu - https://corksport.com/2014-mazda-3-big-brake-kit.html ?

Je to drahé na to, co to nabízí ? Porovnávám to třeba se setupem co si nechal dělat Gryllz, mělo by to i s deskama vycházet přece jen levněji a zároveň přinést znatelný brzdový posun oproti OEM brzdám. Vejdou se i pod OEM kola bez podložek.
Konkrétně ty od Corksportu fungují moc dobře a i kvalita je na vysoký úrovni. Minulý rok jsem je instaloval na jednu M3BL MPS a když jsem to jel po instalaci projet tak i před zajetím brzd fungovali moc hezky. Spíš si polož otázku jestli potenciál takových brzd bude u tvýho auta vůbec k něčemu a jestli není finančně rozumnější koupit jen kvalitnější destičky na origo třmeny.
Pokud by jsi se pro ně rozhodl, tak si kup třmeny v červený barvě.... Naživo vypadají ultrapeckově.
 
Aktuálně mám na autě stále origo sadu a tuto sezonu předpokládám, že je dojezdím. Tak se porohlížím po alternativách stejně jako plno ostatních. V každém případě plánuji s výměnou brzd oslovit tebe, jelikož to k tobě mám relativně kousek a vím o tvých kvalitách a výborných referencích.

Co jsem tak pročítal, tak u kotočů je situace taková, že všechny klasické značky nabízejí cca to samé a nějaké velké rozdíly tam nejsou - Brembo, ATE, TRW, Zimmermann, .. U destiček prý Mazda 3 používá nějaké s vyšší koeficientem tření a někteří doporučují tyto zachovat.

Jakou kombinaci kotoučů a destiček bys osobně doporučoval, aby to bylo finančně rozumější a zároveň poskytovalo o něco lepší brzdový výkon než OEM ?

BTW: Možná to ani nevíš, ale tvou červenou M3 BM jsem její aktuální majitelce doporučil já. Osobně jí neznám, ale v nějaký mazďácký skupině vehementně sháněla G165 a tys jí dal akorát na prodej. Tak jsem jí kontaktoval a brzo se pak dozvěděl, že si jí odvezla ;)
 
Poslední úprava:
Zkus si něco počíst o EBC Brakes kotouče TurboGroove a destičky RedStuff případě jestli ti nevadí větší prašnost tak destičky Yellowstuff.
Pokud chceš trochu experimentovat, tak koukni i na výrobce StopTech a nebo na destičky od Hawk.
Samozřejmě s 4 nebo 6 pístkovým pevným třmenem se to nedá srovnat, ale lehký auto do 180 koní který jezdí po normálních silnicích a ne po okruhu ten potenciál asi nikdy nemůže využít. Další mínus těhle BigBrake kitů je váha. Sice samotný třmen je až překvapivě lehký na svojí velikost, ale ten velikej kotouč je opravdu hodně těžkej. Víc hmotnosti = míň zábavy.
 
Poslední úprava:
EBC Brakes kotouče TurboGroove a destičky RedStuff

Honzo, když už jsi to nakousl... existuje tato moje oblíbená kombinace brzd i na moji GL ? Origo brzdy sice zatím fungují solidně, ale přece jen jistota EBC setu to není :)
 
Honzo, když už jsi to nakousl... existuje tato moje oblíbená kombinace brzd i na moji GL ? Origo brzdy sice zatím fungují solidně, ale přece jen jistota EBC setu to není :)
Ahoj, samozřejmě že existuje:). Ale destičky RedStuff opět pouze z USA. Což teď v týhle coronadobě nevím jak jde sehnat. Už jsem si chtěl objednat jeden díl z Tasca Parts a narovinu mě vyfákli, že minimálně do konce dubna nic z USA nejsou schopný poslat.
 
Ja mam cerstvu skusenost s objednanim z UK. Do tyzdna boli u mna a este lacnejsie ako USA. Konkretne to boli YellowStuff. RedStuff som objednaval este pred koronou, tiez z UK.
 
@okrujko Jenže jestli jsem se někde správně dočetl tak ty máš GH a na GH a starší jdou objednat RedStuffy bez problému v EU.
 
Ten rozdiel som nevedel. Ale mozem odporucit predajcu Agrauto na ebay.co.uk
 
Dokážete prosím někdo najít katalogové číslo na desky EBC Red Stuff pro M3 BN ? Na US i UK stránkách mi to ukazuje jen Green a Yellow stuff.
 
@MikeMaster
Přední RedStuff BM/BN: DP32185C
DPxxxx - řada BlackStuff
DPXxxxx - řada BlackStuff "zesílený"
DP2xxxx - řada Greenstuff
DP3xxxxC - řada RedStuff
DP4xxxxR - řada Yellowstuff
DP5xxxxNDX řada BlueStuff (nevhodná pro silniční použití - minimální předehřátí je 100°C)
DP8xxxxRP1 řada RP1 (nevhodná pro silniční použití)
DP9xxxx řada OrangeStuff (nevhodná pro silniční použití)
;)
 
Poslední úprava:
Back
Top