• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy original vs. aftermarket

Ja dal v utery Yellow + Rotinger kotouce na predek. Zatim to zajizdim. Red podle me nema zadny realny prinos, krom nizsi prasnosti. Na stint to stejne neni a spis jsem na ne cetl problemy, jako na ostatni keramiky (piska, nebrzdi podle predstav, nerozumi si to s drazkovanyma kotoucema). Ja mel na ex Green+TG kotouce a fungovalo to pekne. To jeste byla Yellow smes, ze uplne nefungovala za studena. Ted uz funguje a zaroven s tim muzes vyrazit nekam na ostrejsi svezeni. Takze ted za me dobra volba od EBC je Yellow. Dostupne jsou jeste Hawk a Ferodo na takove to bezne i nebezne svezeni.
Dobre funguje i nejaka tato lepsi deska a normalnim kotouci. Takze neni uplne nezbytne davat "lepsi" kotouce. Ja sel do tech Rotinger, protoze byly za super cenu (polovina EBC). A vzadu uz necham normalni kotouce a jen lepsi desku na ne.
Puvodne jsem chtel objednavat tady: https://www.mtecbrakes.com/
Ale nakonec jsem objednal z SK z Kosic: https://race-shop.sk/
Volal jsem tam i a ptal se na Rotinger kotouce co a jak. Chlapik mi rekl, ze je ma na sve M3 (minemo BMW M3) s YellowStuff a zadny problem. Nekrouti se, nepraskaji a sam mi rekl, ze je to dobra alternativa k EBC kotoucum. Pritom EBC tam take prodava, takze me mohl namotatavat na EBC. Ferovy chlap.
Spatne urcite nebudou ani Brembo Max/Xtra, nebo ATE Power disk, ale na muj model se nedelaji. A jeste jsou i Maxgear Sport. Podle me to pro ne dela Rotinger, jen nemaji sedou povrchovou upravu. To jsem kvuli nim take volal a bylo mi receno, ze jsou vysoce legovane.
 
Jsem zvědav jak budeš s těmi kotouči spokojený. Pokud budou za tu cenu dobré tak až nastane čas tak do nich možná taky půjdu :)
 
Jsem zvědav jak budeš s těmi kotouči spokojený. Pokud budou za tu cenu dobré tak až nastane čas tak do nich možná taky půjdu :)
Zatim vypadaji efektne, tak snad budou i efektivni. :grinning:Ale myslim, ze budou dobre. Jen ted nevim, co s puvodnima NK brzdama, ktere maji najeto 16.5k. Zase schovavat, co kdyby nahodou, se mi to nechce a do srotu je tech kotoucu skoda.

IMG_20200504_211421.jpg
 
Zatim vypadaji efektne, tak snad budou i efektivni. :grinning:Ale myslim, ze budou dobre. Jen ted nevim, co s puvodnima NK brzdama, ktere maji najeto 16.5k. Zase schovavat, co kdyby nahodou, se mi to nechce a do srotu je tech kotoucu skoda.

Zobrazit přílohu 28230

Nejaká reálna skúsenosť s kotúčmi? Sú to už skoro 2 mesiace, môžeš poreferovať :)
 
Nejaká reálna skúsenosť s kotúčmi? Sú to už skoro 2 mesiace, môžeš poreferovať :)

Hej hej, len toho urban driving tolko nenajazdim, takze som to trocha dlsie zabiehal a zatial nebola moznost napisat dojmy skor nez som ich vyskusal. Som spokojny, isto ich kupim znova. Len su pre mna moc tiche :grinning: Mam T1 pattern, skusim nabuduce iny. Nerobia taky ten zvuk ako Turbo Groove, ten sa mi pacil:blush: Su tiche ako OE nahrada. Mozem odporucat a ak niekto vaha, ci EBC TG + green, tak moze za usetrene peniaze na kotucoch dat Rotinger + lepsie platnicky, alebo nieco ine co potrebuje. Nevlnia sa nic take, len vydrz nemozem hodnotit, ale za tie peniaze, ved stoja 40% co EBC TG.
 
Ahoj, měnil jsem poprvé přední brzdové destičky (po 60 tis.), a z výroby tam byly destičky označené MAZDA K4184 BHR1 33625 FERODO FER4273 FF A. Tyto jsem na stránkách firmy FERODO nenašel, ale pro CX-3 a M3 tam mají destičky FDB4446 za cca 1600Kč – a jsou opravdu stejné jako původní. Výměna není složitá, jen člověk nesmí zapomenout (jako já) přemontovat plechy a gumy ze zadní strany starých destiček na ty nové – sice nevím, k čemu tam jsou, ale sednou tam přesně. Samotné destičky pak sedí v pružných měděných plíšcích, do kterých se destička jen vmáčkne. Ty měděné plíšky (v Mazdě za 1400Kč) stačilo očistit, měnit je nebylo proč. Při montáži mě dost vyděsilo, že namontovaná destička přesahovala přes okraj kotouče – než jsem si všiml, že se kotouč naklonil (u starého auta je pevně přirezavělý, ale u nového je volný a drží ho jen kolo). Po přitlačení kotouče se to srovnalo. Práce mi trvala tři hodiny jen proto, že jsem vše okukoval a študoval, napodruhé bych to zvládl za hodinu.
Nevím, jestli víte, že vnitřní destičky mají na horní straně akustickou kontrolu opotřebení – ohnutý plíšek, který se po opotřebení destičky asi na 3mm dotkne kotouče a vydá pískavý zvuk. Já to nevěděl, v manuálu auta jsem o tom nenašel ani zmínku, a když se to poprvé ozvalo zrovna při předjíždění (brzd jsem se ani nedotknul), tak jsem se dost lekl. Až po pár dnech občasného pískání jsem zjistil, o co jde.
 
Je nejaky rozdiel medzi USR drazkovanymi a Grooved drazkovanymi a dierovanymi kotucmi? Cena na ebay je ta ista.
 
Co viem ja, tak material je ten isty, rozdiel je vo vzhlade a vo zvuku, ktory pri brzdeni vydavaju. USR su tichsie. Funkcne podla mna rozdiel v beznych podmienkach nebude citit. Mozno na okruhu.
 
Skutecne to vypada, ze je ATE ne predek nedela. Misto nich bych pouzil klidne Textary, je to srovnatelna kvalita. (OEM cislo desticek GMY5-33-28Z)
Tak jsem na ten předek nechal dát destičky od BREMBA. Mám je i na zadku a spokojenost. Najeto pár tisíc kilometrů a nepískají ani nešpiní kola.
 
Mazdar někdo poradi chci nasadit na mou cx 3 nejake kotouče z destičkama co moc nešpini a jsou sexy hahaha moc dik
 
Este aj TRW DTEC COTEC su nizkoprasne. Ale RedStuff su v tom lepsie.
 
Nazdar můžete mi tady nechat nějakej přiměje odkaz na koupi kotoučů EBC a destiček na mou cx 3 moc vám děkuji
 
Hladaj EBC DP32185C. To je sada RedStuff na cx3. Ja som svoje EBC bral z ebay.co.uk.
 
Back
Top