• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy original vs. aftermarket

Podívej... Já asi ten výraz zmrvil. Jedná se o nějaké dvojité uchycení při centrování kol což právě u Mazdy je ideální použít. Ne každý servis to má k dispozici. Někdo tu určitě ten můj překlep opraví Každopádně hodně lidí řešilo vibrace v určité rychlosti a pomohlo až převážení tímto systémem..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Nevies ci sa GG MPS predne strmene zmestia za origo 7x17 60? Zase mam skrutene predne kotuce... nikdy som nezazil poddimenzovanejsie brzdy ako na GH..
Ak sú ti OEM poddimenzovane, preco neskusis tie EBC, ktoré su tu odporucane?
toto som dal dopredu a toto dozadu, kde som necitil potrebu davat tie červene a chcel som trochu ušetriť. Tento predajca na ebayi ich ma dosť lacno oproti tuzemskym e-shopom, oproti OEM nahradnej sade z SK eshopu to vyslo asi o 100 euro drahsie. Brzdia subjektivne o dosť lepšie ako predchadzajuce ATE (nahrada oem),hlavne zohriate funguju dobre, su tiche a maju reklamovanu dlhšiu vydrž ako OEM, po dodržani toho bed-in procesu, čo maju na webstranke a to považujem za hlavnu nevyhodu, je to dosť dlhy a debilny postup. https://ebcbrakes.com/articles/bedding-in/
Mne to trvalo asi 1500km, kym bol disk rovnomerne lesklý, s tym, že prvých 100km to vobec nebrzdilo, teraz mam 8tis a bez problemov.
 
Přesně to jsem myslel. Ale hledat servis co má přesně tohle zařízení není vůbec snadné. Ale best drive tvrdí že jeho provozovny mají tento systém uchycení.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Neexistuje špatně vyvážené kolo, ale jen špatně upnuté. Dnes má vyvažovačku kdekdo, ale kvalitní a drahé příslušenství si už pořídí málokdo.
 
no zrovna dnes mě to nasralo. Někdy to nevnímám skoro vůbec a dnes od 120km nahoru byla cítit zřetelná vibrace ve volantu.
Nicméně už to nechám na březen až budu přezouvat na letní...BestDrive duoExpert.
 
Máte někdo zkušenost s ATE destičkami na 6? Koukal jsem, že už dělají i na el. ručku. TRW z druhovýroby sice jakžtakž fungují, ale jen při jízdě na klobouka a jinak dost brzy vadnou.
 
Pročetl jsem celou diskuzi a není mi jasná jedna věc.
Má smysl dát na GH obyč kotouče (Brembo) a k tomu EBC RedStuff , nebo to ty desky rychle sežerou?
Používám už dlouhý léta na svých autech kombinaci Brembo kotouč + ATE deska a je to bez problémů, jen GH obecně brzdí hůř než bývalá Almera N15 nebo současná i30 FD kterou máme doma. Tak mě napadlo že bych udělal upgrade desek, možná jen předek.

Jen pro pořádek, označení je správně?
- DP31765/2C - Přední
- DP3729C - Zadní
 
Poslední úprava:
Máte někdo zkušenost s ATE destičkami na 6? Koukal jsem, že už dělají i na el. ručku. TRW z druhovýroby sice jakžtakž fungují, ale jen při jízdě na klobouka a jinak dost brzy vadnou.
A existují od ATE i destičky na El. Brzdu na mazdu 3 BN? Já je nikde nenašel..

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Pročetl jsem celou diskuzi a není mi jasná jedna věc.
Má smysl dát na GH obyč kotouče (Brembo) a k tomu EBC RedStuff , nebo to ty desky rychle sežerou?
Používám už dlouhý léta na svých autech kombinaci Brembo kotouč + ATE deska a je to bez problémů, jen GH obecně brzdí hůř než bývalá Almera N15 nebo současná i30 FD kterou máme doma. Tak mě napadlo že bych udělal upgrade desek, možná jen předek.

Jen pro pořádek, označení je správně?
- DP31765/2C - Přední
- DP3729C - Zadní
Redstuff su vcelku setrne k diskom. Takze by som sa neobaval o nadmerne opotrebenie. Skor, ked by si vzal yellowstuff. Tie beru kotuce vcelku dost. Ale je aj lepsi brzdny ucinok. Zavisi ako jazdis. Rozdiel v kotucoch sa podla mna objavi az niekde pri vysokom zahriati, kde EBC vydrzia viac, kvoli zlozeniu. Pri beznej jazde a sem tam trocha viac brzdenia v kopcoch s Redstuff podla mna rozdiel nebude. Skor povolia dosticky ako kotuce. Ja mam aktualne vpredu zlte a na brzdy sa stazovat nemozem. Kotuce su USR.
 
Tie zakladne Ebc kotuce budu uplne rovnake ako zakladne kotuce od Ate, trw, bosh, brembo...
 
Ony obecně všechny kotouče této cenové kategorie budou ty samé (ten samý materiál), jen se liší ta povrchová úprava (lakování, anodizování), případně vrtání/drážkování.
 
Podla nich to nie je ten isty material. Testovat som to nedaval, takze sa za to nezarucim :)
 

Přílohy

  • aa2d55a99b5c2bb2a3c79828dbb892b8.jpg
    aa2d55a99b5c2bb2a3c79828dbb892b8.jpg
    68,8 KB · Zobrazení: 32
No mě hlavně šlo o použití těch Redstuff desek než o standartní kotouč :D
 
Jak psal shr3k v této ceně je jedno jestli EBC/ATE/Brembo/TWR vše bude brzdit +/- stejně .

Pokud fakt brzdit fest, tak na RXce mám odzkoušeno DBA 4500 + HAWK HP Plus (měli by jít namontovat i na 6ku, a tam je rozdil oproti ATE apod. fakt znát.
Ale cenově se pohybuješ kolem 5000 za kotouč a desky tak 4200,-.
Ale jako daily mě to přijde nesmysl.
 
Já že si tady plno lidí ty desky chválilo a podle toho co psali tak poznali rozdíl ale měnili i s kotoučama, proto se ptám jestli bude rozdíl i se standartním litinovým plným kotoučem.
Jinak sada těch desek na předek vychází okolo 2500 Kč.
 
Já že si tady plno lidí ty desky chválilo a podle toho co psali tak poznali rozdíl ale měnili i s kotoučama, proto se ptám jestli bude rozdíl i se standartním litinovým plným kotoučem.
Jinak sada těch desek na předek vychází okolo 2500 Kč.
Tak ono pokud menis desky a kotouče tak k tomu máš duvod že jo?, a většinou pokud to nesprasi někdo tu výměnu, tak to bude vždy brzdit líp. Já sem ozkousel viz výše nové ATE vs nové DBA na RX a je to rozdíl moc( a taky mě to stálo pár peněz navíc) ale jak říkám do 6ky sem nechal dát TWR, a taky mě pripadlo že to brzdí líp(pac tam byly 7 let origo z vyroby) , do té doby než sem sednul zas do 8my??
 
A už tedy existují ate na zadní el brzdu? Já to nikde nenašel...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
@Polsonside
 
Back
Top