• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy original vs. aftermarket

  • Vlákno založil Vlákno založil Gryllz
  • Datum založení Datum založení
ja jsem kupoval ty bosche co tu nekdo doporucil a jsem spokojenej. mam na nich cca 20-30k a pohoda... ty origo mazdacka byly hned zkroucene a pak se klepal volant pri jemnem brzdeni... tyto jsou uplne v pohode
 
Borci shanim brzdove desky ECB Redstuff… vim ze tu nekdo psal ze je tezke je sehnat a asi je, ale ja bych potreboval jejich cislo primo pro mazdu 6 gh 2011 2.5i. Protoze se neco tezko hleda bez urciteho cisla.

Znate nekdo to oznaceni?

Mam originaly na aute a kope to (puvodni majitel je asi prehral) chci dat ECB kotouce i ty cervene desky

Diky!
 
Upřímně je na GH nedavej. První studený zabrždění je ok ale jak se ohřejou tak dost vadnou. Já na jaře Red budu měnit za Yellow DP41765/2R ty by měly být lepší
 
Poslední úprava:
@no_hits diky za info. No oni pisou ze studene brzdeni dobre a zahrate vynikajici a nizka prasnost.

Prekvapil jsi me😳

A ty Zlute pry dost prasi… tak co ted 🤦‍♂️
 
Řekl bych že ty červený práší stejně jako obyč ATE, rozhodně bych rovnou šel do žlutých
 
Na ty zlute jsem taky koukal ale tam prave pisou ze idelani brzdy ucinek je AZ po zahrati. Proto jsem nahanel ty cervene. Co kdyz to bude pri normalni jizde brzdit malo ? Jako tim myslim velmi malo? A bude to opravdu potrebovat nejakou vetsi provozni teplotu?
 
Zas tak vysoká řada to není
 
Tak ja to koupim takhle..
IMG_4935.png
Mozna debilni otazka ale…. Desticky se prodavaji jako sada na cely predek ? Tzn. 4ks?
IMG_4934.png
 
Poslední úprava moderátorem:
@no_hits diky za info. No oni pisou ze studene brzdeni dobre a zahrate vynikajici a nizka prasnost.

Prekvapil jsi me

A ty Zlute pry dost prasi… tak co ted
Mal som redstuff a teraz mám druhé yellow. Červené som uvaril pri zabehnutí podľa ich návodu na stránke (prišiel som na to až pri výmene - veľmi skorej, keďže bola ohnutá doštička a zvnutornej strany drhla o kotúč). Nevydržali 10x po sebe brzdenie zo 100 na 10. Potvrdzujem že vädli po 2-3 silných brzdeniach. Žlté sú lepšie. Prášia jednoznačne viac (vraj nová zmes menej) ale brzdia od začiatku až dokonca skôr zovrie brzdovka ako ich prehreješ. Ale idú aj rýchlejšie dole. Reálne zlepšenie pocitu z brzdenia som ale zažil až keď som k tomu pridal Hel pancierové brzdové hadičky. Odvtedy sú reakcie ostrejšie a zároveň mám pocit aj presnejšie. K tomu brzdovka RBF 700 od Motulu a aj pri drsnejsom zjazde z Čertovice dole som sa nebál, či dobrzdim zákrutu. Ale po zastavení sú strieborné disky na nerozoznanie od grafitovych Kotúče mám MTEC, ale hucia viac ako EBC drazkovane.
 
Ty jsem dosud používal, jsou slabší než red, práší stejně
 
Poslední úprava:
Podľa toho ako ich budeš trápiť. Prvú sadu vpredu som dal dole za cca 30k km. S tým, že šli na frezovane EBC drazkovane kotúče, nie nové.
Druhú sadu mám cca 25k km teraz. Minulú návštevu u mechanika, keď repasoval brzdice mi nič nevravel. Takže sú ešte ok.
 
Áno, tie. Menil mi ich mechanik, sťažoval sa len na hrúbku, že sú tenké a nevie koľko vydržia. Nepoznal to, tak asi trocha predsudky. Ale pokiaľ viem, nemusel nič riešiť a len to vymenil.
 
Áno, tie. Menil mi ich mechanik, sťažoval sa len na hrúbku, že sú tenké a nevie koľko vydržia. Nepoznal to, tak asi trocha predsudky. Ale pokiaľ viem, nemusel nič riešiť a len to vymenil.
Ďakujem, robím plány a nákupný zoznam na jar a asi urobím všetko
 
Back
Top