• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy original vs. aftermarket

  • Vlákno založil Vlákno založil Gryllz
  • Datum založení Datum založení
Hel jsem měl na almeře a byly v pohodě
 
Taktiez ich pouzivam uz nejaky ten rok na mojom aute a spokojnosť.
 
Hadice od HEL jsem používal na MPS i na motorce a musím říct že OK. Akorát na MPS po nějakých cca 5-6 letech začala praskat ta ochraná bužírka (měl jsem červenou průhlednou), takže to kovový proplítání mělo tendenci lehce reznout, ale jelikož jsem včera MPS viděl a ty hadice tam jsou pořád (zajímalo mě jestli tam má pořád ty EBCčka a pořád má), tak zřejmě jim to nevadí.
 
Chtěl jsem se zeptat. Odvzdušnoval někdo brzdy v domácích podmínkách klasickým našlapáváním? Jde mi o elektrickou ruční brzdu. Jestli se přitom musí dát do servisního módu? Díky za odpověď.
 
Chtěl jsem se zeptat. Odvzdušnoval někdo brzdy v domácích podmínkách klasickým našlapáváním? Jde mi o elektrickou ruční brzdu. Jestli se přitom musí dát do servisního módu? Díky za odpověď.
Pokud jde čistě jen o odvzdušnění/výměnu brzdovky a ty zadní třmeny nesudáš z úchytu, tak můžeš vyměnit brzdovku nebo jí jen odvzdušnit pomocí našlapávání bez aktivace servisního módu. Jen u toho měj vypnutý zapalování.
 
Pokud jde čistě jen o odvzdušnění/výměnu brzdovky a ty zadní třmeny nesudáš z úchytu, tak můžeš vyměnit brzdovku nebo jí jen odvzdušnit pomocí našlapávání bez aktivace servisního módu. Jen u toho měj vypnutý zapalování.
Jen tak mimochodem, co se stane,když dám servisní mód nebo nechám ponechané zapalování?
 
@king dave Když dáš servisní mód a necháš zapnutý zapalování ? Vybiješ si baterku. To je tak všechno.
Když měním brzdy nebo prostě z nějakýho důvodu sundavám zadní třmeny, tak si to dám do servisního módu a vypnu zapalování ať se nevybije baterka.
Ještě by se mohlo stát, že i když dáš servisní mód a necháš zapnutý zapalování a odpojíš elektrický konektor ze zadního třmenu (protože ten třmen třeba repasuješ a chceš ho úplně odpojit od auta), tak se ti zapíše chyba komunikace do paměti závad (to pak stačí jen promáznout diagnostikou).

EDIT: Sorry, teď jsem pochopil dotaz.
1) Když dáš servisní mód a budeš odvzdušňovat, tak se nestane vůbec nic. Jen je to zbytečný úkon.
2) Pokud by jsi nechal zapnutý zapalování na ON a při odvzdušnění jsi na ten brzdovej pedál moc dupal, tak by se ti mohla vyhodit chyba do paměti závad - lze smazat. (problémovější je to u aut s elektronickým posilovačem brzd, tam se doporučuje i odpojit baterku)
 
Takže mohu odvzdušnovat brzdy i v servisním módu?
Promiň předchozí odpověď jsem musel doplnit, protože jsem původně špatně pochopil dotaz.

Ale jinak ano, můžeš odvzdušňovat brzdovku i v servisním módu - jen je to naprosto zbytečný pokud to neděláš v rámci nějaký větší opravy/údržby.
 
Já dám kotouče TRW lakovaný a dozadu obyč desky ATE
 
A ten "brizolit" (povrchovú úpravu na stycnej ploche) som dával dole asi 600km najprv to triaslo ako divé, neskôr sa to ukludnilo a nakoniec asi po tých 600km si to sadlo. To bola prvá sada. Druhá išla rýchlejšie.
 
Suhlas aj moje green stuff dosticky prisli pekne s odlupujucim sa naterom.
 
@Retrin to by bylo zbytečný navýšení ceny.

@M3grey jak to myslíš jako z popelnice mě přijdou normálně nový
 
@no_hits Asi myslí jak nejsou kompletně nastříkaný i z tý třecí strany a prokukuje tam ta černá základna.

Popravdě jsem rád že EBCčka trochu na tom barevnym nátěru ubrali, protože před pár lety tam tý barvy naopak dávali někdy až enormě a občas jsem jí musel zbrousit, aby mi ta destička šla volně do úchytu. Nemyslím zbrousit samotnou základnu, ale stačilo strhnout jen kousek tý barvy.
 
Back
Top