• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy original vs. aftermarket

Pointa meho sdeleni byla, ze na CX-5 KF jsem desticky za 45 tis km nesjel ani na pulku...
..nebo mozna nejaky vyrobni serii, nebo nevim (nase auto bylo vyrobeny v tovarne myslim 5/2019).
Jednoduché vysvětlení je: automat vs. manuál.
 
Tak jsem nechal ke kotoucum ATE namisto piskajicich desek ATE dat desky TRW a ani si to nepiskne. Brzdi to podobne. Zatim spokojenost.
 
Poslední úprava:
Každej druhej tady má ATE komplet a všem pískájí? Chtěl jsem vyměnit TRW za ATE ale abych neudělal chybu.
 
Já nevím. Za mě je tohle blbost. Při instalaci nové sady Ate kotouč i deska to nepiskalo téměř 2 roky. Teď jen občas když je vlhko. Nic dramatického. Ale těžko soudit. Různé kombinace, různé chování... Na zadku mám myslím též TRW desky pač na el brzdu tehdy desky Ate nebyli.. Možná právě ten zadek občas piskne Netuším.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Polsonside: a od kdy tam ty ATE mas? Ja je tam mel od leta a jak jsem psal - i mechos nasledne rikal, ze je prestal montovat, protoze tech stiznosti mel vice, ze ATE zacalo EKO desky se snizenym mnozstvim azbestu, na druhou stranu je tam hodne kovovych castecek a proto to piska a po zahrati dost vyrazne a nesnesitelne. Pro me za me si to tam namontujte, ja psal jen svoje postrehy.
 
Poslední úprava:
Podívej. Bajvoko předminulý léto montáž. Nikdy nepiskali a fungují na možnosti dobře. Teď jen výjimečně když dobrzdim do křižovatky a za vlhka. Však jasný. Jen píšu že těžko soudit. Když jsou brzdy nové tak většinou nepiskaji nikomu.. Myslím si. Možná zkusím příště též TRW desky. Jen bych rád třeba nějaké lepší kotouče.. Jen nevím jaké..Rotinger či EBC?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jak pisu, je to relativne nova receptura, takze ATE z predminuleho leta ti logicky piskat nebudou.
 
A proto od začatku jsme sel do EBC kde mam sladěnou sadu s Greenstuf a mam klid. ATE začal před rokem měnit hodne kvalitu komponentu.
 
Polsonside: a od kdy tam ty ATE mas? Ja je tam mel od leta a jak jsem psal - i mechos nasledne rikal, ze je prestal montovat, protoze tech stiznosti mel vice, ze ATE zacalo EKO desky se snizenym mnozstvim azbestu, na druhou stranu je tam hodne kovovych castecek a proto to piska a po zahrati dost vyrazne a nesnesitelne. Pro me za me si to tam namontujte, ja psal jen svoje postrehy.
Od roku cca 2004 je asbest v brzdových destičkách zakázaný minimálně v rámci EU.

Pokud ti vadí EKO brzdy, tak si už teď nakup desky v množství ideálně až do konce života. Protože to co přijde za pár let, tak z toho se asi po :poop: jestli ti vadí EKO
 
Poslední úprava:
A proto od začatku jsme sel do EBC kde mam sladěnou sadu s Greenstuf a mam klid. ATE začal před rokem měnit hodne kvalitu komponentu.
A když kotouče EBC.. Tak máš nějaké fotky jak vypadají po nějaké době provozu? Je nutné je parovat s deskami EBC nebo může být i TRW? Pro běžné ježdění kterou barvu desek? Práší či některé třeba piskaji?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
EBC paruj podle stylu ježdění. Ja mam Třeba Turbogrove an Greenstuf a se svým stylem jízdy kdy někdy dám autu zabrat, vydrží od 40 -60 tisíc km na předku. Tam měním kotouče a desky zaraz protože se sjíždí stejnou měrou. Na zadní strana mě vydrží kotouče hodně dlouho a měnil jsme jen jednou desky.
 
Já jsem dával v létě (06/2023) komplet ATE na zadek do GH a zatím klid, tak uvidíme časem :)
 
A o jakých destičkách ATE se tu bavíte?
ATE 13.0460-5658.2 nebo
ATE 13.0470-5658.2 ?
 
Tezko rict, uz jsou v popelnici. Byly to predni. Zadni jsem zatim nechal, zda se, ze nepiskaji...
 
@Polsonside já EBC Yellowstuff desky budu dávat na nový TRW kotouče, v klidu a dozadu desky TRW
 
Kto sa rozumie problematike, neviete mi poradit naco sa pripravit, servis mam az o 10 dni. Pri jazde krokom mi z LP kolesa ide kovove klepnutie/praskanie v momente, ked sa doska dotkne kotuca a takisto ajked pustim brzdu 1x kovovy ťuk. Cim prudsie dobrzdim, tym hlasnejsie. Tichsiu verziu klepnutia to robi ajked auto stoji na mieste, pri opakovanom zatlaceni brzdy. Na videu co mam samozrejme nieje nic pocut
 
To by mohl být vyskočenej vymezovací plíšek nebo dratová pružinka
 
Záleží co přesně se odehrálo, těžko říct
 
Hoši. Jakou doporučíte barvu a zda ve spreji nebo na štětec? Kotouče jsou za 2 roky jako nové bez hrany a brzdí krásně ale začínají reznout v tom vyčnívajícím prstenu (nechápu proč, ten šedý povlak by měl být antikorozní) a vypadá to fakt hnusně. Na jaře budu čistit brzdy a lakovat nově třmeny. Doporučíte nějakou barvu? Stejná šedá od Foliatec existuje ale za 699kc je to dost. Už jednu barvu typu Carbon použiji na třmeny. Nějaká rez z toho pustí pouhým vyčištěním ale natřít to chci. Jsem detailista. 🙂

20240214_171541.jpg 20240214_171525.jpg
 
Back
Top