- 365
Nechtěl jsem malovat čerta na zeď, ale taky mi TRW už na auto nesmíTakto dopadlo TRW po roce na Fabii. Toto se opakovalo 2x. Za mě TRW už nikdy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nechtěl jsem malovat čerta na zeď, ale taky mi TRW už na auto nesmíTakto dopadlo TRW po roce na Fabii. Toto se opakovalo 2x. Za mě TRW už nikdy
Trefil jsi to dobře, pistek moc dobře nechodil, proto se blbě sjely destičky a ty co mají pískat (jedna z páru) nepiskaly.Tak hlavně ať ti mechanik pořádně pročistí třmeny a zkontroluje pístek jestli chodí
Třmen v držáku třmene 30-39 NmNevíte někdo, jaký je předepsaný utahovací moment šroubů na třmenu brzdy?
Jj 12-16Tam je málo. Něco kolem 16 Nm tuším
Přidávám své poznatky s ATE Ceramic.
Už je mám zajeté, a po lehkém zahřátí brzdí skvěle. Pak už stačí brzdový pedál jen "lechtat" a přichází okamžitá reakce.
A zatím ani nepískají 😁 a nepráší! Což je velké pozitivum.
Je to fakt znát, oproti kombinaci ATE kotouče + ATE obyčejné desky.
Jj, to je škoda. Proto mám zadek Textar kotouče i desky, a zatím se nezdá, že by nějak výrazně prášily, pořád se mi to zdá lepší, než ty obyč ATEJe jen škoda, že na naše BMka ATE nedělá ty keramiky na zadní brzdy. Proto jsem místo ATE originál objednal brzdové destičky TEXTAR.
No jo. Já bych si ty desky tak rád koupil taky a vyměnil za ty stávající obyčejné ATE ale ono se tvrdí že se to vůbec nedoporučuje dávat na již zajeté kotouče a co tak sleduji, tak ty mé brzdy jsou i po dvou letech stále jako nové a sotva náznak hranky. Ale nejsem moc spokojený jak fungují. Jednak piskaji a hodně práší. Občas mi připadá že při delším brzdění jakoby cítím takové chroupani v pedálu jakoby byli vlisovane kamínky v destickach. Samotný pedál má v první půli malý záběr v brzdění. Ale nic nevibruje a auto brzdí. Ale láká mě přehodit to na ty keramiky a snad hodit i nové kotouče a nečekát několik let než ty stávající brzdy budou na odpisPřidávám své poznatky s ATE Ceramic.
Už je mám zajeté, a po lehkém zahřátí brzdí skvěle. Pak už stačí brzdový pedál jen "lechtat" a přichází okamžitá reakce.
A zatím ani nepískajía nepráší! Což je velké pozitivum.
Je to fakt znát, oproti kombinaci ATE kotouče + ATE obyčejné desky.
Uvidím, až najezdím více.. Zatím je to nějakých 1200km.
Jsou tupejsi, než na koncernu, to souhlasím.. Proto jsem původně chtěla dávat větší brzdiče + brzdy, ale jsou teď jiné finanční priority.. Proto tahle volba.. Ale musím je zahřát, za studena není brzdný účinek žádný zázrak, spíš normální, jako u jiných desek..No nevím. Jezdím komplet brzdy Ate s ceramic deskama a že by auto brzdilo lépe než s originál brzdama se mi nezdá. Nepatrně je brzdný účinek lepší,ale celkově ta Mazda má takové tupé brzdy. Koncern má rozhodně ostřejší nástup.
Jinak k tomu prášení ceramic desek...práší stejně jako obyčejné. Jen směs je světlejší,tudíž to na oko vypadá,že méně špíní kola od brzdového prachu.
Ještě jedna věc. Když jsem tenkrát objednával brzdy Ate,tak na zadek nebyly desky Ate k sehnání. Dal jsem tedy do košíku Textar a druhý den mi z eshopu volali,že Textar nejsou skladem,tak jestli chci na ně čekat nebo dát Ate ceramic? Z toho plyne,že na eshopu je neměly uvedeny,ale k dispozici je měly. Mám ale BN s elektronikou ručkou a e-shop Motora.