- 1 807
Tak jpvyfuky jsou ze hry. Sice jsou pěkný, ale borec říkal, že cena kotoučů na jednu nápravu až 12k a destičky až 5k, tj. až 34k za set na celé auto. A pokud je pravda, že i dobré brzdy vydrží max 2x dlouho, jako origo, tak se to nevyplatí.
TRW prý vydržely jen 60 tis.
https://www.mazdaklan.cz/threads/brzdy-original-vs-aftermarket.1439/page-4#post-58683
ATE se prý rychle utaví
https://www.mazdaklan.cz/threads/brzdy-original-vs-aftermarket.1439/page-4#post-58726
EBC se taky dokážou zvlnit
https://www.mazdaklan.cz/threads/brzdy-original-vs-aftermarket.1439/page-6#post-63913
tak si začínám myslet, že je v podstatě jedno, co koupím. Asi koupím nějaký levný, co nejsou šmejdy, vypadají dobře a nejsou hlučný/prašný. A nebo by pomohlo, kdybych vyměnil kola za 18-ky a vzal větší kotouče? Zimáky už mám 18".
Díval jsem se na ty Zimmermany a všiml si, že ty vnitřeně ventilovaný jsou širší (viz příloha). Není tohle to, co by mohlo proti zvlnění pomoct? Našel jsem ale jen pro přední nápravu. Pro zadek jsou obyč. Tam to na zvlnění tak netrpí?
Zobrazit přílohu 21256
Kotouče ani destičky nejsou libovolně zaměnitelné, ani nemůžeš bez kompletní změny třmenů a jejich usazení dát větší kotouče, ani nemůžeš dát jiné kotouče a destičky než vyhovující náboji a třmenům a homologované... Vnitřně ventilované jsou takřka všechny přední na všech běžných autech, vzadu se to moc nedělá, protože zadek u předokolky je namáhaný výrazně méně, proto jsou i menší.