• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

  • Vlákno založil Vlákno založil shr3k
  • Datum založení Datum založení

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    63
Ja robím na lakovni, takže ten tmavý flop nárazníku vidím aj s prižmúrenými očami ?
 
Ale pokud si lakyra tak mě zajímá jestli lze chytit ten odstín z plechu aby to bylo jednotné nebo je to těžko udelatelne. Údajně plast chytá úplně jinak barvu a výsledek nelze přesně určit... Mě byl nabídnut rozstrik pač mám malé lokální pozkozeni a je škoda ho celý lakovat. Mě to nabídl někdo kdo lakuje léta Mazdy.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jo uz jsem si všiml ?ale stejne trvæm na tom že to nalakovat jde.kdybych to na vlastní oči nevidel na svęm aute tak budu mlčet.ale opravdu to jde.viz některé vlækno jinde tady na foru kde si už nevim kdo nechal přelakicat v Ivosu bok a to teda byly pkechový díly a tuším že se to povedlo až na potřetí.ale povedlo.nechci se tu z nikým hádat ale to je realita.m.j. mi to lakovali nevim kde přesně to bych třeba zjistil ale zprostředkivaně přes Autoefekt Zlín.možná @shr3k by věděl.tož tak.
 
Ale pokud si lakyra tak mě zajímá jestli lze chytit ten odstín z plechu aby to bylo jednotné nebo je to těžko udelatelne. Údajně plast chytá úplně jinak barvu a výsledek nelze přesně určit... Mě byl nabídnut rozstrik pač mám malé lokální pozkozeni a je škoda ho celý lakovat. Mě to nabídl někdo kdo lakuje léta Mazdy.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Ja som ale vo výrobe a mám na starosti základnú elektroforéznu farbu :D
Myslím, že som to niekde písal, ale problém je, že sa nárazníky lakujú mimo a montáž ich potom len skladá. Je potom na výstupnej kontrole, či to pustia ďalej alebo nie. Pravda je, že niektoré farby sa dajú trafiť, s inými je brutal problém trafiť to už v prvovýrobe.
No lakýrnici-opravári vedia merať odtiene len na kovovej časti kasne alebo trebárs na veku palivovej nádrže. Lakýrnik môže zmerať odtieň dobre, potom podľa toho "namieša" farbu, možno pridá nejakú pastu na svetlosť a malo by to sedieť. Nakoniec to prestrieka clear coat-om a nárazník vyjde tmavší, lebo clear coat na zvyšku auta môže byť jemne "opotrebovaný"..
A podľa mňa je lepšie lakovať celý diel, prístrek je vidieť vždy.
 
to @LuboSk Takže abych si udělal trochu jasno v práci lakýrníka, takže říkáš že když si tedy nechám nalakovat celý nárazník tak to bude pro lakýrníka lepší a líp to trefí než jenom jeho část a neměl by být vidět nějaký rozdíl v odstínu. No s tím že že ve výrobě v automobilkách lakují nárazníky zvlášť, to je jasné ale myslím že od toho je právě ta kontrola která by měla případnou odchylku nepustit dál. tzn. když je to napohled vidět tak to nemůže jít do světa. ale je to o šikovnosti lakýrníka který pak takovou opravu provádí. myslím a vím že to jde. na soul red což je dost komplikovaná barva to mám ověřeno.
 
@mastif to lakovanie celého dielu vs. prístrek som myslel tak, že opravovanú časť prístrekom vidno VŽDY, pokiaľ to nie je čierna nemetalická farba. IMHO je potom lepšie nech je celý diel rovnaký, hoci aj rovnako nedobrý. Ale toť len môj názor.
 
Já mám jen tohle... 9a23f97a93c249608120f03d7ca63009.jpgb681421c8ee6388bb7808097d4266cde.jpg

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
:rolleyes: no a budeš to nějak rozlešťovat? Já se chystám v dohledné době na zakapávání kapoty Machine Grey tak to možná pak po mém amatérském zásahu bude vypadat obdobně :). Tak kdybyses do toho pustil dřív tak by mně zajímal výsledek a postup ať se inspiruju.
 
Lestit ten tenký lak nebudu. Na nějaký sekanec od kamínků mám namichanou jehlu a tohle na nárazníku hodlám nechat lakovat u tipka co dělá Mazdy. Já to jinak voskuji u Robina.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Detaily se můžeme jen domýšlet, ale Car Star bude součástí nějaké akvizice s Louda Auto zřejmě ? , došlo akorát mailem
A teď koukám, že to avizoval i UOHS v červenci už... takže je to v cíli...
 
Poslední úprava:
Jj, na pozadí to běželo, však Louda je tam zapsán již 7. září 2021, ale pro „veřejnost“ to asi publikují až nyní.
 
S CarStarem mám naprosto jen ty nejhorší zkušenosti. Ta poslední byla vlastně moje nejhorší zkušenost jako zákazník za celý život. Vedoucí servisu Rezler mi tam dokonce bez důvodu nadával, jejich jednatele to taky vůbec nezajímá. Všem doporučuju se od nich držet co nejdál pakliže svoje auto a nervy máte rádi. Bude to delší, ale doporučuju dočíst. Na drtivou většinu věcí mám dokumentaci. Včetně jejich jednání.

Zkušenost 1:
Oprava MX-5 - mnou nezaviněná nehoda. Auto bylo nabourané zepředu i zezadu.
Po cca 3 týdnech od předání jsem jel kolem CarStaru a auto vypadalo opravený, tak se podívám blíž a koukám, že nárazník má naprosto jiný odstín a je v místě kde lícuje se zbytkem karoserie divně zvlněný. Tak jsem napsal email s fotkou jak auto vypadalo před nehodou a vše bez řečí předělali. Takže to neberu jako problém. Po konzultaci v jiným servisu podle nich nárazník opravovali místo výměny. Naprosto nechápu, jak taková věc mohla opustit servis, ale budiž - vyřešili. Pak jsem si auto převzal.
Po nějaké době jsem si všiml, že podběh nelícuje s nárazníkem. Viz. fotky.
1.jpg2.jpg
Na toto mi v CarStaru odepsali, že je to v pořádku a je to normální. Já idiot jim to teda věřil, říkal jsem si, že v autorizáku tomu snad rozumí. Nakonec mi to opravovali v jiném servisu - na moje náklady. Má to vypadat takto:
IMG_1557.JPEGIMG_1558.JPEG
Tohle je zatím ještě maličkost, jak jsem zjistil později to jak opravili zadní část je horror. Byl jsem v nehodě poškozený a díky opravě CarStar budu mít problém auto prodat. Takhle vypadá kufr pod kobercem:
IMG_1559.JPEG
To, že do kufru pak dali naprosto špatný cvočky o něčem taky vypovídá. A zvlášť o jejich neomylném skladu - souvislost ve zkušenosti č. 2.

Zkušenost 2:
Po předchozí zkušenosti jsem do CarStaru nikdy nechtěl vkročit, ale koupil jsem si novou Mazdu 3 s X186 a chtěl jsem po zajetí nechat vyměnit olej a přehodit pneu. Nikde jinde neměli v tu dobu čas. Tak jsem si říkal, že na výměně oleje se nedá nic posrat. A jak jsem se zmýlil.

Převzal jsem si auto, počítadlo výměny oleje nevyresetovaný a nalepená, nevyžádaná reklama na CarStar v autě. Budiž, blbosti - jel jsem domů. Po příjezdu koukám, že na štítku výměny oleje je napsaný olej 5w-30. Což jsem se docela zhrozil, protože u auta za 700 000kč s naprosto speciálním motorem, který má předepsaný speciální olej Supra-X 0-20w to podle mě fakt není dobrý. Nehledě na to, že jsem si za něco platil.

Napsal jsem do CarStaru reklamaci, volal mi vedoucí servisu p. Rezler. Vysvětlil mi, že se to rozhodně nemohlo stát, protože technik prý dostává olej ze skladu od skladníka dle objednávky a že je jen blbě štítek. Vzhledem k tomu, jak dobře funguje jejich servis (zbastlená oprava) a sklad (viz. cvočky ze zkušenosti 1) jsem mu nevěřil, což jsem mu vysvětlil. A chtěl jsem opětovnou výměnu oleje, protože jako zákazník si v tuhle chvíli nemůžu být jistý, co je v autě za olej. Mnohem víc věřím technikovi co píše štítek.

Na to mi Petr Rezler řekl, že nenávidí arogantní lidi jako jsem já, co se vozí po slušným servisu a že mi ten olej teda vymění, když mu slíbím, že už nikdy nepřijdu. Mimochodem arogantní jsem nebyl, jen asertivní, protože chci mít ve svým novým autě správný olej. Za to jsem platil. Jelikož tohle bylo v rámci reklamace, tak jsem si hovor nahrál a dobře jsem udělal, viz. dále.

Tohle mě hodně překvapilo, musím říct, že od autorizáku bych čekal omluvu s tím, že mi olej vymění, protože jako zákazník fakt nemůžu vědět co mi tam v tu chvíli nalili. Řekl jsem si o kontakt na nadřízeného, což je jednatel Červinka. Jestli si myslíte, že po kontaktování jednatele přišla nějaká omluva, tak vůbec :) Všechno popřeli, olej nevymění, reklamaci zamítají. Když jsem řekl, že mám nahrávku, tak řekl, že nebude poslouchat nelegální nahrávky.

Udělal jsem si na svoje náklady (mimochodem to, že tam je správný olej dle zákona musí prokázat oni) analýzu oleje, resp. porovnání Supra-X 0w-20 a toho co bylo v autě a naštěstí to vyšlo shodně, takže tam dobrý olej nakonec byl.

Každopádně zkušenost naprosto šílená, zvažoval jsem, že zkontaktuju import Mazdy, protože tihle vykuci dělají opak toho co po nich Mazda chce a neuvěřitelně poškozují tu značku. Ale chci si to uzavřít, už na tom nebudu trávit víc času a tahle recenze je to poslední co k tomu dělám. Věřím, že je trh dostane pryč. Takhle se nemůžou chovat dlouho.

Jen ještě dvě krátký, nesouvisející poznámky:
1) Když jsem vyplňoval zakázku na výměnu oleje, tak vedle přišla paní a stěžovala si na to, že jí v pneu servisu řekli, že brzdy má na výměnu a přitom tady byla před měsícem na garančce a ptala se, jestli to nekontrolovali anebo co se stalo. Příjímací technik jí říkal, že to určitě kontrolovali a že asi hodně brzdí a že má brzdit motorem. Kromě totální lži je úsměvný, že to říká paní co řídí SUV s automatem.
2) Sousedka co si od nich koupila novou Mazdu 6 dávala jako protiúčet Lexus. Domluvili se na tom, že to bude na zimákách. Dokonce si na letní sadu kol našla kupce. Pak si nepřečetla protokol, kde jí podstrčili, že to dává s letníma kolama a pak jí odmítali dát nový auto dokud nedá kola...
 
Poslední úprava moderátorem:
To co píšeš, je otřesné a pokud to bylo skutečně tak, jak to popisuješ, tak zde opravdu selhalo asi všechno, co selhat mohlo (tedy snad vyjma toho, že nakonec ten olej, co ti tam nalili, byl ten správnej... :)). Určitě se nechci CarStaru nijak zastávat (mám s nimi také své zkušenosti - viz třeba moje anabáze s opakovaným problémem nefungujícího a několikrát opravovaného centrálního zamykání nebo třeba odřený kryt zpětného zrcátka po výměně motorků - na vše tady mám vlákna...) a určitě to celé nechci nikterak zlehčovat, ale co se mi chce v reakci napsat je to, že je to bohužel více méně standard velké části autorizovaných servisů. Samozřejmě, že hodně záleží na tom, s čím konkrétně do servisu člověk dorazí a s kým to tam řeší no a pak je to asi i dost o "náhodě", kterého z těch fešáků na dílně vyfasuješ k opravě.
Upřímně, nedělám si vůbec iluze o kvalitě lidí v autorizovaném servise. IMHO, pokud je někdo šikovnej mechanik a rozumí svému řemeslu, sorry, ale byl by hloupej, kdyby zůstal v autorizovaném servisu. Sám na sebe ve vlastní sebemenší dílničce si určitě vydělá mnohem víc, než v autorizovaném servise. A je sám sobě pánem, vytvoří si vlastní klientelu a lidi mu budou trhat ruce. A ještě jedna věc, podívejme se kolem sebe, není to jen automotiv, ale všichni asi víme, jak složité je nyní najít kvalitního zaměstnance. Lidi prostě nejsou nikde, u automechaniků to myslím nebude jiné. A znovu říkám, nikterak toto chování tohoto servisu tímto neomlouvám a ano, zde zkrátka mělo zasáhnout vedení, uznat chybu a nějakým gestem se revanšovat nebo se minimálně formálně omluvit...
Jen tímto smutně konstatuji, jaká je bohužel situace. Mimochodem, já měl obdobnou zkušenost před pár lety s Autopalace na Spořilově, kdy mi po nehodě měnili zadní nárazník. Vrátili mi to s lehce jiným odstínem (na Soul Red Crystal je sebemenší odchylka pod vybraným úhlem/světlem opravdu znát) a hlavně spára mezi nárazníkem a kastlí na těch cca 30ti cm ujížděla skoro o 1cm. Tehdy jsem si říkal, jak tohle vůbec můžou pustit ven z dílny... :D
A ještě jedna věc. Na importéra bych nespoléhal už vůbec. O tom, jak se k opravám, zárukám a dalším věcem staví české zastoupení Mazdy v čele s jeho panem ředitelem, o tom tady najdeš také spousty příběhů. Já sám bych mohl vyprávět (viz moje vlákno k cukání a klepání mé předchozí M6 při jízdě na dva válce - tam jsem do celé té kauzy importéra zapojil). Namátkou mě napadá ještě zde popisované trable uživatele @Sikyl, ten to myslím také řešil i se samotným zastoupením... A víte co, možná právě proto to vypadá tak, jak to vypadá. Pokud zákazník nenajde zastání ani u samotného importéra, tak se obávám, že se to celé jaksi přirozeným vývojem dostalo do takového stavu, ve kterém to je.
Určitě nechci házet všechny autorizáky do jednoho pytle, navíc opravdu bude záležet i na povaze dané opravy + na nějaké té "náhodě", ale co si budeme povídat, extra velký standard nikdo z nás dnes už asi neočekává. Holt osobní přístup, profesionalitu a hlavně odbornost a preciznost, jako třeba u @Max6 nebo jemu podobným nadšencům, tam asi těžko pohledat... Takže, sdílím tvou frustraci, tohle je jednoznačně špatně, ale obávám se, že s tím moc nenaděláme. Teda když pominu to, že tady máme i jiné značky... Otázka je, jestli je to tam co se autorizáků týče lepší... Nevím, ale iluze si už nedělám... :innocent:
BTW, nabízí se ještě i pohled za hranice, tady si vybavuji zkušenosti uživatele @tommas s belgickým autorizákem, který myslím také nebyl úplně 100%... No jo no, ukažte mi někdo zemi, kde to všechno (nejenom autorizáky) funguje tak, jak má a já emigruju... :grinning: Přeji pevné nervy!
 
Poslední úprava moderátorem:
CarStar je momentálně favorizovaný prodej/servis importéra, protože nic lepšího v Praze teď nemají. Dříve měli za podobného maskota Dubu. Nepředpokládám, že by s tím import něco významného udělal. Ten nárazník stojí teda za prd, ale za olej a štítek bych se na ně nezlobil, to mi udělali i u jiné značky jinde a nijak jsem to neřešil, jen jsem se zeptal, jestli vydali skutečně správný olej. Jinak ani 5W-30 nic nezkazí.
1641542362559.png
 
Poslední úprava:
Jak psal @KlikPet, bohužel to tak dnes funguje asi všude. A ano i v Belgii měl náš "domovský" servis podobný přístup zaměstnanců a vedení, jako jsi popsal Ty, proto už teď s autem jezdíme jinam. Nemyslím si, ted že je to jen záležitost Car Star A nezbývá nic jiného, než si auto pořádně při převzetí překontrolovat. Což se lehce říká, ale ne vždy dá úplně udělat.
Přiznám se, že třeba jen v Kodecar Ostrava v Česku jsem zažil v obou dvou případech, že při převzetí auta servisem se mnou technik obcházel auto a do předávacího protokolu zaznačoval případná poškození ( v jednom případě garančka, v druhém dokonce jen seřízení geometrie a vyvážení kol). To se mi v Belgii nestalo ani jednou.
Dokonce, tak jako i předtím i v posledním případě, kdy jsem měsíc a půl používal náhradní MX-30 jsem tímto jejich autem jezdil bez jakéhokoliv papíru, prostě jsem dostal klíče a po 6 týdnech zase vrátil. Ani v zadávacím listu k zakázce o tom autě nebyla zmínka.
 
M6 mám rok a včera jsem tam byl na třetí prohlídce (36kkm), takže moc práce se mnou nebylo.
Nově tedy výstupní dokumenty již pod Louda Auto a.s., pobočka Mazda Počernice.

Čtení výše není vůbec pěkné, za sebe jsem nic tak extrémního nezažil. M6 tam vozím rok (servis, reklamace), M3 skoro pět let (servis, reklamace, STK) a přístup mi přijde vyvážený i v okamžiku, kdy jsem nebyl úplně spokojen se závěry třeba reklamace a tak. Asi i profesní deformace mi velí načas potlačit emoce či se jen omezit na lehký a přijatelný sarkasmus a komunikovat, komunikovat a většinou se dá dosáhnout přijatelné remízy.
Náhradní vůz jsem zde vždy (3-4x) dostal se smlouvou, taky s vysvětlením spoluúčasti pro kdyby, a dokonce i s výzvou ať si opravdu udělám chvilku a omrknu stav zejména karosérie.
Koncernové vozy jsem vozil do TUkas Hostivař, Auto Branka Prosek, taky Louda Auto Kolín, párkrát i Klokočka Řepy... v případě potíží nikde kotrmelce od radosti nebyly, ale nápravy či kompromisu bylo dosaženo dříve nebo později vždy.
Vždyť se potřebujeme navzájem :rolleyes: nebo ne?
 
Trochu se přidám s negativní jedinou zkušeností s Carstarem, protože nejsem z Prahy ale z Kroměříže tak tam naštěstí nemusím do servisu. Předloni jsem u nich kupoval na protiůčet Mazdu 3 BP, výměnou za CX-3. Po mailové komunikaci s p.Matouškem, když jsem přijel do Carstaru, tak první co po pozdravu bylo, jestli mám peníze (doplatek cca 80000-rozdíl ceny). V mnoha mailech se nezmínil jakým způsobem proběhne doplacení, tudíž jsem žádnou hotovost neměl, protože jsem se tedy domníval že to bude uvedeno ve smlouvě o prodeji a bude vystavena faktura na doplatek. Když jsem řekl že peníze nemám ,že nic o tom nepsal, tak že mi auto nevymění a tedy vlastně můžu jet domů. To se tedy vyřešilo okamžitým převodem na jejich účet, naštěstí jsme měli stejnou banku. pro mně by to znamenalo celý den dovolené v háji a z jeho neskutečně arogantního chování se mi dělalo nevolno. Hned chtěl vidět moje auto, prolezl ho a že jdem sepsat papíry atd. Chtěl jsem taky v reálu vidět auto které budu kupovat a po dotazu jestli ho můžu vidět a prohlédnout si ho mi dost naštvaně řekl že tedy ano !!! Když posílal fotky, bylo auto vzorně naleštěné a když jsem se šel na něj tedy podívat tak ho pucovali nějací místní mechanici v ne zrovna čistých montérkách,což nechápu, co se za těch pár dní s autem dělo, nejspíš s ním ještě někdo jezdil. Posléze až doma jsem zjistil, že ti odborníci kteří jednou hadrou asi umývali celé auto, i vevnitř, poškrábali plexi kapličky a nejspíš i ten klavírní lak kolem řadičky. V motorovém prostoru stála na mnoha místech voda, když jsem se ptal proč to myjí wapkou, tak že ne wapkou jenom hadrem to utřeli. Ze servisu kam jezdím mi volali, že tam visí nějaká svolávačka a že by ji měli vyřešit. Když jsem jim to říkal, tak že tam něco je ale že na to nemají postup. Přitom za pár dní když jsem jel do Autoefekt Zlín, postup byl a vše dali do pořádku. Prostě se jim nechtělo se se mnou zabývat. Byl jsem rád že jsem z tama vypadnul a již nikdy více !!! Naštěstí nejsem z Prahy;)

Já mám obecnou nedůvěru v cizí lidi, dost jsem se párkrát spálil, a v autorizovaný servisy nevijímaje. Jezdil jsem se svým dosluhujím Fiatem nějakou dobu do autorizáku, neř jsem zjistil , že ze mně tahají peníze,a né málo, to nebudu rozebírat. Taky jsem auto přistavil a v dohodnutou dobu zase přiše, zaplatil odjel. Co jsem po nějaké době zjistil, co za prasárny mi tam nadělali,škody mluvit. Od té doby chi být po celou dobu co je auto třeba na prohlídce u něj. Nikomu nevěřím. A myslím, už jsem to kdysi psal, že by to tak měly mít VŠECHNY servisy. Buď že umožní majiteli-zákazníkovi aby byl u auta, nebo třeba přes prosklenou stěnu sledoval co ses jeho autem děje. Ano někdo zase namítne, že ne není možné , při nějaké opravě být celý den v servise a dívat se co kdo dělá, to jo, na to je záruka na díl a práci, ale třeba taková celkem stěžejní věc, jako výměna oleje, nebo ta roční prohlídka by měla být samozřejmostí, aby byl zákazník přítomen a technik-mechanik mu ukázal co je třeba špatné a nebo přímo zodpověděl dotazy. Zvýšilo by to důvěryhodnost servisu a zároveň to donutilo servisy(některé) aby dělaly svoji práci, za kterou dostanou zaplaceno, poctivěji. Někdo z vás nad tím mávne rukou, že je to blbost, ale nevím jak ostatní, ale já si věcí vážím a auto je v dnešní době dost drahá záležitost, kterou si nemůžu dovolit každý rok měnit za nový. takže takový přístup servisu - Carstaru je opravdu neskutečný a spíš než na české zastoupení Mazdy, bych uvažoval informovat to evropské.
 
Za mě příjemná zkušenost že mi vyměnili osoupany volant i bulvu a přední chrom nárazník v záruce. Zatím tedy nic hrozného ačkoli další komunikace na jiná témata už byla horší. Nicméně auto dávám ke kámošovi z jiného autorizaku případně Max6 a cítím se spokojený pač u nich mám kvalitu práce zaručenou.

Mazda 3 BN
 
Back
Top