S
CarStarem mám naprosto jen ty
nejhorší zkušenosti. Ta poslední byla vlastně moje nejhorší zkušenost jako zákazník za celý život. Vedoucí servisu Rezler mi tam dokonce bez důvodu nadával, jejich jednatele to taky vůbec nezajímá. Všem doporučuju se od nich držet co nejdál pakliže svoje auto a nervy máte rádi. Bude to delší, ale doporučuju dočíst. Na drtivou většinu věcí mám dokumentaci. Včetně jejich jednání.
Zkušenost 1:
Oprava MX-5 - mnou nezaviněná nehoda. Auto bylo nabourané zepředu i zezadu.
Po cca 3 týdnech od předání jsem jel kolem CarStaru a auto vypadalo opravený, tak se podívám blíž a koukám, že nárazník má naprosto jiný odstín a je v místě kde lícuje se zbytkem karoserie divně zvlněný. Tak jsem napsal email s fotkou jak auto vypadalo před nehodou a vše bez řečí předělali. Takže to neberu jako problém. Po konzultaci v jiným servisu podle nich nárazník opravovali místo výměny. Naprosto nechápu, jak taková věc mohla opustit servis, ale budiž - vyřešili. Pak jsem si auto převzal.
Po nějaké době jsem si všiml, že podběh nelícuje s nárazníkem. Viz. fotky.
Na toto mi v CarStaru odepsali, že je to v pořádku a je to normální. Já idiot jim to teda věřil, říkal jsem si, že v autorizáku tomu snad rozumí. Nakonec mi to opravovali v jiném servisu - na moje náklady. Má to vypadat takto:
Tohle je zatím ještě maličkost, jak jsem zjistil později to jak opravili zadní část je horror. Byl jsem v nehodě poškozený a díky opravě CarStar budu mít problém auto prodat. Takhle vypadá kufr pod kobercem:
To, že do kufru pak dali naprosto špatný cvočky o něčem taky vypovídá. A zvlášť o jejich neomylném skladu - souvislost ve zkušenosti č. 2.
Zkušenost 2:
Po předchozí zkušenosti jsem do CarStaru nikdy nechtěl vkročit, ale koupil jsem si novou Mazdu 3 s X186 a chtěl jsem po zajetí nechat vyměnit olej a přehodit pneu. Nikde jinde neměli v tu dobu čas. Tak jsem si říkal, že na výměně oleje se nedá nic posrat. A jak jsem se zmýlil.
Převzal jsem si auto, počítadlo výměny oleje nevyresetovaný a nalepená, nevyžádaná reklama na CarStar v autě. Budiž, blbosti - jel jsem domů. Po příjezdu koukám, že na štítku výměny oleje je napsaný olej 5w-30. Což jsem se docela zhrozil, protože u auta za 700 000kč s naprosto speciálním motorem, který má předepsaný speciální olej Supra-X 0-20w to podle mě fakt není dobrý. Nehledě na to, že jsem si za něco platil.
Napsal jsem do CarStaru reklamaci, volal mi vedoucí servisu p. Rezler. Vysvětlil mi, že se to rozhodně nemohlo stát, protože technik prý dostává olej ze skladu od skladníka dle objednávky a že je jen blbě štítek. Vzhledem k tomu, jak dobře funguje jejich servis (zbastlená oprava) a sklad (viz. cvočky ze zkušenosti 1) jsem mu nevěřil, což jsem mu vysvětlil. A chtěl jsem opětovnou výměnu oleje, protože jako zákazník si v tuhle chvíli nemůžu být jistý, co je v autě za olej. Mnohem víc věřím technikovi co píše štítek.
Na to mi Petr Rezler řekl, že
nenávidí arogantní lidi jako jsem já, co se vozí po slušným servisu a že mi ten olej teda vymění, když mu slíbím, že už nikdy nepřijdu. Mimochodem arogantní jsem nebyl, jen asertivní, protože chci mít ve svým novým autě správný olej. Za to jsem platil. Jelikož tohle bylo v rámci reklamace, tak jsem si hovor nahrál a dobře jsem udělal, viz. dále.
Tohle mě hodně překvapilo, musím říct, že od autorizáku bych čekal omluvu s tím, že mi olej vymění, protože jako zákazník fakt nemůžu vědět co mi tam v tu chvíli nalili. Řekl jsem si o kontakt na nadřízeného, což je jednatel Červinka. Jestli si myslíte, že po kontaktování jednatele přišla nějaká omluva, tak vůbec
Všechno popřeli, olej nevymění, reklamaci zamítají. Když jsem řekl, že mám nahrávku, tak řekl, že nebude poslouchat nelegální nahrávky.
Udělal jsem si na svoje náklady (mimochodem to, že tam je správný olej dle zákona musí prokázat oni) analýzu oleje, resp. porovnání Supra-X 0w-20 a toho co bylo v autě a naštěstí to vyšlo shodně, takže tam dobrý olej nakonec byl.
Každopádně zkušenost naprosto šílená, zvažoval jsem, že zkontaktuju import Mazdy, protože tihle vykuci dělají opak toho co po nich Mazda chce a neuvěřitelně poškozují tu značku. Ale chci si to uzavřít, už na tom nebudu trávit víc času a tahle recenze je to poslední co k tomu dělám. Věřím, že je trh dostane pryč. Takhle se nemůžou chovat dlouho.
Jen ještě dvě krátký, nesouvisející poznámky:
1) Když jsem vyplňoval zakázku na výměnu oleje, tak vedle přišla paní a stěžovala si na to, že jí v pneu servisu řekli, že brzdy má na výměnu a přitom tady byla před měsícem na garančce a ptala se, jestli to nekontrolovali anebo co se stalo. Příjímací technik jí říkal, že to určitě kontrolovali a že asi hodně brzdí a že má brzdit motorem. Kromě totální lži je úsměvný, že to říká paní co řídí SUV s automatem.
2) Sousedka co si od nich koupila novou Mazdu 6 dávala jako protiúčet Lexus. Domluvili se na tom, že to bude na zimákách. Dokonce si na letní sadu kol našla kupce. Pak si nepřečetla protokol, kde jí podstrčili, že to dává s letníma kolama a pak jí odmítali dát nový auto dokud nedá kola...