• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

  • Vlákno založil Vlákno založil shr3k
  • Datum založení Datum založení

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    63
Zkusenost s timto servisem: zavolal jsem objedna, se, pri prevzeti si auto nafotili, kontrola probehla dle ocekavani a protoze jsem chtel byt pritomrn u kontroly nebyl problem dojit na dilnu. Za me tedy vse ok.
V současné situaci při dodržení všech opatřeních proti pandemii?
 
V úterý 14. května jsem volal kvůli přijetí na ponákupní servis s jasnými požadavky, co vše chci na Mazdě 6 GH MZR-CD, 2.2, 120KW, překontrolovat a ošetřit. Pán se kterým jsem mluvil k věci přistupoval tak, že nic není problém, ve všem vyhoví, vzal si VIN vozu, projel historii servisů a řekl mi, že se ozve do druhého dne s předběžnou kalkulací. Druhý den se skutečně ozval, ale z osmi požadavků rázem byly jen dva (ty pro ně cenově nejzajímavější a nejjednodušší) a celé to omluvil tím, že jsme si asi nerozuměli. Opět mě požádal o VIN (?) s tím, že se tedy ozve do druhého dne. Mezitím jsem kontaktoval Bošinu, kde jsem hovořil přímo s technikem, který krom toho, že mi sdělil mnohem víc ze servisní historie a informoval mě o všech splněných svolávačkách, mi ještě také velmi věcně vysvětlil pro a proti antikorozního nástřiku podvozku s tím, že pokud bude někde rez, pak bude potřeba brousit (cena se tím samozřejmě navýší), protože jinak je nástřik zbytečná investice a vyhozené peníze. Tohle od Car Staru vůbec nezaznělo :D. Stále čekám na vyjádření Car Staru a jsem zvědav, s čím přijdou. Mimochodem proaktivní jednání ze strany Car Staru ohledně vypuštění oleje, kontroly stavu sacího koše, výměny podložek pod vstřiky nulové. Technik z Bošiny tohle řešil telefonicky hned a upozornil na to. Za mě tedy Car Star zatím přístup "Franto podrž to, já jdu pro peníze".
 
Jako že to nemá cenu stříkat na rezavý plech. ;)
Tak je snad jasný, že je potřeba nejdříve odstranit rez a potom udělat nástřik, to by snad nemusel nijak věcně vysvětlovat. Ale v čem je to pro a proti ? Teda spíš v čem je to proti, pokud je nástřik proveden kvalitně?
 
Teda spíš v čem je to proti, pokud je nástřik proveden kvalitně?
Asi jsem to nenapsal úplně jasně: ze strany pána z Car Staru nedošlo k vysvětlení problematiky toho nástřiku, pokud by tam byla rez. Mě to nenapadlo samozřejmě a pokládám za slušné jednání alespoň zmínit, že by mohla nastat situace, kdy se celá operace výrazně prodraží, kvůli broušení atd. On mi prostě odkýval všechno, že to udělají. Jestli chtěli aplikovat nástřik na rezavý podklad už je sice jen domněnka, ale celkem zavádějící. Technik z Bošiny mi tohle polopaticky vysvětlil. Rád vstupuju do problematiky vybaven co nejvíce fér informacemi ze strany servisu. Toho s mi u Car Star nedostalo. Btw: stále mi nikdo nevolal:D
 
Sdílím update... Pán se mi dnes ozval (měl se ozvat včera) s předběžnou kalkulací obsahující následující položky. Ponákupní diagnostika, antikorozní nástřik podvozku (informace o možném nárůstu ceny vzhledem k možné existující korozi až na můj popud a není teda zohledněn v předběžné ceně), vyplnění dutin voskem, vypuštění oleje, aplikace čistícího oleje, kontrola/čištění sacího koše, výměna podložek pod vstřiky, nový olej, nový olej převodovky, kontrola ozubeného řetězu, výměna všech filtrů, čištění klimatizace. Předběžná cena odhadem 29.000,-. Nemám zatím srovnání s Bošinou, kde nechtějí o předběžné ceně moc mluvit (pochopitelně), dokud nemají vůz fyzicky na dílně. Další update dám po návštěvě Bošiny, kde jsem se už na servisu domluvil, protože jednali mnohem proaktivněji (vše jsme domluvili během 2 hodin) a narovinu. Nicméně pán z Car Staru byl milý a příjemný.
 
No já ti nevím čóveče. Když si představím sebe jako mechanika, tak určitě taky hned nevypálím na zákazníka vše co se může a "nemusí" dělat při servise. Přece nevystraším zákazníka "možným" zvýšením ceny. Když si zavoláš malíře, taky ti do telefonu neřekne, že pokud bude potřeba škrábat zdi, protože tam může být už moc vrstev, tak to bude dražší. To ti řekne až tu zeď uvidí ne?
 
"To ti řekne až tu zeď uvidí ne?"
Přesně tak! Proto se jim divím, že mi dávaj vůbec nějakou kalkulaci. To je dost odvážný, když to auto ještě neviděli.
 
Můžu říct, že v carstaru je to náhodou bezva..

Byli sme tam week ago s kámošě kvůli vymazání chyby a eventuální kalibraci vstřiků. Na fleku nás velice milý a příjemný.pán “uklidnil” že ta svítící kontrolka může být fakt naprostá banalita a bude to “klidně jen za dva a půl tisíce”. Tak sme se na sebe jen podívali.. Volal pak, že to byla opravdu jen prasklá pojistka a s tou kalibraci naúčtoval přes 2600.

Jestli je to hodně nebo málo - to nechávám na zvážení. Prostě já už vím, že když chci vyměnit pojistku a párminutovou kalibraci za 2.6 tacu, tak se nemusím zbytečně vláčet do monaka...
 
Poslední úprava:
Za mě velmi příjemný přístup. A pokud někoho trápí drobné tečky na chromované masce které se občas objevují u BM/BN tak vyměňují na záruku cca 1hodina práce. 9f1fc353afc11d30cecb07b2dcd8e595.jpge490da3bdc75ec27a9a5cc9e288b8739.jpg

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Tak jsem absolvoval 4. servisní prohlídku nově v Car Star Praha (dříve Krabat ve Zlíně). Přijímací technik vše v pořádku, prošel se mnou veškeré úkony. Vybral jsem si specifikaci oleje (nově 5w30, dříve 0w20) a naopak odmítl kontrolu karoserie a mytí vozu při předání zpět. Předběžná kalkulace 6.000,- Kč což jsem obratem porovnal s ceníkem co mají na svým webu pro M6 GL, který jsem měl s sebou vytištěný a který byl o cca tisíc korun levnější. Ihned jsem se ozval a technik vše porovnal... Jednalo se prý o předběžnou kalkulaci :laughing: a ne konečnou cenu. Za cca 1,5 hodiny volali, že je auto připravené a konečná suma na faktuře 5.213,- Kč. Údajně byla chyba v jednotlivých položkách materiálu = ceník na webu upraven. Odkázal jsem se na MazdaKlan a byla následně započítána sleva servisu 5, resp. 10% na práci/materiál - viz faktura v příloze. Celkově jsem spokojen. Dostal jsem ještě poukazy na mytí vozu/interiéru za 500,- Kč při udělení 10z10 při hodnocení spokojenosti servisu (přijde mail) plus další VIP program výhod. Jako drobnost uvádím, že jsem měl rozladěný interiér - nastavení sedačky, volantu, zpětného zrcátka a head-up displeje. Jinak vše OK a servis v klidu doporučím. Nabídnuta káva/voda a prohlídka nových vozů v show-roomu.

Co mě nemilo překvapilo a co "snad" s prohlídkou nesouvisí je to, že když jsem přijel zpět do práce, tak se mi nesklápí zrcátko řidiče : unamused: Před tím vše v pořádku. Bohužel jsem si toho nevšiml tam, protože auto mi předávali otevřené s vyklopenými zrcátky. Takže mě asi opět čeká oprava v rámci záruky. Podle @Krabat byla oprava provedena v 1/2020 opakovaně, takže to vydrželo cca půl roku. Paráda.

CSP_faktura_4. servisni prohlidka.JPG
 
@Doofer , a nebo poznali, že máš sklápěcí mechanismus funkční. :joy: Stejně jako já tenkrát, že mám neopotřebovanou spojku.
Když jsem se dožadoval své původní spojky, najednou se ledy hnuly, a že mi tedy dají a namontují nový chladič klimatizace (po záruce a na jejich náklady) na nějž jsem před tím upozorňoval. Objednání na výměnu chladiče jsem tedy zrušil, bral jsem to jako že spojku za chladič a mávnul nad tím rukou. Ale od té doby už mi nikdo cizí nesmí nic dělat na autě aniž bych nebyl přítomen.
 
@Doofer , a nebo poznali, že máš sklápěcí mechanismus funkční. :joy: Stejně jako já tenkrát, že mám neopotřebovanou spojku.
Když jsem se dožadoval své původní spojky, najednou se ledy hnuly, a že mi tedy dají a namontují nový chladič klimatizace (po záruce a na jejich náklady) na nějž jsem před tím upozorňoval. Objednání na výměnu chladiče jsem tedy zrušil, bral jsem to jako že spojku za chladič a mávnul nad tím rukou. Ale od té doby už mi nikdo cizí nesmí nic dělat na autě aniž bych nebyl přítomen.
To jako že ti z auta vymontovali spojkua vyměnili ji za nějakou víc jetou nebo co? :D Při garančce? :D
 
@Michall noo, nějak tak. Ale je to slovo proti slovu, takže nemá smysl to nějak rozpitvávat, nebo se v tom hrabat. Na to je život příliš krátký a stresu plno kolem i bez toho. Zase taková tragédie to pro mě není, když jsem byl zvyklý dva roky jezdit Mazdou 323 kde i při sebelepším seštelování zabírala spojka až cca 2mm od vrchu na pedálu; a přenos síly na kola se reálně všechen nedostal již při překročení 3500 rpm. :) Však byl taky boj ji prodat, málokdo chce koupit auto bez spojky.
Odhadem mám tam teď spojku tak v půlce životnosti, což by mi stačilo tak na 20, 25 let ježdění. No, tak tolik to nebude..., žena se poslední dobou hlásí o používání auta také, už je to krásně vidět na náraznících. Ale tak 8 let by ta spojka ještě měla dát.
 
dávají automaticky tuto slevu?
To nevím jestli automaticky, ale bylo vidět, že ví o čem mluvím a při vystavení faktury mi slevy zdůraznil a to včetně VIP programu. Jestli takto přistupují ke každému novému klientovi, nevím.
 
Jestli se pamatuju dobře, pravdu máte oba.
Je to standard Mazda program, ale carstar si z toho marketingově udělal "VIP program", abys měl pocit, že máš nadstandard.
Samozřejmě tam CS má něco navíc, aby to bylo legitimní.
Nicméně to, jak ten jejich "VIP program na auta zakoupená u nás" působí, úplně neodráží fakt, že mi to strčili do ruky při první garančce jak vizitku.
Ani nemluvě o slevě za udělení 10 hvězdiček v hodnocení. To je v podstatě nákup hodnocení, který pak neodráží žádnou skutečnost.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Back
Top