• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

  • Vlákno založil Vlákno založil shr3k
  • Datum založení Datum založení

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    63
Tady posílám pro představu cenu za servis u mé Mazdy 6 GL 2017. Je vidět, že jednotková cena za práci se oproti roku 2018 zvedla.

Cena je za 1. předepsaný servis ve druhém roce provozu včetně dezinfekce klimatizace, 2. plastovou vanu do kufru a 3. car play/android auto (práce + jednotka a manuál).

IMG_1875.JPG
 
Toho jsem si taky hned všimnul. Vana do kufru taky mazec, to by si člověk koupil 4 jinde
 
sice to je jen7,- ale účtovat si za manuál který ze zákona jsou povini dodat?
vladas75 já jsem koupil do druhého auta v autokelly a bohužel kvalita a životnost nic moc vydržela cca rok. Snad original bude za tu cenu kvalitnější
 
Mě se pořád líbí (dělá to vícero autorizáků) ta položka "těsnění výpustného šroubu" za 51,90 a to po 5% slevě. :D:D:D I kdyby jí dali měděnou, jako že dávaj jen obyčejnou hlínu, tak je mega k smíchu. :D:D:D Hliníkový kolečko za 1Kč
 
Teď jsem tam byl a ptal se, nic jiného jak ten total stejně nemaj.
Leda si donést vlastní.

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Njn. Je jasný, že největší business nebudou mít autorizáky z prodeje, ale vždy primárně ze servisu.

A cenu nemá smysl ani komentovat... To jsem ještě dostal pár procent slevu na ten "VIP" program. Jinak by to bylo cca, počítám, tak o dalších 1500 Kč dražší...
 
Včera som absolvoval prehliadku po prvom roku, ceny ako na ich webe (akurát zľava na prácu u geometrie a čistenie klimatizácie 55 a 77%), takže som cca vedel do čoho idem.. https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MazdaCX-5_KF-2,5.pdf

Čo ma prekvapilo bolo, že som dostal výpis zo servisnej knižky, kde boli iba 2 záznamy - príprava pred predajom a včerajšia prehliadka. To že mi záručne menili štartovacie tlačítko a potom po havárii celý zadný nárazník (oboje CarStar) tam nie je.

To sa tam fakt zaznamenáva iba výmena oleja a filtrov?

----

Ďalšia vec, ktorú som ale zistil až dnes a bohužiaľ im nemám ako dokázať, že to urobili je táto dosť veľká nepríjemnosť v zadných dverách.. :mad:
IMG_20191205_173448.jpg

Zamrzí to a týmto u mňa definitívne skončili... Nerobím si ilúzie, že to je inde oveľa lepšie, ale už pri tej spomínanej výmene nárazníka s ním niekde buchli a je tam v spoji vada laku, čo som ale tiež zistil až doma. Takže skúsim zohnať opravnú fixku a nejak to zamaskovať kým to nezačne meniť farby :mad:
 
Tak to je dobrý, napočítaj si aspoň 700 Kč za kontrolu karosérie a pak jí ještě pro jistotu sami poškoděj....:confused:
 
Áno, za kontrolu stavu karosérie si nechali 648,72kč podľa faktúry a podľa správy je karoséria tip-top (tie diery po kamienkoch aj na streche sú asi neviditeľné). Ešte majú tú drzosť chcieť 10b hodnotenie spokojnosti za úplatok v podobe umytia zdarma.

Ten škrabanec som tam fakt nemal, tie dvere používame len výnimočne na nakladanie malej do sedačky (väčšinou ju ťaháme vnútrom cez opačné), takže netuším, ako by sa nám takéto niečo podarilo.
 
Dal bych jim tak maximálně 5 bodů, ale počítej s tím, že ti bude technik volat proč si jim nedal 10. :D
 
Zdravím, aktuálně řeším v pořadí II. roční servis.

Mám Mazdu 3 r.v. 2018. Díval jsem se i když auto jezdí v Plzni taky na Prahu a zajímalo by mně jestli nemáte někdo s Carstar aktuální zkušenost.

Příp. také na kolik u nich vyšel II. roční servis a co se vše na voze dělalo.

Díky moc.
 
Díky. Tady o tomhle (velmi z hlediska orientace nápomocném) ceníku vím.

Zajímala mne vzhledem k živelnému vývoji směrem k horšímu u některých servisů (dle ohlasů zde na fóru) spíše ta aktuálnější osobní zkušenost.

Mám v plánu zkusit např. vlastní olej, ale vím že narozdíl od Aspekty s tím tady měli problém.
 
Ahoj, byl jsem v CarStar na servisu 14 dni zpet s Mazda 6 GJ. O vlastnim oleji ani nechteli slyset.

Nechaval jsem si menit zadni blatnik, ktery mi nejaky dobrak totalne odrel na parkovisti (nastesti byl opravdu dobrak, zavolal policajty, takze to slo aspon z jeho ruceni). Oprava blatniku v poradku, aktivne poslali na pojistovnu i dokumenty ke skodne udalosti.

Zaroven jsem nechal udelat garancku ve 4. roce/80k km. Stala 8000kc a nejake drobne. Moc spokojeny jsem ale tentokrat nebyl. Delali vymenu oleje, vymenu filtrů, vymenu brzdove kapaliny a kontrolu brzd a prohlidku karoserie. U vsech brzd zkontrolovali desticky a kotouce, nebyl nalezen zadny problem, silu destiček zapsali do protokolu (vsechny 7mm, jedno kolo vzadu 5mm). Za 4 dny po garancce jsem byl na technicke, kterou jsem ale neprosel kvuli nesoumernemu brzdeni zadni napravy (32%). Volam do CarStar, jestli by se na to nemohli co nejdrive podivat, jestli pri garancce neudělali neco blbe apod, kazdopadne jsem na to dost spechal, protoze bylo pondeli odpoledne a ve ctvrtek rano jsem odjizdel s autem na rok do zahranici. Zachovali se super a vzali me hned dalsi den rano s tim, ze se na to podivaji. Jeste behem dopoledne mi volaji, ze jedna z destiček na zadním kole je uplne sjeta a tudiz navrhuji vymenu a ze by to mohlo vyresit problem. S vymenou souhlasim, auto je odpoledne ready a brzdy jsou ok. Pouze musim kontrolovat silu desticek na zadnim kole, jestli se nadmerne zase ta jedna nesjizdi. Pokud ano, tak navrhuji vymenit trmen.
Pristup servisu tedy hodnotim vesmes pozitivne, komunikace take super, co me ale nastvalo, tak ze zkontroluji desticky, napisou ze maji 5mm (nektere 7mm), ale evidentne to neni pravda, protoze to spatne prohlidli. Za kvalitu garancni prohlidky tedy palec dolu.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk
 
Díky za doporučení. Uvidím tedy podle ceny Aspekta vs CarStar. Dál se mic moc jet nechce.

Některé servisy to cenově dost přepalují a záleží s kým to u nich člověk řeší.

To s tím olejem mě taky štve. Taky by ti ale na místě mohli říct, že ti servis prostě neudělají.

Začínám přemýšlet spíše nad tím jestli není někde Čechy/Morava šikovný mechanik pro zn. Mazda, který se osamostatnil a byla by tam +- konstantní kvalita práce. Tedy rozdíl oproti tomu kdy to pokaždé jiné fluktuující "mláďata" po škole nějak nasekají na auto a pak počítáš při vyzvednutí šrámy. Jsem nicméně s r.v. 2018 stále v jakési prodloužené záruce a nezkoumal jsem do detailu podmínky (vč. legislativy).
 
Taky by ti ale na místě mohli říct, že ti servis prostě neudělají.
Však proč by taky ne, existuje X jiných servisů. Takhle jim to udělá pár lidí, včetně recenzí tady a jinde a pak se uvidí, kdo se bude smát naposledy. Nezávislému opravci, jako je třeba @Max6 musí importér povolit přístup do DSR zdarma.
 
Zkusenost s timto servisem: zavolal jsem objedna, se, pri prevzeti si auto nafotili, kontrola probehla dle ocekavani a protoze jsem chtel byt pritomrn u kontroly nebyl problem dojit na dilnu. Za me tedy vse ok.
 
Back
Top