• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

  • Vlákno založil Vlákno založil shr3k
  • Datum založení Datum založení

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    63
Ten olej bych asi taky nijak neřešil jak píše @shr3k , ale řeknu popravdě, kdybych si šel koupit ojetý auto a viděl takhle amatérsky opravený nosník+podlahový plech, tak bych si to auto nekoupil ani kdyby bylo o 50% levnější než běžná cena na trhu. Tohle bych raději nechal opravit u jinýho karosáře.
 
Ahoj všem,

před týdnem jsem si vyzvedával auto z Car Star Praha po servisní prohlídce a pořád se cítím zklamaný a okradený. Když mi předběžnou cenu vykalkulovali na 10500Kč za výměnu oleje, filtrů, svíček a kontrolu karoserie, tak sem si říkal, že to je tak horní strop a bude záležet, jestli nenastane nějaká komplikace, ono ale ne, to byla i výsledná cena. Účtovat si 900kč za jednu svíčku a 800kč za vzduchový filtr mi přijde dost, hlavně když si tu samou svíčku můžu sehnat za 250kč. To že na něčem musí vydělávat chápu, mohli si ale spíš zdražit hodinovou sazbu, to bych zaplatil radši. Mám už starší auto, tak jsem si aspoň říkal, že budu mít 30% slevu na díly díky službě fair service, tu už ale prý nevedou a tak sem měl smůlu. Do servisu jsem se objednával ještě v roce 2021 a na nový rok servis přešel pod Louda Auto a tam tuhle službu nevedou, což až po zaplacení sem si zjistil, že to je služba mazdy a má jí každý autorizovaný servis, takže si myslím, že sem tu slevu 30% dostat měl. Počítal jsem si to, a udělalo by to rozdíl skoro 2500kč, to pro mě není zrovna zanedbatelná částka. Ta kontrola karoserie za 900Kč, z toho taky nejsem nadšený, kdyby byla pořádně provedená, tak to beru, ale reznou mi zadní pravé dveře a výsledek kontroly je, že je karosérie bez závad. Nečekám, že dostanu na protokolu vyznačený každý důlek na kapotě od kdejakého kamínku, taky auto není nejmladší, to že mám ale na dveřích z laku bubliny po délce 5cm, toho si někdo všimnout měl, ted doufám, že nemám takovéhle místa i jinde. Mohl sem jim to při předávání říct, zapomněl jsem na to a pak sem si říkal, že to nemůže nikdo přehlídnout a aspoň mi napočítají, na kolik by vyšla oprava. Když jsem si postěžoval u přebírání auta a technik se šel se mnou podívat, tak u auta říkal, že to je dost a že to je možná na výměnu celých dveří, pak si to nafotil, že se poptá a budou mě kontaktovat s cenovou nabídkou opravy, už je to ale týden a furt nic. Na příště jsem aspoň poučen, olej si přivezu svůj, vzduchový filtr si koupím K&N za 1300kč a budu si ho čistit a předem si zjistím, na co mám právo a jestli mi dají 30% fair service slevu, hlavně si musím najít servis někde jinde. Mám aspoň právo se zlobit? Faktura.png
 
Ahoj všem,

před týdnem jsem si vyzvedával auto z Car Star Praha po servisní prohlídce a pořád se cítím zklamaný a okradený. Když mi předběžnou cenu vykalkulovali na 10500Kč za výměnu oleje, filtrů, svíček a kontrolu karoserie, tak sem si říkal, že to je tak horní strop a bude záležet, jestli nenastane nějaká komplikace, ono ale ne, to byla i výsledná cena. Účtovat si 900kč za jednu svíčku a 800kč za vzduchový filtr mi přijde dost, hlavně když si tu samou svíčku můžu sehnat za 250kč. To že na něčem musí vydělávat chápu, mohli si ale spíš zdražit hodinovou sazbu, to bych zaplatil radši. Mám už starší auto, tak jsem si aspoň říkal, že budu mít 30% slevu na díly díky službě fair service, tu už ale prý nevedou a tak sem měl smůlu. Do servisu jsem se objednával ještě v roce 2021 a na nový rok servis přešel pod Louda Auto a tam tuhle službu nevedou, což až po zaplacení sem si zjistil, že to je služba mazdy a má jí každý autorizovaný servis, takže si myslím, že sem tu slevu 30% dostat měl. Počítal jsem si to, a udělalo by to rozdíl skoro 2500kč, to pro mě není zrovna zanedbatelná částka. Ta kontrola karoserie za 900Kč, z toho taky nejsem nadšený, kdyby byla pořádně provedená, tak to beru, ale reznou mi zadní pravé dveře a výsledek kontroly je, že je karosérie bez závad. Nečekám, že dostanu na protokolu vyznačený každý důlek na kapotě od kdejakého kamínku, taky auto není nejmladší, to že mám ale na dveřích z laku bubliny po délce 5cm, toho si někdo všimnout měl, ted doufám, že nemám takovéhle místa i jinde. Mohl sem jim to při předávání říct, zapomněl jsem na to a pak sem si říkal, že to nemůže nikdo přehlídnout a aspoň mi napočítají, na kolik by vyšla oprava. Když jsem si postěžoval u přebírání auta a technik se šel se mnou podívat, tak u auta říkal, že to je dost a že to je možná na výměnu celých dveří, pak si to nafotil, že se poptá a budou mě kontaktovat s cenovou nabídkou opravy, už je to ale týden a furt nic. Na příště jsem aspoň poučen, olej si přivezu svůj, vzduchový filtr si koupím K&N za 1300kč a budu si ho čistit a předem si zjistím, na co mám právo a jestli mi dají 30% fair service slevu, hlavně si musím najít servis někde jinde. Mám aspoň právo se zlobit? Zobrazit přílohu 38801
sorry jako ale dávat 12 let staré auto do autorizáku je teda dost úlet :eek: , stejně jako kontrola karosérie u takového ročníku, většina lidí už nejede ani na třetí garančku. Těžko se pak můžeš divit výsledné ceně, protože když uloví takového hejla, tak si prostě namastí kapsu. Počítám, že cena v běžném servisu by byla tak poloviční
 
sorry jako ale dávat 12 let staré auto do autorizáku je teda dost úlet :eek: , stejně jako kontrola karosérie u takového ročníku, většina lidí už nejede ani na třetí garančku. Těžko se pak můžeš divit výsledné ceně, protože když uloví takového hejla, tak si prostě namastí kapsu. Počítám, že cena v běžném servisu by byla tak poloviční
Auto sem kupoval u mazdy v Rakousku a předchozí majitel s ním k nim každý rok na servis jezdil a má kompletní servisní historii. Nevím jak dlouho si auto ještě nechám, ale myslím si, že by byla škoda tu servisní historii přerušit, nebo sem si to aspoň myslel. Teď pochybuji, jestli se mi víc vyplatí měnit si olej sám na dvorku a prodat pak auto za míň, nebo jezdi do autorizáku a prodat za víc. To že auto prodávala přímo mazda s komplet historií byl taky důvod, proč jsem si ho koupil, i když bych na bazoši sehnal levnější.
 
nemusíš měnit sám na dvorku, můžeš jezdit do normálního servisu - ideálně nějakého osvědčeného - kde ti dají fakturu.
Při prodeji raději doložím faktury se vším co se na autě dělalo, než nějakou nic neříkající servisku.
Stejně tak při koupi raději vyberu auto, na kterém se dělal pravidelný servis a vše bude doloženo fakturami, než když mi někdo řekne, že auto jezdilo na pravidelné prohlídky do autorizáku. Jednak má autorizák nesmyslně dlouhé intervaly a většinou kvalita servisu a služeb nic moc.
Víme jací mechanici většinou končí v autorizovaných servisech.
Takže za mě raději udržby a servis někde, kde ví co dělají a mohu být i u toho a dají mi fakturu, než někde kde ti nabídnou kafe a ani nevíš co ti na autě dělaly ;)
 
Nejlepší je položka ,,drobný jednicový materiál,, tam mi naúčtují vždy alespoň 4 stovky, takže tu slevu 10% co vždy dostanu, si vyberou jinde.
 
a kontrola karoserie za 900Kč, z toho taky nejsem nadšený, kdyby byla pořádně provedená, tak to beru, ale reznou mi zadní pravé dveře a výsledek kontroly je, že je karosérie bez závad. Nečekám, že dostanu na protokolu vyznačený každý důlek na kapotě od kdejakého kamínku, taky auto není nejmladší, to že mám ale na dveřích z laku bubliny po délce 5cm, toho si někdo všimnout měl, ted doufám, že nemám takovéhle místa i jinde. Mohl sem jim to při předávání říct, zapomněl jsem na to a pak sem si říkal, že to nemůže nikdo přehlídnout a aspoň mi napočítají, na kolik by vyšla oprava. Když jsem si postěžoval u přebírání auta a technik se šel se mnou podívat, tak u auta říkal, že to je dost a že to je možná na výměnu celých dveří, pak si to nafotil, že se poptá a budou mě kontaktovat s cenovou nabídkou opravy, už je to ale týden a furt nic.
Tak když už kontrolu karoserie v autorizáku, kterou auto prochází každý rok, tak tedy na poslední chvíli využij záruku na prorezivění karoserie, která trvá právě 12 let! Jakápak nabídka ceny opravy? Zadarmo!
 
Tak když už kontrolu karoserie v autorizáku, kterou auto prochází každý rok, tak tedy na poslední chvíli využij záruku na prorezivění karoserie, která trvá právě 12 let! Jakápak nabídka ceny opravy? Zadarmo!
Lem dveří (okraj) Ti neuznají, ta záruka je na prorezavění zevnitř ven. Takže by to asi mělo být někde na ploše, ale to bys zase musel šťouchnout do té bubliny šroubovákem...:worried: Položka Kontrola karoserie jsou vyhozené peníze kdekoliv.
 
Takze 12 rokov kontroly karosérie po cca. 900 korún… a zbytočne.
 
Ahoj všem,

před týdnem jsem si vyzvedával auto z Car Star Praha po servisní prohlídce a pořád se cítím zklamaný a okradený. Když mi předběžnou cenu vykalkulovali na 10500Kč za výměnu oleje, filtrů, svíček a kontrolu karoserie, tak sem si říkal, že to je tak horní strop a bude záležet, jestli nenastane nějaká komplikace, ono ale ne, to byla i výsledná cena. Účtovat si 900kč za jednu svíčku a 800kč za vzduchový filtr mi přijde dost, hlavně když si tu samou svíčku můžu sehnat za 250kč. To že na něčem musí vydělávat chápu, mohli si ale spíš zdražit hodinovou sazbu, to bych zaplatil radši. Mám už starší auto, tak jsem si aspoň říkal, že budu mít 30% slevu na díly díky službě fair service, tu už ale prý nevedou a tak sem měl smůlu. Do servisu jsem se objednával ještě v roce 2021 a na nový rok servis přešel pod Louda Auto a tam tuhle službu nevedou, což až po zaplacení sem si zjistil, že to je služba mazdy a má jí každý autorizovaný servis, takže si myslím, že sem tu slevu 30% dostat měl. Počítal jsem si to, a udělalo by to rozdíl skoro 2500kč, to pro mě není zrovna zanedbatelná částka. Ta kontrola karoserie za 900Kč, z toho taky nejsem nadšený, kdyby byla pořádně provedená, tak to beru, ale reznou mi zadní pravé dveře a výsledek kontroly je, že je karosérie bez závad. Nečekám, že dostanu na protokolu vyznačený každý důlek na kapotě od kdejakého kamínku, taky auto není nejmladší, to že mám ale na dveřích z laku bubliny po délce 5cm, toho si někdo všimnout měl, ted doufám, že nemám takovéhle místa i jinde. Mohl sem jim to při předávání říct, zapomněl jsem na to a pak sem si říkal, že to nemůže nikdo přehlídnout a aspoň mi napočítají, na kolik by vyšla oprava. Když jsem si postěžoval u přebírání auta a technik se šel se mnou podívat, tak u auta říkal, že to je dost a že to je možná na výměnu celých dveří, pak si to nafotil, že se poptá a budou mě kontaktovat s cenovou nabídkou opravy, už je to ale týden a furt nic. Na příště jsem aspoň poučen, olej si přivezu svůj, vzduchový filtr si koupím K&N za 1300kč a budu si ho čistit a předem si zjistím, na co mám právo a jestli mi dají 30% fair service slevu, hlavně si musím najít servis někde jinde. Mám aspoň právo se zlobit? Zobrazit přílohu 38801
CarStar pořád dává ty hliníkový podložky pod výpušťák za 50Kč ? :joy: Je pardón, za 58,47Kč už po 5% slevě :joy::joy::joy:

Originál svíčky Mazda-NGK jsou bohužel drahý. Ten nápis Mazda + krabička s logem na to hold něco stojí, ale takhle je to u všech značek od Toyoty po Oudi

Ano, kontrola karoserie jsou vyhozený peníze.
 
Poslední úprava:
Aby jste si nemysleli že mazda je drahá na díly, tak si zkuste tipnou co stálo tohle u Toyoty. 10cm drát s pinem do konektoru (p.s. potřeboval jsem 6 kusů)
IMG_20220108_120542~2.jpg



650Kč/1 kus
 
Poslední úprava:
Lem dveří (okraj) Ti neuznají, ta záruka je na prorezavění zevnitř ven.
A to vyplývá z čeho? To je někde napsané? Karoserie je i její okraj, že? Já bych zkusil autorizák zmáčknout.
 
Jak píše @MichalP . S tou korozí zmáčknout servis. Když už teda předchozí majitel poctivě jezdil na prohlídky a za těch 12 let tam nechal dost peněz, tak to by měli vyměnit zdarma. Pohrozit soudním znalcem nebo kontaktovat dovozce. Ta výsledná cena je sice dost, ale na Mazdu normál, protože si myslím že za to samé by jsi v u jiné značky dal cca taky tolik. je to cena za autorizák. A to že jsi nedostal slevu na díly v rámci programu Fairservice bych taky reklamoval, nebo alespoň napsal dovozci. Tohle mi nepřijde normální. Nebo s tou korozí zajet do jiného autorizáku, tenhle servis nemá zrovna dobrou pověst.
 
Přesně tak, 12 let řádných prohlídek a smůla? Taky nejprve pohrozit ČOI a když nezabere tak napsat na ČOI. Lze použít argument - nevarovali jste mě po vaší ofiko kontrole karoserie, že mám nechat opravit lak - to je vaše zásadní pochybení, tak koukejte opravit gratis! Jinak vás nahlásím na ČOI.
 
Trvat na sepsání reklamace koroze karoserie, a žádat poznámku do kontroly karoserie, ne že bez závad, ale byla tam koroze zevnitř ven na tom a tom místě, servis musí nafotit . Nenechat se odbýt jak to je všude, že to je dobrý. Není. Mazda si na prohlídkkách vydělala a teď musí bohužel i platit. Ještě otázka je , jakou záruku poskytovala na karoserii před 12 lety, jestli třeba ne jenom 10 let, to nevím. Jinak buď teda při zamítnutí reklamace ta ČOI nebo reklama v Černých ovcích.
 
Pokud mohu, tak rovněž doporučím nepřítele nejdříve tzv. obléhat. Ono to "vyhrožování" je vhodné schovat až nakonec.
Přikláním se k sepsání reklamace a čekat na řádné vyjádření včetně důvodu zamítnutí, pokud k němu skutečně dojde.
Následně se proti zamítnutí s již nějakou proti-argumentací k uvedeným závěrům odvolat (nesouhlasit) a trvat na jejich opakovaném prověření.
Při opětovném zamítnutí (zase a zase mít písemně) zkusit zastoupení Mazda, klidně zase dvoustupňově a teprve pak nasadit ostrou munici, protože v ten moment již není co ztratit.

Dlouhé, vyčerpávající, ale většinou se povede minimálně vytáhnout z protistrany argumenty / fakta, které pak umím uvážit a rozhodnout se pro případnou finální eskalaci sporu.
 
Ještě bych doporučil zkontrolovat datum první registrace, tzn. od kdy běží záruka. Bude to možná hra o dny.
 
Back
Top