• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    62
To, že tu máme lidi přímo z Mazdy není nic proti ničemu, ale psát sem laciné stupidní reklamy na tento servis, jak byli v servise, o kterém si nikdo nedovolí veřejně říci pravdu, kdo je v pozadí, ve kterém vyřeší záhadně reklamace téměř před 100.000km, které druhým neuznají 30.000km, ve kterém se umí taky chovat jako ... to je opravdu LACINÉ. Pokud by jsi Martine chtěl znát detaily mého tvrzení, rád se za Tebou zastavím a povyprávím...
Taky bych rád, kdybys tuhle svoji myšlenku rozvedl tady veřejně. Já také nemám žádné vazby na Car Star - jestli teda píšeš o nich - a byl jsem s nimi zatím vždy spokojený. V pondělí tam vezu Majdu na opravu ťukance a na týden si půjčuju novou CX5. Ale rád si poslechnu i jiné zkušenosti.
 
Já byl na první garančku také do CarStaru a byl jsem spokojen. Přijemné jednání. hezká domluva. Odhad na cenu také ok.
Poprosil jsem o aktualizaci systému, tak se mě hned pán ptal, jestli nemám nějak upravený systém, když viděl ty klanové podtácky :D
Aktualizace mi trochu rozbila navigaci, tak jsem myslel, že zaktualizuju mapy a bude to ok. To se samozřejmě nepovedlo a rozbilo se to komplet, naštěstí obnova zálohy pomohla. Ale nestěžuju si, byla zadarmo :))).

Mám jedinou výhradu, a teď nevím, zda to připsat servisu. Ale po cca 500 km po garančce mi začala svítit kontrolka, že se blíží doba návštěvy servisu. Tak se asi budu muset stavit na návštěvu znova.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
 
Tuhle kočku mi tam půjčili dneska na dobu opravy tý mojí. První tři dny za 250 Kč / den :)
 
Poslední úprava moderátorem:
@Sikyl, kdyz uz jsi psal v jinem tematu, tak jsem si vzpomnel na zdejsti Tvuj nedovysvetleny prispevek. Jak to tedy je s tou reklamou, lidmi v pozadi a zahadnymi reklamacemi?

Kdyz to takhle napises a nic dal, tak to zni prilis jako vykrik. Jak to ma pomoct verejnemu mineni o dealerovi/servisu?

Nebo uz je @shr3k obeznamen? Teda aspon jsem si vydedukoval, ze je myslen tento Martin.
 
Přidávám svůj další "silný" zážitek s CSP. Aneb preferuje vlastní KPI proti reálné spokojenosti zákazníků :)Zobrazit přílohu 12355
Tak uz jsme se trosku posunuli ... uz ani 9 bodu neni dostatecnych! :D
20190206_160623-opt.jpg

Tak jako tak, me to rozhodne neprijde pekne, delat takove veci (aktivne rozdavat "zadosti" a davat darky za dobre hodnoceni). A to ikdyz jsem se servisem spokojen.
 
Heh, v NA když jsem ohodnotil prodejce co jsem u něj koupil auto dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, tak mi druhej den volal celej nasranej že jsem ho připravil o prémie a co že jsem to za kreténa (neměl ignorovat checklist co má udělat před předáním auta zákazníkovi)... Tak jsem to nahlásil na ústředí a týden nato volal šéf z prodejny a hluboce se omlouval.

IMO by o hodnocení s tebou servis/prodejce neměl vůbec mluvit a ani nabízet dárek za lepší hodnocení.
 
Pekne.. mne v Car Star Praha odmietli vlastnú dash kameru namontovať, lebo to nie je originál príslušenstvo... v Českých Budějoviciach, kde sme auto kupovali mi chceli namontovať len nejakú Pioneer za 7000, lebo vraj majú vyskúšané, že neruší rádio (asi mysleli DAB)...

(přesunuto z vlákna ASPEKTA)
 
Poslední úprava moderátorem:
Pekne.. mne v Car Star Praha odmietli vlastnú dash kameru namontovať, lebo to nie je originál príslušenstvo... v Českých Budějoviciach, kde sme auto kupovali mi chceli namontovať len nejakú Pioneer za 7000, lebo vraj majú vyskúšané, že neruší rádio (asi mysleli DAB)...
A me ji primo v Car Star normalne instalovali. Kdy jsi to zkousel domluvit Ty?
 
Bol som tam na servis 11.1. s nefunkčným štart-stop a keď som sa po telefóne objednával (volal som s nejakým technikom, nie s recepčnou) tak som sa pýtal, či by mi namontovali kameru a povedal že ak nemyslím originál parkovaciu tak nie, lebo to nie je oficiálne príslušenstvo.

Tak neviem, možno to závisí od mechanika, možno to nemôže oficiálne po telefóne riešiť..
 
Řekl bych, že CarStar má díky masívní propagaci asi moc zakázek a nestíhají, proto začínají trochu dělat Zagorku u všeho, z čeho nekápne dost peněz..
 
Ahojte.
Asi budem suhlasit s komentarom od Shr3k.
Prave som volal do CarStar, lebo mi treba 3. garancnu. A typek mi zapotil, ze "Karoseria + geometria + vzduch. filtre + vymena oleja" bude stat cca 6500kc.
a... ze si uz nesmiem priniest vlastny olej! a ze oni davaju ten original.

Myslim ze som s CarStar skoncil.

Mate niekto odporucanie, kde mi spravia 3. garancnu za normalnu cenu,a kde si mozem doniest vlastny olej a filtre?
Alebo sa mam po 4. rokoch na garancne uplne,a nechavat si menit olej a nastavit geometriu v neautorizovanom servise?

dik
 
Včera jsem tam byl na 3.garanční prohlídce a bez problémů. Olej jsem měl svůj, dokonce mi ani neměnily vzduchový filtr (měnil jsem si ho na podzim) ještě mi vyměnily přední brzdové destičky a cena celkem cca 5700 Kč. Žádný problém s tím, že jsem měl svůj olej ani s tím, že vzduchový filtr jsem si vyměnil.
 
@Gusto cca 2 týždne dozadu som tam bol na garančku pri 40tkm a vyšlo to na 6088kc. Je to prvý krát, čo som tam menil olej, pred rokom som nechal iba geometriu a karosériu. Na olej chodím každých 10tkm ku @Max6 , akurát tam má teraz toho dosť, tak som to riešil cez Car Star.

Ochota sa im uprieť nedá, ale vždy to bude pre mňa len autorizovaný servis. A bol som tam hlavne z dovodu reklamácii :
- vzpery na kufru - vymenené
- odstránenie zvuku v pravých predných dverách - už som aj objednaný na reklamáciu.

Ako vravím, nemám s nimi nejaký závažný problém, ale rozhodujú aj detaily. Pri prvej garančke som tam bol na letných 18 a v správe som mal uvedené, že gumy boli dohustené na 2.5. Nie je to katastrofa, ale keď sa mechanik v autorizovanom servise ani len nepozrie, ako ma nafúkať správne tento rozmer, tak myslím, že to vraví same za seba. A detail č.2 - keď som si to išiel skontrolvoať a nastaviť hustotu pneu tak ako má byť, hádajte načo som došiel. Pneumatiky boli nahustené tak, ako som ich mal pred servisom. Čiže buď sa mechanik nato ani nepozrel, alebo to len správne nezapísal - nech si každý urobí svoj názor.

Jedine, čo ma zatiaľ sklamali vždy, boli nahradné auta. Keď sa dávala opravovať poistná udalosť a išlo to z vinníkovej poistky, tak som si naivne myslel, že ako náhradné dostanem niečo lepšie - bola to M6 s najslabším motorom. Pri tomto poslednom bola sľúbená CX5 a určite si viete predstaviť moje nadšenie, keď mi bol odovydaný Hyundai i30.

Za mňa ti teda možem odporúčať @Max6, pokiaľ netrváš na autorizovanom a neni pre teba 60km od prahy veľa.

btw.čo sa týka oleja, pár dní dozadu menili vlastný olej na garančke @vladas75. Ak to nie je tajomstvo a chce, tak može poradiť ostatným, ako donútiť Car Star meniť vlatný olej aj so zápisom do servisky;)
 
Není to tajemství, normálně jsem si s nimi domluvil domluvil termín na garančku a řekl, že olej mám opět svůj. Byl jsem tam už na minulé kontrole se svým olejem, na výměně zrcátek i na opravě klimi párkrát na geometrii. Pokaždé jsem to řešil rovnou přes p. Rezlera.
 
Tak asi to riešia individuálne, viď príspevok od @Gusto, alebo neviem na základe čoho sa rozhodujú. Ja som vlastný olej riešil ešte v čase, keď to bolo za manipulačný poplatok. Ináč p.Rezlera možem určite odporúčať, skvelá komunikácia a ochota.
 
tak minuly rok som to riesil tak isto s p. Rezlerom, a vsetko super. Neviem ci teraz to vzal niekto iny (prepocul som meno po telefonne) ale urcite mi povedali, ze uz to zmenili, a nemozem si doniest vlastny material.

Rozhodol som sa, ze tento rok este pojdem do Bosiny v Koline kde mi napocitali 550kc/h prace, a nemali najmensi problem s vlastnym materialom.
Dalsi rok uz to asi tiez budem riesit u Maxa. Poznam ho osobme, kedze mi robil pred cca 2ma rokmi nastrek dutin, a spravil to naozaj kvalitne.
 
Když jsem byl poprvé na pravidelný servis v CSP, tak jsem si samozřejmě přivezl také svoje 5 l balení. Každopádně mě překvapil telefonát, že budou muset dodat ještě olej, že je to prej málo! Pak samozřejmě doplatekTo v APS mě vždy vrátili balení se zbytkem, neboť obsah je 4,7 l při výměně s filtrem. Každopádně si to tam zase vybrali jiným způsobem :mad: Doufejme, že u CSP neplatí když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Určitě dobrý pocit nemám ze žádného servisu, nejenom v automotive!
 
nesouvisí to přímo se servisem, ale tohle mi přišlo emailem
 

Přílohy

  • Upozorneni na podvodne jednani Jana Cervinky.pdf
    382 KB · Zobrazení: 117
Back
Top