• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Ceny servisních prací u Mazdy

  • Vlákno založil Vlákno založil Krabat
  • Datum založení Datum založení
v každém případě bych si ho vyndal a kouknul na něj, protože můj pylový filtr byl po létě celkem KO
 
Asi jo, parkuju na zahradě kousek od stříbrnýho smrku a auto bylo furt žlutý od pylu co se z něj sypal....
 
Kdyz jsem byl na prvni garance ve Zline, tak pylovy filtr zkontrolovali, po uvaze pouze vyfoukali a dali zpet...s tim ze se dalsi servis bude menit...ale nechal jsem si desifinkovat klimatizaci v Jihlave a tam mi ho menili ze uz bylo potreba ho vymenit...ve zline jsem byl v lednu a v Jihlave tusim v srpnu
 
Když zběžně procházím informace o cenách servisních prohlídek a notoricky známé nadsazené ceny za výměnu motor. oleje, proč si nedonesete olej a filtr vlastní? Servisy vlastní díly běžně akceptují a účtují si jen hodinovou sazbu za práci. Problém by mohl být v oleji - že by požadovali zakoupit Mazda Dexelia - což je podle mě o něco dražší Total. Pokud tedy nemáte možnost vyměnit si olej sami, což je asi jediná záruka, že bude vypuštěn všechen starý olej včetně toho nejhoršího kalu na dně, takže nedojde k urychlené degradaci oleje nového. Vlastní výměnu bych pak svěřil už značkovému servisu, který má pevně stanovené taxy na servisní úkony a nemůže vám tvrdit, že tím strávil půl dne, protože byly přirezlé šrouby apod :-)
 
@Daník není potřeba nosit dříví do lesa, spousta lidí tuto praxi praktikuje, to sis asi ještě pořádně fórum nepročetl. Některé servisy to akceptují bez řečí, jiné mají speciální poplatky za vlastní náplně či díly.
 
Jest zde ještě drobný problém s padělky značkových olejů. Jestliže si doneseš vlastní olej, opravna to zapíše do servisky. Nedej přírodo, aby se pak něco stalo s motorem - ušetřil jsi sice pár stovek, ale důkazní břemeno je na Tobě. A že se Mazdě s diesely moc nedaří, toho jsou plná fóra...
 
Jest zde ještě drobný problém s padělky značkových olejů. Jestliže si doneseš vlastní olej, opravna to zapíše do servisky. Nedej přírodo, aby se pak něco stalo s motorem - ušetřil jsi sice pár stovek, ale důkazní břemeno je na Tobě. A že se Mazdě s diesely moc nedaří, toho jsou plná fóra...
A jak to zapíšou do servisky? Já si nosím olej přes 6 let, mám v servisce vždy napsána výměna oleje a filtru, ikdyž dle nové interaktivní tam je jenom symbol. Do zakázky napíšou, že jsem si přinesl svůj olej. A na kupovaný olej mám najeto cca 200000km a žádný problém a těch pár stovek, no průměrná úspora je cca 1800,- na výměně a dej si 10 prohlídek a jsem na 18000,- a to nejsou už nejsou stovky.
 
A jak to zapíšou do servisky? Já si nosím olej přes 6 let, mám v servisce vždy napsána výměna oleje a filtru, ikdyž dle nové interaktivní tam je jenom symbol. Do zakázky napíšou, že jsem si přinesl svůj olej. A na kupovaný olej mám najeto cca 200000km a žádný problém a těch pár stovek, no průměrná úspora je cca 1800,- na výměně a dej si 10 prohlídek a jsem na 18000,- a to nejsou už nejsou stovky.
A kolik ti účtujou v origo servise za kontrolu karoserie, taky 800 Kč jako mně když jedu na garančku? Nebo tam jezdíš jenom měnit olej?:cool:
 
Já si nosím olej přes 6 let, mám v servisce vždy napsána výměna oleje a filtru, i když dle nové interaktivní tam je jenom symbol. Do zakázky napíšou, že jsem si přinesl svůj olej.
Přesně tak to může maximálně proběhnout. V servisce je číslo zakázky a v zakázkovém listu může být toto dopsáno. V systému DSR není pro žádné takové poznámky místo (je multijazyčný, takže úkony se při záznamu zaškrtávají). Po zaznamenání je 14 dní na opravu, pak to již nejde změnit. Resp. se musí žádat až někde v Leverkusenu a myslím, že i platit.
 
A kolik ti účtujou v origo servise za kontrolu karoserie, taky 800 Kč jako mně když jedu na garančku? Nebo tam jezdíš jenom měnit olej?:cool:
Jojo, chtějí 800,-. Ale naposledy jsem to nechtěl. Už mám auto přes 10 let a nějaká kontrola karoserie je zbytečná. Ale dělám vše, co se má dělat - brzdovka, origo filtry Auto má přes 313000km a stále funguje a to mám naftu viz. přiložená DSR
 

Přílohy

A jak to zapíšou do servisky? Já si nosím olej přes 6 let, mám v servisce vždy napsána výměna oleje a filtru, ikdyž dle nové interaktivní tam je jenom symbol. Do zakázky napíšou, že jsem si přinesl svůj olej. A na kupovaný olej mám najeto cca 200000km a žádný problém a těch pár stovek, no průměrná úspora je cca 1800,- na výměně a dej si 10 prohlídek a jsem na 18000,- a to nejsou už nejsou stovky.
Doufal jsem, že bude pochopeno ze souvislosti: psal jsem o motorech, které jsou ještě v záruce...:rolleyes:
 
Jojo, chtějí 800,-. Ale naposledy jsem to nechtěl. Už mám auto přes 10 let a nějaká kontrola karoserie je zbytečná. Ale dělám vše, co se má dělat - brzdovka, origo filtry Auto má přes 313000km a stále funguje a to mám naftu viz. přiložená DSR
Co by za to někteří majitelé prvních dieselových Skyactivů dali!Taková spolehlivost!
 
První garančka za mnou, cena 5469 Kč s DPH. Je to na Mazdu moc nebo to +/- odpovídá?

Za první servisní prohlídku u koncernu jsem platil obvykle okolo 4 - 4,5 tisíc Kč. Proto mi ta částka přijde poměrně vysoká. Navíc mám dojem, že jsem tu zahlédl Vaše reference o nižších částkách. Na autě se nedělalo nic, jen olej, filtry a běžná kontrola. Za hodinu a čtvrt jsem mohl odjet, udělali to na počkání.

PS: Kousek od Kauflandu na Sokolské jsem ve Zlíně viděl odbočovat krásnou tmavovlásku v červené M3, ale nestihl jsem si všimnout, jakou měla SPZ. :)
Ano je to až moc, já jsem platil v Kodecar HK 4045 Kč.
Příští prohlídku mám zajištěnou v Bošina Kolín za cenu 2650 Kč.
To už je zajímavější nabídka :)
Dokážou i zapsat výměnu oleje do el. Servisky?
Zlodějna první třídy! Já 1. servis v Kodecar HK a cena za vše 4045 Kč.
Příště jedu Bošina Kolín a dle jejich tabulek to bude i s DPH celkem 2650 Kč.
První garančka za mnou, cena 5469 Kč s DPH. Je to na Mazdu moc nebo to +/- odpovídá?

Za první servisní prohlídku u koncernu jsem platil obvykle okolo 4 - 4,5 tisíc Kč. Proto mi ta částka přijde poměrně vysoká. Navíc mám dojem, že jsem tu zahlédl Vaše reference o nižších částkách. Na autě se nedělalo nic, jen olej, filtry a běžná kontrola. Za hodinu a čtvrt jsem mohl odjet, udělali to na počkání.

PS: Kousek od Kauflandu na Sokolské jsem ve Zlíně viděl odbočovat krásnou tmavovlásku v červené M3, ale nestihl jsem si všimnout, jakou měla SPZ. :)
Ano, je to zlodějna! Já za první 4045 Kč. Teď druhá dohodnutá Bošina Kolín 2600 Kč!
Zdravim, poradite nekdo prosim nejaky servis v okoli Kladna, Praha zapad ? Mam pred sebou servisku ~65tis poprve jako majitel CX5 man. benzin, rv.2013 a jestli vGroup na Kladne je dobra volba ? Pripadne nekde +-80km.
Jedině Bošina Kolín, ten je nejlevnější i o několik 1000 Kč.

pylový mi měnily v Car Staru v březnu, ale po krásném pylovém létě jsem ho teď měnil stejně znovu a vypadal fakt nechutně :eek:. Jinak na vzduchový filtr mají předepsanou kontrolu každých 12 měsíců, ale výměnu až při 60 000 km nebo 36 měsících ;) a pylový by ti měly měnit každý rok nebo po 20 000 km ;)

oprava - pylový má interval 2 roky nebo 40 000 km ;)
Zdravím, kupte si K&N vzduchový filtr a budete si sám čistit jenom pod vodou!
 
Poslední úprava moderátorem:
@Jaroslav 20 , mohl bych poprosit abys jednu informaci sdělil jen jednou? Na více komentářů se dá reagovat i v jednom komentáři. Chápu, že pro někoho může být rozdíl v ceně v řádu sto/tisící-korun zásadní, ale jinému se třeba 2 hodiny cesty aby ušetřil tisíc korun nevyplatily...
 
Back
Top