Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Homologaci tu IMO nikdo nenabízí. Problém toho motoru je ve vysoké míře EGR, což má za následek vysoké EGT, takže nelze ladit příliš vysoko nad 140 kW. Existují tu "profíci" (s i brzdou), kteří se v honu za výkonem nebojí tyto omezení posunout. Pomůže jen vychytání manipulace s EGR za cenu větších NOx (na což IMO ještě nikdo nepřišel, jak to udělat), případně větší intercooler.Ahoj chci se zeptat zda-li už má někdo zkušenosti s načipováním tohoto motoru,konkrétně 110kw. Samozřejmě u profíků na brzdě s homologací,žádné home-made...
Cau pokud chces fakt profi chip tak bych asi nehledal v Ceske Republice. Jako nejblizsi moznost jsou Polaci Disi http://disi-tune.pl/ pak Belgie https://www.br-performance.be/en-be...4-mazda-3/5387-2013-2016/5929-2-2-skyactiv-d/ no a pak Anglie BBR-GTI ale ti se venuji pravdepodobne jen tomu nejlepsimu a to je zazehovy motor http://www.bbrgti.com/product/bbr-mazda-skyactiv-starchip-remap/Ahoj chci se zeptat zda-li už má někdo zkušenosti s načipováním tohoto motoru,konkrétně 110kw.
Samozřejmě u profíků na brzdě s homologací,žádné home-made...
Jako uprimne pokud chces pro svuj motor jen to nejlepsi tak si urcite najdi firmu ktera to umi Naftu umi cipovat kazdy ňouma,ale s jakym dlouhodobym vysledkemmyslíte že třeba u tehle firmy to nebude dobrý? http://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/mazda-6-iii-gj-6-2-2-skyactiv-d-110kw
Obecně nemají moc dobré recenze. Stačí hledat "chiptuning powertec zkušenosti". Myslím, že pokud má někdo tak široký záběr, nemůže nikdy vychytat všechny speciality všech motorů. Notabene, když pro SH vychází každou chvíli nový software. Od toho se pak odvíjí jednání se zákazníky, kterým něco přestane fungovat nebo začne fungovat špatně.myslíte že třeba u tehle firmy to nebude dobrý? http://www.chiptuning.cz/detail/Osobní automobil/mazda-6-iii-gj-6-2-2-skyactiv-d-110kw
Zdravím. Mám 3/4 roku "přemapovaného" diesela 110 kW (2012-původní vačka). Najeto celkem 60 000 km. Z toho s přemapováním 8 000 km. A velká spokojenost! Úplně jiné auto. Na brzdu jsem to dávat nechtěl. Není potřeba. Rozdíl je diametrální. Moje Mazda už byla updaty a záplatami softwaru řídící jednotky tak užraná a pomalá, že nebylo vyhnutí.. Homologace není. Dostal jsem jakýsi certifikát. Dělala mi to firma v Praze. Psal jsem podrobně o zkušenostech s chipnutím na mazdaclubu pod stejným nickem. Ale nedopsal jsem. Mám tam banána. Výkonovou rezervu využívám sporadicky, ale zátah při kick-down je naprosto brutální a nepolevuje do 5000 otáček. Dříve při kick-down motor zařval a zrychlení bylo jakési neurčité. Teď to doslava hodí autem vpřed. Spotřeba objektivně klesla o 1 - 1.5 l. Svižná ale plynulá jízda po okreskách běžně za 5.5. Otázkou je, jak se bude zanášet filtr. Ale regenerace probíhá stále stejně a to kolem 200 km. S tím se nehýbalo. Výfuk zůstává také čistý jako před. Žádné díry v plynu. Žádná turbodíra. Nástup je stále plynulý ale rasantnější. Zdá se mi jenom, že se zvýšila lehce hlučnost či se změnily frekvence.Ahoj chci se zeptat zda-li už má někdo zkušenosti s načipováním tohoto motoru,konkrétně 110kw. Samozřejmě u profíků na brzdě s homologací,žádné home-made...
No mohl mít trochu invence, převzít mapy ze 175k a ty pak ladit... ale chápu, že běžně magdy nedělá.A to je spatne ? Nejsem uplne odbornik...