• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Je to možné, že to prostě stáhnul ze shopu a narval to tam.
 
A Ty bys to umel to trochu naladit. Nerikam, ze to jede spatne, naopak. Ale osobni/individualni pece je urcite lepsi :)
 
Já netuním, nemám na to brzdu a bez ní si netroufnu upravovat, i když software i kabel na to mám.
 
Jasny chapu...

A diky za nazor...na motokary jsi nedorazil, tak lahvinku porad vozim v aute :)
 
Uvažoval jsem o přeprodeji chiptuningu, ale nemá to cenu, na trhu jsou už etablovaní hráči s vybavením, brzdou a hlavně mají ATEST 8SD, což se v budoucnu bude hodit na STK a já pak nehodlám řešit průsery. Jestli chceš auto vyladit lépe, zajeď si do toho Kladna a tam mu řekni, že:
1) chceš výkonový vrchol pěkně kulatý jako 175k, žádný ořez
2) ať nechodí moc vysoko s EGT limiterem
Nebo to samé řekni tomu v Lahovicích. Ale chce to v létě, teď v zimě se nic pořádně neotestuje.
 
zdravim,
moja skusenost s chiptuningom. Dal som si ho spravit pri cca 8000km a priemernej spotrebe 6,5l/100km (2:2D 110Kw). po chipe som mal mat podla ich info na stranke 136Kw a 468 NM..Po cca roku jazdenia a cca 8000 km najazdenia som si ho dal vratit spat, nakolko sa nenaplnila jedna z hlavnych benefitov - pokles spotreby o 20%. Musim poznamenat, ze sa zachovali absolutne profi a vratili mi plnu sumu do koruny...Jazdim viacmenej rovnake trasy a viem co ma diesel rad. Priemerna spotreba po chipovani sa ustalila na 6,4litra. Plusy chipovania: bol citit narast (krutiaci monent), ale auto sa podla mna spravalo tak surovejsie...Ked mi to vratili naspat, spotreba sa mi ustalila na 5,9l a ide mi tak hladsie, ale citit pokles vykonu. Povedal som si, ze hold, musim si vystacit so 110kw. Tankujem len maxmotion od OMV, po zlej skusenosti (vymena vstrekovacov a vlastne celeho palivoveho systemu u VW Touarega .., co mi jasne naznacilo, ze vymena vstrekovacov je podstatne drahsia ako priplatenie za lepsi diesel.
Mozno mam otazku na shr3k, ked mam 110kw a je technicky problem tam dat nahrat SW RJ na 129Kw ?
 
Jezdí to dobře, ale v létě to omezuje EGT.
 
Pytam sa preto,lebo v cera som bol v mazde tu v uk a preinstalovali mi novy soft. Auto so mal robene v bratislave mmracing viac ako rok.To som hned pocitil rozdiel ked som isiel z blavy po dialnici.Ale som si vsimol pri preradovani sa tomu hovori turbodiery proste neboloto take plynule.A co sa tyka leta tak ked bolo horuco tak sa mi zdalo ze to auto je trochu lenive,ale ako v zime toje parada.Preto rozmyslam ci zobrat ten versatuner alebo ovtune.
 
Pytam sa preto,lebo v cera som bol v mazde tu v uk a preinstalovali mi novy soft. Auto so mal robene v bratislave mmracing viac ako rok.To som hned pocitil rozdiel ked som isiel z blavy po dialnici.Ale som si vsimol pri preradovani sa tomu hovori turbodiery proste neboloto take plynule.A co sa tyka leta tak ked bolo horuco tak sa mi zdalo ze to auto je trochu lenive,ale ako v zime toje parada.Preto rozmyslam ci zobrat ten versatuner alebo ovtune.
Já to měl na 129kW a nahoře to jelo výborně, ne jak PowerTec a spol., co vezmou klidně 110kW, ohulí střed a vršek je mrtvý jako v sérii. VersaTune lze dát 129kW verzi do 110kW atp. Je ale třeba počítat, že ten motor nemá moc velké rezervy při tom nejvyšším naladění, pokud chceš (a to VersaTune dělá) zachovat tovární limiter EGT. Ale tím softem si to můžeš klidně i upravovat sám, já používal jen jejich naladění.
 
Já to měl na 129kW a nahoře to jelo výborně, ne jak PowerTec a spol., co vezmou klidně 110kW, ohulí střed a vršek je mrtvý jako v sérii. VersaTune lze dát 129kW verzi do 110kW atp. Je ale třeba počítat, že ten motor nemá moc velké rezervy při tom nejvyšším naladění, pokud chceš (a to VersaTune dělá) zachovat tovární limiter EGT. Ale tím softem si to můžeš klidně i upravovat sám, já používal jen jejich naladění.
Vdaka shr3k. Tak to kupim od nich,aby som mal pokoj nabudúce ked to budu chciet v servise zase preinstalovat.
 
Cau shr3k,nejde mi aktivovat kabel versalink cez ten produkt instalater. Stale mi vypisuje ze aby som zadal udaje korektne ja uz neviem co stym mam robit.Ty si to tiez musel aktivovat online?
 
Už si nevzpomínám...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Caf shr3k, uz som na to prisiel a uz som to aj odtestoval. Ten kabel treba aktivovat online preto ze sa robia fejky.
 
Caf shr3k, uz som na to prisiel a uz som to aj odtestoval. Ten kabel treba aktivovat online preto ze sa robia fejky.
Ahoj, taky uvažuju nad VersaTune a chci se zeptat na ten kabel. Vzhledem k tomu, že můžu sehnat od kamaráda kabel, tak jsem si říkal, že koupím jen ten soft. Ale píšeš tady, že kabel se musí aktivovat online. Co to znamená?
 
Nic, jen že ovladač dodávaného MongoosePro je potřeba při instalaci aktivovat online. Pokud máš jiný J2534, postupuj podle instrukcí výrobce.
 
Ahoj, taky uvažuju nad VersaTune a chci se zeptat na ten kabel. Vzhledem k tomu, že můžu sehnat od kamaráda kabel, tak jsem si říkal, že koupím jen ten soft. Ale píšeš tady, že kabel se musí aktivovat online. Co to znamená?
Cau Peta tak ako napisal shr3k.Posielam ti na stiahnutie z versatune.Tam mas vsetko.Ja ho nepouzivam,lebo nemaju aktualny ecu kalibraciu.Maju len upravu z 2016 a potrebujem aby mali aspon tu poslednu co mam aktualne z novembra SH12EM000SH06060,lebo ta bola velmi dolezita.
 

Přílohy

  • VersaTuner Quick Start Guide.pdf
    118,4 KB · Zobrazení: 6
Cau Peta tak ako napisal shr3k.Posielam ti na stiahnutie z versatune.Tam mas vsetko.Ja ho nepouzivam,lebo nemaju aktualny ecu kalibraciu.Maju len upravu z 2016 a potrebujem aby mali aspon tu poslednu co mam aktualne z novembra SH12EM000SH06060,lebo ta bola velmi dolezita.
Ahoj @FERO77. Pročetl jsem návod a je musí se tedy nainstalovt ovladač i ke kabelu. To jsou věci :)
Ale píšeš, že nepoužíváš, protože nemají aktuální ECU kalibraci. Co to znamená? Jsem laik, tak ať se v tom trochu zorientuju...
 
Back
Top