- 1 102
Vždyť to je okopčený GH a né CCjá jel včera za Insignií sedan nebo LB, nevim a do poslední chvíle jsem si myslel že je to Passat CC nebo nějaká jeho odnož....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Vždyť to je okopčený GH a né CCjá jel včera za Insignií sedan nebo LB, nevim a do poslední chvíle jsem si myslel že je to Passat CC nebo nějaká jeho odnož....
Za údem teda nepůjdu...Kdyz nezalozis, pujdes za UDM na forum?
To rikat @Vitus-ovi jako byvalemu majiteli GH liftbacku je spis jako provokace, ne?Vždyť to je okopčený GH a né CC
To rikat @Vitus-ovi jako byvalemu majiteli GH liftbacku je spis jako provokace, ne?
Myslel jsem insignie.Takže nová generace?
Chceme slyšet tu story
Mazda 2 je uvadzana v clanku na konci ako vitaz.Tohle taky dost vypovídá...
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...*********************************************
Kdyz se nebudu divat na motor tak jedine Suzuki co bylo koukatelne tak bylo Kizashi....Dnes som mal moznost vyskusat japan auto 3 valec - boosterjet.
Jazdi s nim auto vyborne az vynikajuco ! , ale asi by som taky motor do svojho dalsieho auta nechcel aj ked je made in japan.
Já mám dojem, že už jsem to tu někde uváděl. Tak jen "stručně", protože to asi většina lidí stejně ví.
Asi jste si všimli, že Oktávka druhé generace má poměrně robustní dveře ve srovnání s OIII. Já jsem si toho všiml hned, když jsem ji poprvé uviděl. Celé auto mi připadalo strašně křehké a ošizené. Ostatně se podívejte, jak má řešené dveřní těsnění OII a jak OIII. Tam je to vyloženě nejmarkantnější. Stejně tak některé plasty jsou velmi nekvalitní, ale to když tak v druhém příspěvku.
Ale zpět k plechům. O pár měsíců později jsem byl v MB a bavili jsme se na konstrukci o všem možném, až jsme zmínili ty příliš tenké plechy na nové Oktávce. A tehdy nám jejich konstruktér prozradil, že se nepleteme, protože ty plechy jsou nejtenčí možné, jaké může auto mít. Tuším 0,6mm, kdežto dřívější standard byl 0,8mm (a v době Žigulíků to byly pancíře více jak 1mm tlusté). Ještě starší Opely nedávno mívaly plechy 0,75 - 1mm, proto ta jejich příšerná váha.
Plechařina se vyvíjí a dnešní hlubokotažené plechy/pevnostní oceli mají úplně jinou houževnatost než dříve. Ale je tu jeden drobný rozdíl a tím je oprava auta po nehodě. Zatímco Oktávce 2 vrátíte vyklepáním plechů obdobnou pevnost, jakou měla před nehodou, po nehodě v Oktávce 3 se doporučuje plechy a výztuhy kompletně vyměnit. Tyto díly jsou neopravitelné, respektive po opravě nebudou mít původní pevnost ani vzdáleně. Takže opravenou OIII po bouračce raději nekupujte, pokud nebudete mít jistotu, že poškozené díly předchozí majitel nechal vyměnit. Nedělal bych si iluze, že to u jiných značek bude výrazně lepší, ale třeba zrovna Mazdy na mě nedělají až tak křehký doje jako zmíněná Oktávka. Zdání ale klame, viz ten Superb.