• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Cizí značky aneb proč být (ne)věrný japoncům

Taková malá zajímavost z naší firemní stáje:

O Mazdě 6 se tvrdí, že má poměrně tenké plechy. Párkrát jsem ji už voskoval a občas jsem při snaživém leštění doslova promáčkl plech, který se pak vrátil zpátky. Hlavně střecha a kapota. Nijak extrémně slabé mi ty plechy nepřipadají, ale neměřil jsem tloušťku stěny, tak nevím.

O to vtipnější je, že naše dva firemní Superby (r.v. 12/2016) musely nedávno kvůli promáčklinám do servisu. V tom prvním případě se kolega opřel rukou o auto a udělal promáčklinu. :D Bez legrace, zřetelně viditelnou bouli na C sloupku. No a druhý kolega jel na lyže, nahodil si rakev na střechu a po návratu zjistil, že má pod levým i pravým hagusem tři promáčkliny. Dohromady tedy šest důlků, které byl vytahovat.

Docela mě to pobavilo, protože oba dva si od začátku dělali legraci z mé Mazdy, že je z papíru. Holt karma. ;) Osobně jsem netušil, že je Superb vyroben z tak tenkých plechů. Vím, že Oktávka třetí generace má nejtenčí možné plechy. O tom bych Vám tu mohl napsat malou story. Ale Superb na mě dělal robustnější dojem...

Díky za odpověď, mám rád tyhle technické diskuze...

Btw máš nějakou zkušenost s firmou Mürdter Dvořák v Olšanech u Prostějova? Dělají formy pro vstřikolisy a plastové komponenty pro automotive. Mám to za domem a mladá tam dělá na kvalitě, tak jen ze zvědavosti.

Jinak sorry za ot
 
Btw máš nějakou zkušenost s firmou Mürdter Dvořák v Olšanech u Prostějova? Dělají formy pro vstřikolisy a plastové komponenty pro automotive. Mám to za domem a mladá tam dělá na kvalitě, tak jen ze zvědavosti

Znám je pouze z doslechu, je to naše konkurence. Taky jsme kvůli nim nedávno přišli o zakázku. :) Vzhledem k portfóliu zákazníků jsou určitě na dobré úrovni. Pokud někdo dělá pro Audi, musí být na dobré úrovni. Je to jeden z nejkomplikovanějších a nejnáročnějších zákazníků. Jenže neber to doslova. Extrémně náročným zákazníkem je i Fiat. Kvalitu jejich aut raději ponechám bez komentáře. Viz výše ten příspěvek o volbě interiérových plastů. Náročný zákazník automaticky neznamená, že se pro něj vyrábí dobré a kvalitní díly.

Tvoje mladá má náročnou profesi, tak na ni buď hodný. :) Kvalitář je snad ta nejhorší pozice v Automotive.
 
Díky, jsem na ni nejhodnější :) Za mě je fiat vcelku peklo. Je to divnej koncern a Marchionne je taky divnej :D
 
Dělám ve Valeu, přímo na lisovně, kde vyrábíme těla klimatizací, topení atd. Když vidím jak se šetří na granulátech ať na plastu nebo gumě a co nám kolikrát dávají za materiál ze kterého máme dělat vzorky, tak se nedivím, že v autech něco vrže nebo skřípe. Nějaký ten regranulat se přimíchává i pro Audi na platformu MQB. Teď rozjíždíme výrobu pro Volvo a ti jsou celkem neustupní co se týče jakýchkoliv odchylek. Ale i tam se zkouší různé materiály Extral - HMU 234,HMU 404,HMU 210, Borealis atd. Gumu na obstřik zkoušely Sconablend, ale teď trvají na Multiflexu. Všechno je to prostě o ceně a kompromisu
 
Tak jsem se stavil popovidat si v salonu Kia. Na Stinger absolutne zadna fleetova sleva, vubec zadna dotace od importera. A zda se, ze limit objednavek 30 kusu pro CR na rok 2017/2018. Tak jsem jim zadal za ukol mi udelat kalkulaci operativniho leasingu a uvidime, treba mi to schvali i manzelka a pak abych se rychle prihlasil do poradniku :D.
 
Po ''náročných'' offroadech s KIA RIO 2017 s volantem napravo - člověk by se až divil co tohle plně naložené vozítko projede :D
2017-11-15-12331.jpg

jsem dnes viděl Giulii v této modré a musím říct, za mě velké porno naživo :)
maxresdefault.jpg
 
Tak uz zitra mam domluvenou testovaci jizdu se Stingerem GT. Tesim se. Patrne to bude nejvykonejsi auto, kterym jsem zatim kdy jel, i presto, ze nebude nejdrazsi. Tak jsem zvedav, jak/zda me to oslovi.

Puvodne bylo mou predstavou (kdybych do toho sel) si nechat Stingera pro sebe s tim, ze bych GJ nechal manzelce. Ale hraju si s myslenkou, ze bych jim pripadne i nechal GJ na protiucet a vzal manzelce neco mensiho. Tak uvidime, co mi nakalkulujou. Zatim jen takove hratky s cislama. Samozrejme tady budu za nejvetsiho barbara :cool:.
 
Tak zítra poreferuj a napiš dojmy :). Jsem celkem zvědaví :)
A přeji hezké svezení ;)
 
To aby nakonec na me jeste neco zbylo, kdybych se odhodlal :D.

Jinak ja se bezne prilis o spotrebu nezajimam a mozna je to i znat na mem Spritmonitoru, ale tohle je trosku na zamysleni i pro me (hadam, ze pro me plati spise ta treti varianta) :cool::
"Když se nenecháte semaforovými závodníky vyprovokovat k poměřování sil a s pravou nohou budete zacházet citlivě, dá se jezdit pod deset litrů na sto. Normálním, svižnějším tempem jezdí stinger v průměru za 13 až 14 litrů, opravdu rychlé svezení spotřebu vyžene ke dvaceti."
Citace z Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD – Postrach prémie

Tak zítra poreferuj a napiš dojmy :). Jsem celkem zvědaví :)
A přeji hezké svezení ;)
Diky, ale obavam se, ze at uz napisu cokoliv, nebude to prilis objektivni. Nikdy jsem k tomu neridil patricnou konkurenci ani jsem se v ni nevezl, takze dojmy porovnavat vuci GJ? No ... uvidime. Ale diky ;).
 
No nic, tak jizda nebude. Pry museli odevzat auto zastoupeni, aby jej mohli poskytnout pro ucely Auto Roku 2018. Tak jindy, fnuk :(. Budu se muset tesit o trochu dele.
 
Tak uz zitra mam domluvenou testovaci jizdu se Stingerem GT. Tesim se. Patrne to bude nejvykonejsi auto, kterym jsem zatim kdy jel, i presto, ze nebude nejdrazsi. Tak jsem zvedav, jak/zda me to oslovi.

Myslím, že to není špatná volba, ale já bych ty prachy za Korejce prostě nedal. ;) V tomhle jsem pořád strašně konzervativní uživatel. Navíc se mi nelíbí ten interiér, nepovedl se jim. Určitě to ale bude na cestách výjimečné auto, se kterým bych s běžnou konfekcí raději nezávodil. :)

Hodně mě ale nalomila nová Mazda 6 s turbo motorem, tu si určitě půjdu vyzkoušet, protože má vše, co mi chybí na stávajícím autě. Pokud bych už zvažoval auto v cenové kategorii Stingeru, tak si něco připlatím a jdu do A6 Allroad. Mimochodem, viděl jsem teď palubku nové Q8 a ten infotainment je něco neskutečného. Haptika, odezva, force touch, prostě Audi zase bude někde jinde, než ostatní. Podle mě jsou teď dál než Apple, aspoň teda s tím, co nám předvedli. Později se dostane tenhle systém i do nové A6 a pak to bude pouze rozhodování 'yes or yes'. :D
 
Myslím, že to není špatná volba, ale já bych ty prachy za Korejce prostě nedal. ;) V tomhle jsem pořád strašně konzervativní uživatel. Navíc se mi nelíbí ten interiér, nepovedl se jim. Určitě to ale bude na cestách výjimečné auto, se kterým bych s běžnou konfekcí raději nezávodil. :)

Hodně mě ale nalomila nová Mazda 6 s turbo motorem, tu si určitě půjdu vyzkoušet, protože má vše, co mi chybí na stávajícím autě. Pokud bych už zvažoval auto v cenové kategorii Stingeru, tak si něco připlatím a jdu do A6 Allroad. Mimochodem, viděl jsem teď palubku nové Q8 a ten infotainment je něco neskutečného. Haptika, odezva, force touch, prostě Audi zase bude někde jinde, než ostatní. Podle mě jsou teď dál než Apple, aspoň teda s tím, co nám předvedli. Později se dostane tenhle systém i do nové A6 a pak to bude pouze rozhodování 'yes or yes'. :D
Neříkám že je audi špatné,to bych si nedovolil. Nádherný interiér ale naprosto mrtvé řízení ;)
 
Nevím no,co tak čtu recenze na novou RS5ku tak je to stejně mrtvé jako vždy. Plus ještě zmenšili objem válce takže už ani zvuková kulisa nic moc. Ale počítám ze za to můžeme poděkovat EU
 
RS5 je dobrá, ale taková RS6 v úpravě MTM, to už je bestie a zvuk parádní. Každý má trochu jiný názor, když se dívám na AutoMotor individuální Sport na satelitu, taky říkají,že řízení nemá takou zpětnou vazbu, ale je to OK. Sice to není tak praktické, ale než Koupit, tak raději ojetý Nissan GT-R.
 
Tak GT-R za nějakých 2,5 mio je pořád levnější než jakýkoli evropsky supersport a i se svoji nadváhou dokáže zatopit těm nejlepším sportakum. Takže souhlas :)
 
Back
Top