- 2 675
Trochu zmatky, ale nakonec ...
A co k tomu rict? Na zivo je to auto lepsi, jak na obrazcich na internetu. Sice ma takovy zajimave baculaty zadek, ale neprislo mi to rusive. A tahle modra barva tomu take naramne slusi. Celou dobu jsem si rikal, jestli je to hezci v cervene nebo te modre a ... nevim stale .
Projizdka kratoucka (https://en.mapy.cz/s/2fmDZ), ze si toho clovek nestacil moc prohlednout a zazit. Na takove kratke ceste, s autem, ve kterem sedim poprve, s cizim clovekem na palube, co me hlida, nemam moc choutky trhat asfalt . To by chtelo auto na vikend, at clovek k tomu ma co rict . Nez jsem koupil GJ, tak jsem takhle GJ (a i BN jindy) na vikend mel.
Jeli jsme v rezimu Comfort, motor tichy, ale do vysokych otacek jsem ho netocil. Prevodovka mi neprisla nejak extra rychla, ale to jsem nejak moc nezkousel. Podvozek mi prisel docela tvrdy, skoro mi az prislo, ze vic jak u me GJ. Ale jak jsem psal, nejel jsem zadnou svou beznou trasu, kde bych znal diry a hupy, abych realne porovnal.
Dost me teda stval Auto Hold na krizovatkach (da se samozrejme vypnout) a o vyhledu zadnim oknem se moc jako o vyhledu mluvit neda. HUD na okne misto na desticce je zajimavy. Dokonce to tam ukazuje i varovani mrtveho uhlu (v zrcatkach take). Sedacku si clovek muze posunout docela nizko a mel jsem takovy utopenejsi pocit v tom aute. Spis nezvyk, jak ty veci byly pak moc vysoko. Kazdopadne potom se vzadu pod sedacku nedaji vubec zasunout nohy. Takze kdyz jsem si pak v salonu do vystaveneho kusu sedl vzadu, tak teda zadne extra pohodli, ale predni sedacku jsem si nenastavoval pro sebe, takze byla spise vic vzadu (take sama odjede po vypnuti motoru). No a s panoramatickym oknem teda na hlavou nic moc mista i se sedackou na zemi (merim asi 186? ani nevim ). Asi se tam pak musi jezdit vice vleze.
Kazdopadne ... to, co jsem videl, me nijak neodradilo. Ba naopak, zacal jsem premyslet, zda by se to nedalo pouzivat i s tim 2.0 turbo ctyrvalcem . Chtel bych to auto poznat bliz.
A co k tomu rict? Na zivo je to auto lepsi, jak na obrazcich na internetu. Sice ma takovy zajimave baculaty zadek, ale neprislo mi to rusive. A tahle modra barva tomu take naramne slusi. Celou dobu jsem si rikal, jestli je to hezci v cervene nebo te modre a ... nevim stale .
Projizdka kratoucka (https://en.mapy.cz/s/2fmDZ), ze si toho clovek nestacil moc prohlednout a zazit. Na takove kratke ceste, s autem, ve kterem sedim poprve, s cizim clovekem na palube, co me hlida, nemam moc choutky trhat asfalt . To by chtelo auto na vikend, at clovek k tomu ma co rict . Nez jsem koupil GJ, tak jsem takhle GJ (a i BN jindy) na vikend mel.
Jeli jsme v rezimu Comfort, motor tichy, ale do vysokych otacek jsem ho netocil. Prevodovka mi neprisla nejak extra rychla, ale to jsem nejak moc nezkousel. Podvozek mi prisel docela tvrdy, skoro mi az prislo, ze vic jak u me GJ. Ale jak jsem psal, nejel jsem zadnou svou beznou trasu, kde bych znal diry a hupy, abych realne porovnal.
Dost me teda stval Auto Hold na krizovatkach (da se samozrejme vypnout) a o vyhledu zadnim oknem se moc jako o vyhledu mluvit neda. HUD na okne misto na desticce je zajimavy. Dokonce to tam ukazuje i varovani mrtveho uhlu (v zrcatkach take). Sedacku si clovek muze posunout docela nizko a mel jsem takovy utopenejsi pocit v tom aute. Spis nezvyk, jak ty veci byly pak moc vysoko. Kazdopadne potom se vzadu pod sedacku nedaji vubec zasunout nohy. Takze kdyz jsem si pak v salonu do vystaveneho kusu sedl vzadu, tak teda zadne extra pohodli, ale predni sedacku jsem si nenastavoval pro sebe, takze byla spise vic vzadu (take sama odjede po vypnuti motoru). No a s panoramatickym oknem teda na hlavou nic moc mista i se sedackou na zemi (merim asi 186? ani nevim ). Asi se tam pak musi jezdit vice vleze.
Kazdopadne ... to, co jsem videl, me nijak neodradilo. Ba naopak, zacal jsem premyslet, zda by se to nedalo pouzivat i s tim 2.0 turbo ctyrvalcem . Chtel bych to auto poznat bliz.