• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

automat Cuknutí při přeřazení nebo přidání a ubrání plynu.

Daniel157

nový člen
3
Zdravím, mám Mazdu 6 2019/12, Automat 143 KW.--Benzin

Mám problém s tím, že kdyz pridam plyn citim neprijemny cuknutí auta, stejne tak když sundam nohu z plynu, tak to jde znatelne znat ( ale ne tak jako kdyz plyn pridam)
Myslel jsem si, že to ma neco se spojkou nebo prevodovkou spolecnyho. Ale v Mazda servisu mi rekli ze s prevodouvkou nic byt nemuze a stav oleje v prevodovce je okey.
Zkusili nejaky update prevodovky a pry neco nastavili na hnaci hridely ( vubec nevim co tam muze nastavit), kazdopadne jsem mel pocit, že je to lepsi co jsem vyjel ze servisu.

Ale dalsi den jsem zas poznaval, ze neco neni v pohode... po tydnu jizdy, s doufanim ze to zazrakem zmizi. Se cukani projevuje dal...

Vubec nevim co by to mohlo byt... mam jeste tu prvni novou garanci od mazdy, co jsem si od Mazdy auto koupil, jsem si ji nechal prodlouzit o 2 roky asi za 18.000kc
--- Update a to nastaveni hridele jsem musel na miste platit 2500kc :)))), ze pry dokud neni nic rozbity, garance nic neprevezme.

Ted je taky dalsi otazka... pokud by to byla treba ta hridel, spalovaci svicky... nebo co ja vim. Jestli by to teda mela fakt Mazda Garance prevezmout, nebo jsem si ji prodlouzil zbytecne, stejne tak ty zajizdky k rocnimu servisu, ktery clovek musi delat aby ta garance byla platna.. :D

Dekuju moc za jakoukoliv pomoc. Daniel
 
Kolem převodovky komentář nemám, M6 mi jezdila v pohodě, dtto nyní CX-5 (ťuk-ťuk).
Prodlouženou záruku +2Y provázela taková brožura (přikládám), to jen aby se očekávání srovnala proti skutečnosti... za mě prosté (myšleno přímo nesouvisející s jinou hrazenou opravou) svíčky nebudou kryté ani původní 3Y garancí natož tou 2Y+.

Jinak věřím, že se Ti ozve někdo povolanější na tu fatálnější část...
 

Přílohy

  • MAZDA premium_prodloužená záruka_brožura.pdf
    873,4 KB · Zobrazení: 4
Poslední úprava:
Kolem převodovky komentář nemám, M6 mi jezdila v pohodě, dtto nyní CX-5 (ťuk-ťuk).
Prodlouženou záruku +2Y provázela taková brožura (přikládám), to jen aby se očekávání srovnala proti skutečnosti... za mě prosté (myšleno přímo nesouvisející s jinou hrazenou opravou) svíčky nebudou kryté ani původní 3Y garancí natož tou 2Y+.

Jinak věřím, že se Ti ozve někdo povolanější na tu fatálnější část...
Dekuju, Hnaci hridel tam nevidim :D
Nejak mam pocit ze by to mohla byt hnaci hridel. Ze tam je nejaka vule a pokazdy co ma jit energie do kol, tak to škubne
 
Aktualizace .. .:D

Už mi 2x nastavili Měnič točivého momentu... (Nevim co tam jde nastavovat, ale pry to maji v knizce). Kazdopadne to poprvy nic nezmenilo.... po druhym nastaveni to bylo lepsi, ale i tak cestou domu ze servisu to asi 2´3x cuklo mezitim co se automaticka prevodovka rozhodla preradit stupen....

Ted po tydnu co jsem s tim jezdil, tak jsem to zaznamenal jednou, ale i tak mi ta jizda neprijde tak pohodlna jako predtim.. Nebo uz jsem zapomel jak to auto ma spravne jezdit :D ... Ale ptam se sam sebe... jak se takovej dil -- Měnič točivého momentu --- Dokaze sam od sebe zniceho nic po 50.000 kilometrehc rozladit. A i po druhym nastaveni mi to neprijde prefektni a obcas se v prevodu na jiny stupen stane chyba ... Jestli mi technik nebo Mazda nemela spis premyslet o vymene... Nebo se takhle musím ozvat. Nemam s tim vubec zkusenosti -_-
 
Back
Top