cernohousmartin
člen KLANu
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To cvakani muzou klidne delat ty remenice a napinak.No mapy od shr3ka bych bral....ale nejdriv poresit keyless zamykani, kladky, remen s pumpou, vzpery do kufru a to zvlastni cvakani v motoru..servisman teda rikal, ze nevi....
Tak jsem to zkusil a uplne to utichlo Tak ted najit ten navod a zkusim to poresitPokud po odpojení hnědýho konektoru nahoře kousek od EGR zvuk zmizí nebo výrazně utichne , jedná se o VIS klapky - klasická vlastnost, dá se vyřešit vymezením osky obyčejnou gumičkou, návod tu je. Pokud to bude dělat furt , tak jít po zdroji zvuku
Nebo muzes zablokovat v tech hadickach podtlak ze sani a nechat oba systemy klapek v otevrenem/zavrenem stavu. Do hadicky presne vleze kolik, jak je na policky do skrini.Tak jsem to zkusil a uplne to utichlo Tak ted najit ten navod a zkusim to poresit
Tak super....jsem se o tom bavil se znamym, co MĚL Mondeo...vletelo mu to do motoru.....neměl radostJe tam axialni vule v osce a na rozdíl od fordu bmw a mercedesu se klapky nelamou a nelitaji do sání... Ale je to otravný
Ono to neni zase tak zhave, myslel jsem si to take, ale spis to bylo opacne. Motor nebyl tak gumovy s spise to prispelo k lepsi jeho ovladatelnosti, co po nem v tu chvili chci. Muzes zkusit sam. Kup hadicku v mototechne na prodlouzeni te stavajici, at ji nemusis rezat, a koliky na policku. Je to uprava na chvilku a reverzibilni. Ja to zkousel a nakonec jsem jezdil porad na tu kratsi, ktera mi vyhovovala vice.To bych nedělal. Když to zaslepí bude to furt přeplý na kratkej okruh (režim výkonu), takže v nízkých a částečně středních otáčkách přijde o část krouťáku. To je jednodušší dát do táhla tu gumičku
Me to zacina vic a vic stvat asi se na to v tydnu vrhnu..kdyz to odpojim, tak je motor krasne tichy...NO... je to na tobě naštěstí mám modelářkou sadu řidkýho vteřinovýho lepidla + aktivátor takže pevný slepení není problém ale většina lidí si takhle pomoct nemůže
a sakra...jak zkontrolovat polohu klapek ? ja myslel ze oddelam dva sroubky, vytahnu, dam gumicku a zandam zpet....no jeste se na to budu muset podivat , co se tma vsechno vlastne musi udelat...nechci kvuli tomu rozebirat pul motoru..Tak opatrně při zacvaknutí zpět ideálně stříknout vazelinou a ještě si zkontrolovat polohu klapek - po vytažení modrýho tahla se sklopí do dolní polohy