Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Řešení je tu uvedeno.Zdravím, mám stejný problém. Povedlo se to vyřešit?
Nehodi to DTC? Nemam diagnostiku na výmaz.Já už tam mám jen jeden ale je to ten přední (ve směru jízdy) poznáš po odpojení hnědýho konektoru při volnoběhu (táhlo za chvíli odpadne)
pockej?? ja budu sundavat sani??Doporučuju si hlavně zajistit těsnění sání mezi parohama a hlavou.
Ja se uplne v tom ztratil. Ktere tedy chces delat? Ty "virive" na konci sani pred vstrikovacema nebo tu jak prepina delsi/kratsi cestu?to jsem se lekl to cvakani je uz fakt des...ted shani nejake fotky co presne kde mam udelat
no to ja nevim....kdyz odpojim hnedy konektor, tak to prestaneJa se uplne v tom ztratil. Ktere tedy chces delat? Ty "virive" na konci sani pred vstrikovacema nebo tu jak prepina delsi/kratsi cestu?
Ja je u GG nemam barevne odlisene a mel jsem je jinde umistene. Ale jestli ti delaji bordel ty "virive" pred vstrikovaci, tak bych vyndal saci svody a uplne je vymontoval. Jsou stejne zavrene jen pri studenych startech. Me se u GG podarilo cele sani vyndat bez sundavani palivove listy. Rovnou bys mohl vycistit starter a vymenit uhliky a vycistit/vymenit PCV ventil.no to ja nevim....kdyz odpojim hnedy konektor, tak to prestane
To asi myslime oba ty stejne. Oni nejsou uplne virive jako treba u dieselu. Proste ty ktere maji za ucel lepsi atomizaci pri studenych startech. Ty na kraji sani.Vířivé jsou ty první v sání, ty druhý u hlavy jsou eko klapky