• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Cvakání na straně spolujezdce L5 2.5

Jednoduše, nasadíš modrý táhlo v dolní poloze ( má 4 hran) a vyzkoušíšrukou jestli jde volně hýbat nahoru a dolů a pak nacvakneš ;)
 
Vadí když závadu vyřeším tím rozpojeným konektorem? Auto jede porad stejně ale když je rozpojen tak necvaka.
 
Klapky zůstanou v určité poloze, teď nevím jestli krátký nebo dlouhý okruh. Podle toho bude auto linější v nižších nebo vysokých otáčkách a bude v těchto otáčkách i vyšší spotřeba. Otázka je jestli se udrží zaaretovaný a nebudou se samovolně pohybovat
 
Kterej se má sundávat na vymezení čtyřhranu prosím? Jsou tam aktuátory dva.

CD1427A7-25E8-4C4C-928F-06D07339B3C4.jpeg
 
Poslední úprava:
Já už tam mám jen jeden ale je to ten přední (ve směru jízdy) poznáš po odpojení hnědýho konektoru při volnoběhu (táhlo za chvíli odpadne)
 
NehodíJá jsem to blbě napsal, druhej tam furt mám ale danej bokem aby nebyl otevřen okruh podtlaku
 
Rad bych se do toho pustil...nevite nekdo o nejakem foto/video navodu pls ? :) Nejak nemam odvahu se do toho pustit uplne naslepo :)
 
Doporučuju si hlavně zajistit těsnění sání mezi parohama a hlavou.
 
Sory trochu jsem se v tom ztratil. Pokud chceš řešit jen tu vůli u klepajících klapek tak samozřejmě ne ;)
 
to jsem se lekl :) to cvakani je uz fakt des...ted shani nejake fotky co presne kde mam udelat :)
 
to jsem se lekl :) to cvakani je uz fakt des...ted shani nejake fotky co presne kde mam udelat :)
Ja se uplne v tom ztratil. Ktere tedy chces delat? Ty "virive" na konci sani pred vstrikovacema nebo tu jak prepina delsi/kratsi cestu?
 
no to ja nevim....kdyz odpojim hnedy konektor, tak to prestane :)
Ja je u GG nemam barevne odlisene a mel jsem je jinde umistene. Ale jestli ti delaji bordel ty "virive" pred vstrikovaci, tak bych vyndal saci svody a uplne je vymontoval. Jsou stejne zavrene jen pri studenych startech. Me se u GG podarilo cele sani vyndat bez sundavani palivove listy. Rovnou bys mohl vycistit starter a vymenit uhliky a vycistit/vymenit PCV ventil.
 
Vířivé jsou ty první v sání, ty druhý u hlavy jsou eko klapky
 
Vířivé jsou ty první v sání, ty druhý u hlavy jsou eko klapky
To asi myslime oba ty stejne. Oni nejsou uplne virive jako treba u dieselu. Proste ty ktere maji za ucel lepsi atomizaci pri studenych startech. Ty na kraji sani.
Ty uz je mas venku koukam. A ktere tedy chce resit Richie?
 
Ty co klapou - proměnná délka - krátký /dlouhý okruh
 
Back
Top