zdravim..nevite nahodou..nepamatuji jestli se to tu uz psalo..kdyz sleduji spotrebu na palubnim pocitaci..tu okamzitou..tak vetsinou je to jak ma..dobry spotreba a na neutral si bere kolem 0,6L/h....ale obcas se stava ze spotreba se zvedne nevim proc..jak pri jizde..tak hlavne pri neutralu...je tam 3...6l/h..a pak uz jen carky...jako ze nemeritelne...nekdo tady psal ze to je pri regeneracich. jinak to dela i se studenym motorem...jako hned po zacatku jizdy...coz by zadna regenerace nemela nastavat..no me to po staticke regeneraci napsalo ze filtr stale nad miru ucpanosti...pritom po vyndani dpf perfektne pruchozi obema stranamy..uy me to stve zase to dpf...otravovalo me to 4 roky u starsi trojky bk 80kw..a ted ocekavani ze bl 85kw ma mit uz sofistikovanejsi dpf...a prd...stve me!! ze nedokazu pozorovat kdy bude nebo prave regeneruje dpf...zadou diagnostikou...nechce se mi ho odstranovat..rad bych kdyby to nejak aspon fungovalo..jinak se jedna o 1.6cd 8v 85ke najeto 170tis...motor jinak slape krasne...ale ta spotreba se mi nezda...z minulou 80kw jsem mel 4lety prumer 4.4L...a ted nemuzu pod 5.5...a tzo papirove ma tato mit jeste mensi spotrebu...jeste dodam ze jsem to tu uz resil...a nikdo nevi...ale nakonec ta starsi mazda mela dobrou spotrebu a motor jezdil velice svizne...ale u teto se mi to nezda...tak davam posledni sanci...a pak uz jen benzin..ale do mazdy uz nepujdu...tahle me fakt zklamavá...je to mnohem horsi nez ma starsi se 100tis vic najeto...ale chapu kdo jezdi fakt hodne tak se mu to vrati na nafte...me ne