• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika FORscan - programování

ZT79

člen KLANu
79
Narazil jste někdo na dobrý zdroj informaci ohledně programování Mazdy 6 GH?
Na oficiálním fóru FORscan jsem toho ke GH moc nenašel.
Pátrám potom, protože by mne zajímalo co vše jde v GH (GTA výbava) naprogramovat/změnit.
Pokud to tady někdo máte zprovozněné, můžete napsat list aktuálních možností?
Díky
 
Tohle by mě taky zajímalo a připojuji se ke kolegově žádosti. Snad se nějaká dobrá duše najde..
 
Prakticky jen tempomat, TPMS a pásy.
 
Hmm, to je škoda. Doufal jsem třeba v automatické sklápění zrcátek, zamykání po rozjezdu, ....
Jaké nastavení lze prosím provézt s tempomatem a pásy?
btw. je možné alespoň resetovat "olejový cyklus"?
 
Hmm, to je škoda. Doufal jsem třeba v automatické sklápění zrcátek, zamykání po rozjezdu, ....
Jaké nastavení lze prosím provézt s tempomatem a pásy?
btw. je možné alespoň resetovat "olejový cyklus"?
Větší možnosti přizpůsobení zavedla Mazda až se Skyactiv modely. Tempomat aktivovat pro ta auta, která tempomat nemají. Pásy vypnout pípání. Reset oleje, na to je ve Forscanu přímo funkce.
 
Bezpečně deaktivovat = nesvítí kontrolka na Instrument Clusteru. Nevím, jak je to bezpečné nebo není... :)
 
Myslel jsem to tak, aby někdo neupravil něco v EEPROM paměti auta tak, aby to ovlivnilo 10 dalších věci ...
 
Takže tentokrát ve správném vláknu, doufám...
Už jste někdo vymyslel, jak to udělat, aby u Skyactiv M/T mělo vypínání motoru schema " ON - ACC - OFF " ? Nebo to udělat nelze, a je nutno motor vypnout dvojklikem? (což ovšem není to samé)
Respektive teď je "spínačka" nastavena na " OFF - ACC - ON - OFF ". Mně by se líbilo, když by to bylo " OFF - ACC - ON - ACC - OFF ".
Ale možná jsem jen příliš konzervativní.
 
Takže tentokrát ve správném vláknu, doufám...
Už jste někdo vymyslel, jak to udělat, aby u Skyactiv M/T mělo vypínání motoru schema " ON - ACC - OFF " ? Nebo to udělat nelze, a je nutno motor vypnout dvojklikem? (což ovšem není to samé)
Respektive teď je "spínačka" nastavena na " OFF - ACC - ON - OFF ". Mně by se líbilo, když by to bylo " OFF - ACC - ON - ACC - OFF ".
Ale možná jsem jen příliš konzervativní.
Nic takového nelze bez nějakého zásahu do programové logiky (zde BCMM a IC) a tu zná jen její tvůrce. Nepředstavuj si, že je tam uložený nějaký otevřený kód.
 
Ahoj všichni co se chtějí naučit programování. Určitě si prohlédněte video od sergslima, je to po lopatě TOP. Nejlepsi zdroj k přečtení je, když vygooglite:
Change configuration (explore different functions ASbuilt)

 

Přílohy

  • Mazda SkyActiv OBD-II calc (FORScan) v6.15.xlsx
    387,7 KB · Zobrazení: 81
@shr3k Nemáš náhodou informaci, jestli se dá v ČR koupit ELS27 min. v3 ? Eventuálně spolehlivé ELM327 s přepínačem HS/MS-CAN.
Pokud ne ČR, tak nějaký čínský krám jako "Alik" .
 
Já mám koupený z Ebay 327-ku s přepínačem sběrnice, ten funguje dobře. Minulý týden jsem objednal VCM2 IDS V106, tak to bude jiné kafe.
 
Pošli zprávu s VINem, mrknu se.
Zdravím, reaguji tady na diskuzi ohledně TPMS. Mám opačný problém, potřeboval bych jej zapnout. Existuje nějaký seznam programovacích kodů pro gh? Našel jsem na foru forscanu pouze pro f150 atd. Děkuji za informaci.
 
TPMS jsem u GH bohužel ještě nenašel. Před časem jsem dělal velké porovnání různých arabských a evropských VINů, ale zatím nic.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Nejblíž jsem se dostal zatím s tímto.... ovšem autor pozapomněl napsat o kterou šestku přesně jde :(

720-01-01 B0 B1 B2 B3 B4 B5 (kontrolní součet) v HEX
B0 - je (v BIN):
b7 - 0 nebo 1 = 0 - W / O Zadní indikátor bezpečnostního pásu; 1 - W Indikátor zadního bezpečnostního pásu
b6 - 0 nebo 1 = funkce není známa
b5 - 0 nebo 1 = funkce není známa
b4 - 0 nebo 1 = funkce není známa
b3 ~ b1 (*) = kód regionu (Jazyk zobrazený na IC )
b0 - 0 nebo 1 = 0 - W / O TPMS, 1 - W / I TPMS


b3 ~ b0
JPN
bez TPMS je 0000
w / i TPMS je 0001
AUS
bez TPMS je 1000
w / i TPMS je 1001
ČÍNA
bez TPMS je 1100
w / i TPMS je 1101

A potom je tady ještě tato neprozkoumaná varianta
In the IC module
buddies 2008 was 726-02-01 0060 1E1E 00CC

přičemž 1E1E .... 1E je 30 to znamená 30 pro přední nápravu 30 pro zadní

changed to 0000 0000 0030

It shut the tpms completely off.
 
Poslední úprava:
Back
Top