• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

Ok. Je tady nekdo z Ostravska kdo by to byl schopný a ochotný deaktivovat? Samo né zadarmo.
 
Jo o o něm vím , ale můj problém je že auto během týdne využívám a nemám čas to někde nechat takhle udělat, proto je pro mě ideální někdo s diagnostiku kdo to umí a byl ny ochoten se někde sejít.
 
Záležitost 10-15 minut. Je to jistě na domluvě.
 
No o víkendu mi to asi neudělá, tudíž nějaký klubák je pro mě lepší řešení.
 
Také se přidávám a moc děkuji @shr3k za vypnutí otravného i-Stopu, aktivaci zamykaní po rozjezdu a rozšířené možnosti coming home ;) Vše funguje na výbornou, akorát mám ještě tendence i-Stop vypínat tlačítkem - prostě pivovarský kůň :D
 
Tuším jen rozšíření o jednu položku a to možnost nastavit si čas.

Také zamknutí dveří po rozjezdu jde přidat. Ale to je věc, u které nevím zda se smát či brečet jak (ne)funguje.
Japonci sice chodí s pastelinou, aby okopírovali každý zahyb auta konkurence, ale to co dokážou zpackat na komfortu při programování chování některých vychytavek je vážně na hlavu.
 
co se ti nezdá ? Mě to funguje jak má.

Jezdil si někdy z koncernem?
V OII 2008 se mne u rychlosti 20km zamknou dveře. U Mazdy jsem ještě nezjistil kdy. Ale tady to je putna. Princip je stejný.

Ovšem odemčení u OII je tak, že každý pasažér si musí zatáhnout za kliku 1x pro odemčení, podruhé pro otevření. Otvírá si každý sám ty svoje dveře. Abych otevřel vše, musím na tunelu sáhnout po tlačítku zamknout/odemknout nebo vytáhnout klíček ze zapalování.
U Mazdy se mne zda, že stačí aby jeden odemkl dveře (ergonomie otočného tlačítka je hrozná) a odemcou se všechny dveře. Očekával bych též, že když zhasnu motor u Mazdy, odemknou se dvere. Ne že musím ručně ještě navíc odemykat dveře. Pro mne to prostě není uzivatelsky přívětivé. Jo a ručně zamknout asi zevnitř Mazda nejde, nebo nevím jak. Ale to samé tlačítko na odemčení urvat zpět na zamknutí nejde.

Když vezmu osvětlení při příchodu a odchodu auta, na co je ta skvělá karta na dálku (prostě dalkac), když s tímto systémem komfortních světel nefunguje? Opravdu musím mačkat na dalkaci odemknout a zamknoutl skrz svetla, aby se zase rozhodila funkcnost karty na dálku.

Tady prostě skřípu zubama.
 
O tom zadna, z hlediska tehlech drobnych vychytavek a jejich moznosti konfigurace je VW koncern uplne jinde nez Mazda.

Kazdopadne me jde GJ zamykat tim stejnym otocnym "tlacitkem". A protoze ja mam automat, tak mam zamykani/odemykani nastavene podle zarazeneho "P". Zamykani/odemykani podle rychlosti se u me neosvedcilo, nefungovalo to spravne.
 
Mazda se mi zamyká při dosažení cca 20km/hod vždy, nemám problém.
Kdy potřebuji odemknout ? Když chci otevřít dveře, tak vemu za kliku a mám odemčeno.
Proč odmykat po zhasnutí motoru ? Toto opravdu nepotřebuju, protože pokud po zhasnutí motoru chci vystoupit, musím použít kliku a ta mi odemkne.
 
Asi to ma KF uz jinak ... asi lepe. Ale u me to tak rozhodne neni - klika neodemyka, nikdy. A hlavne, to co vyhovuje Tobe, nemusi jinym. Proto je dulezite si to mit moznost nastavit dle vlastne preference.
 
To já chápu, rozumím a souhlasím, ale nechápu co chtít víc. Prostě chci otevřít dveře, tak vemu za kliku a je to, nic víc, nic míň.
Proto říkám, že u mě to funguje a jsem spokojenej.
 
Jezdil si někdy z koncernem?
V OII 2008 se mne u rychlosti 20km zamknou dveře. U Mazdy jsem ještě nezjistil kdy. Ale tady to je putna. Princip je stejný.

Ovšem odemčení u OII je tak, že každý pasažér si musí zatáhnout za kliku 1x pro odemčení, podruhé pro otevření. Otvírá si každý sám ty svoje dveře. Abych otevřel vše, musím na tunelu sáhnout po tlačítku zamknout/odemknout nebo vytáhnout klíček ze zapalování.
U Mazdy se mne zda, že stačí aby jeden odemkl dveře (ergonomie otočného tlačítka je hrozná) a odemcou se všechny dveře. Očekával bych též, že když zhasnu motor u Mazdy, odemknou se dvere. Ne že musím ručně ještě navíc odemykat dveře. Pro mne to prostě není uzivatelsky přívětivé. Jo a ručně zamknout asi zevnitř Mazda nejde, nebo nevím jak. Ale to samé tlačítko na odemčení urvat zpět na zamknutí nejde.

Když vezmu osvětlení při příchodu a odchodu auta, na co je ta skvělá karta na dálku (prostě dalkac), když s tímto systémem komfortních světel nefunguje? Opravdu musím mačkat na dalkaci odemknout a zamknoutl skrz svetla, aby se zase rozhodila funkcnost karty na dálku.

Tady prostě skřípu zubama.
Rozjedu se nad 20 km/hod, zamknou se všechny dveře. Zastavím, pořád zamčeno (logicky). Vypnu motor, (všechny) dveře se odemknou. Nevím, proč bych chtěl odemykat dveře selektivně. Funguje to naprosto perfektně. Klika mi taky neodemyká, pokud chci odemknout před zhasnutím motoru, musím překlopit páčku.
 
Kuknu tedy ještě do nastavení. Možná na chyba.

Jinak klika mne nic nedělá. Mám tam to otočné tlačítko.
 
A kde si tohle nastavujete ? Automaticke zamknuti pri rozjezdu tusim standardne v nastaveni MZD neni, ne ?
 
Není. To máš pravdu. Shr3kovi je třeba poděkovat za služby. Jen se obávám o jeho zdraví, bude z něho alkoholik.
 
A neexistuje nejakej navod, jak si to upravit sam ? Aby vsichni nemuseli jezdit za Shrekem...
 
Back
Top