Chtěl bych otevřít diskusi k tomuto: "Kdo chce vědět, zda je nabití potřeba, pořídí si voltmetr a změří napětí na svorkách – ale pozor, minimálně 12 hodin po jízdě! Pokud naměříte 12,8 V, s prodlužovačkou se k autu tahat nemusíte. Jestliže 12,6, najděte si na to čas, a když třeba jen 12,2 V, dejte baterku nabíjet neprodleně. Často i jen deset hodin v tomto stavu znamená nevratné poškození."
Mám úplně novou CX-5 Revolution top (tedy i s kondenzátorem). Pořídil jsem si na Alibabě voltmetr do cigaretové zásuvky (multimetrem jsem zkontroloval, že nekecá). Předevčírem jsem baterku plně dobil externí nabíječkou (za hodinu byla nabitá). No a cca po 24 hodinách měřím napětí v klidu, a hle: 12.1 V. Poté normálně nastartuji, za jízdy používám i-stop, vše OK. Dělám někde chybu v úvaze, nebo ji dělal autor onoho článku ?