• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

Ahoj,
tak po dnešku mám taky deaktivovaný i-stop, paráda a ještě jednou děkuji Shr3kovi za super prácičku. :)
 
Taky tady musím vyseknou poklonu Shr3kovi :-) !
 
Tak koukám, že bych se taky objednal @shr3k na seznámení a vypnutí iStop, případně cokoli dalšího, co by se mohlo hodit. Když to půjde, tak Praha, když ne, tak po domluvě asi kdekoli ;)
 
Mně se to asi vyplo samo. Nevzpomínám si, kdy naposledy chcípnul motor. Divný.
Taky jsem se trochu občas divil, když jsem jej (Istop) zapomněl vypnout a motor na křižovatce nechcípl (i po 20km jízdy). Pak jsem si začal nastavovat obrazovku Spotřeba/Istop (s obrázkem auta, bez stromečku) a vpravo dole jsou obrázky motoru (teplota), aku a klimatizace. Dokud nezmodrají všechny tři, je Istop nefunkční. Poznáš, kde je důvod "nepřipravenosti". Často v zimě baterka není dostatečně nabitá (při krátkých jízdách a zapnutém vyhřívání sedaček apod.).
 
Taky jsem se trochu občas divil, když jsem jej (Istop) zapomněl vypnout a motor na křižovatce nechcípl (i po 20km jízdy). Pak jsem si začal nastavovat obrazovku Spotřeba/Istop (s obrázkem auta, bez stromečku) a vpravo dole jsou obrázky motoru (teplota), aku a klimatizace. Dokud nezmodrají všechny tři, je Istop nefunkční. Poznáš, kde je důvod "nepřipravenosti". Často v zimě baterka není dostatečně nabitá (při krátkých jízdách a zapnutém vyhřívání sedaček apod.).
Přesně tak. Já ani nedýchám, jak mám i-STOP vypnutý samotným autem. :) Mi chybí takhle modře podbarvený akumulátor - celou zimu. A to jsem jej kontroloval a dobíjel a auto bez problémů startovalo i v těch největších mrazech (pod -15 st. C). Tak uvidím, jestli se to při oteplení změní. Příští týden jsem objednaný v Palkovicích na výměnu oleje, tak je nechám jen pro jistotu zkontrolovat i akumulátor a dobíjení.
 
Startování mám celou zimu také bez problémů. Aku nikdy nedobíjím. Prostě to nechávám žít svým životem. Myslím si, že je to (u mne) krátkými jízdami, většinou do 15km. Jak se mírně oteplilo, aku je ok (modrý). Taky při jízdě nad cca 30km ok. Ale pár týdnů jsem to pozoroval. Hrál jsem si s tím hlavně proto, že nemůžu donutit systém, aby automaticky naběhla obrazovka se spotřebou (grafy, toto už je ale OT).
 
Startování mám celou zimu také bez problémů. Aku nikdy nedobíjím. Prostě to nechávám žít svým životem. Myslím si, že je to (u mne) krátkými jízdami, většinou do 15km. Jak se mírně oteplilo, aku je ok (modrý). Taky při jízdě nad cca 30km ok. Ale pár týdnů jsem to pozoroval. Hrál jsem si s tím hlavně proto, že nemůžu donutit systém, aby automaticky naběhla obrazovka se spotřebou (grafy, toto už je ale OT).
Tak tedy OT: Mně ta obrazovka s grafy většinou (ne však vždy) při startu naběhne, když s ní vypínám motor.
 
Díky za reakci. Nebudu to dál rozvíjet - mimo téma :)
 
Díky za info. Zítra na ty obrázky kouknu.
To je důsledek zarputilého nečtení návodů. Mám to od 90. let, kdy jsem snad za 50 tis. koupil první mizerný digitální fotoaparát Kodak a celá první strana návodu pojednávala o připevnění poutka na ruku k foťáku!
 
Ještě že mám deaktivováno
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...*********************************************
 
Přesně za měsíc budu někde tam v okolí u Hluboké...

A baterii to ničí furt i když se to deaktivuje, to je inteligentní dobíjení pro úsporu paliva.


-Po měsíci testování musím říct, že to jde. Opravdu jde překódovat SSU (Start Stop Unit) tak, že se i-Stop nezapne. Konečně mohu jezdit bez otravného mačkání tlačítka a bez svítící kontrolky. Takže pokud někdo bude chtít, vezmu na další sraz notebook s kalkulačkou kontrolních součtů a můžeme to tam komukoliv nastavit.

-Jako bonus jsem po zkoumání práce ruského kutila přišel na to, jak aktivovat automatické zamykání (způsob pak jde nastavit asi v 5 různých možnostech na audiosystému) a funkci coming home (opět, doba rozsvícení světel se dá nastavit na audiosystému).

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
shr3ku, nepojedeš někdy na Karlovarsko? ... deaktivace i-stopu a to další jde i na KF?
 
Poslední úprava:
Tak to fakt aktuálně netuším, je to někdy v budoucnu možné... :)
 
Tak to fakt aktuálně netuším, je to někdy v budoucnu možné... :)

Jde deaktivace i-stop a aktivace automatického zamykání i KF?
Pokud ano, mam objednané ledky tak bych vás objel všechny v jeden den - pokud jsi též Pažout :D

Nemáš náhodou v kouzelným rukávu i deaktivaci vypínání prvního a čtvrtého válce?
 
Poslední úprava:
Ta jednotka je furt stejná.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ta jednotka je furt stejná.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
A co to vypínání 1 a 4 válce nebo to další kurvítko udržování v jízdním pruhu - řízení je jak z žvejkačky
 
Aktivácia automatického zamykania sa dá zap/vyp v infotainmente v nastaveniach, zásah asistenta udržiavania v jazdnom pruhu tiež (môže to len ukazovať, alebo aj zvukom dať najavo alebo aj zasiahnuť). Aspoň u mňa to tak je.
 
Aktivácia automatického zamykania sa dá zap/vyp v infotainmente v nastaveniach, zásah asistenta udržiavania v jazdnom pruhu tiež (môže to len ukazovať, alebo aj zvukom dať najavo alebo aj zasiahnuť). Aspoň u mňa to tak je.
Můžeš mi napsat něco jako návod po lopatě pro méně chápavé?
Nevím zda vůbec něco takového v mém autě jde - Šrek totiž píše, že po "úpravě bude až 5 možností volby ... To jsi asi nemyslel, že?

A asistent udržování v jízdních pruzích se u nové KF resetuje vedle i-stopu a stejně tak blbě jako i-stop
 
Back
Top