Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Neboj sa, oteplí sa a on sa zobudíMně se to asi vyplo samo. Nevzpomínám si, kdy naposledy chcípnul motor. Divný.
Taky jsem se trochu občas divil, když jsem jej (Istop) zapomněl vypnout a motor na křižovatce nechcípl (i po 20km jízdy). Pak jsem si začal nastavovat obrazovku Spotřeba/Istop (s obrázkem auta, bez stromečku) a vpravo dole jsou obrázky motoru (teplota), aku a klimatizace. Dokud nezmodrají všechny tři, je Istop nefunkční. Poznáš, kde je důvod "nepřipravenosti". Často v zimě baterka není dostatečně nabitá (při krátkých jízdách a zapnutém vyhřívání sedaček apod.).Mně se to asi vyplo samo. Nevzpomínám si, kdy naposledy chcípnul motor. Divný.
Přesně tak. Já ani nedýchám, jak mám i-STOP vypnutý samotným autem. Mi chybí takhle modře podbarvený akumulátor - celou zimu. A to jsem jej kontroloval a dobíjel a auto bez problémů startovalo i v těch největších mrazech (pod -15 st. C). Tak uvidím, jestli se to při oteplení změní. Příští týden jsem objednaný v Palkovicích na výměnu oleje, tak je nechám jen pro jistotu zkontrolovat i akumulátor a dobíjení.Taky jsem se trochu občas divil, když jsem jej (Istop) zapomněl vypnout a motor na křižovatce nechcípl (i po 20km jízdy). Pak jsem si začal nastavovat obrazovku Spotřeba/Istop (s obrázkem auta, bez stromečku) a vpravo dole jsou obrázky motoru (teplota), aku a klimatizace. Dokud nezmodrají všechny tři, je Istop nefunkční. Poznáš, kde je důvod "nepřipravenosti". Často v zimě baterka není dostatečně nabitá (při krátkých jízdách a zapnutém vyhřívání sedaček apod.).
Tak tedy OT: Mně ta obrazovka s grafy většinou (ne však vždy) při startu naběhne, když s ní vypínám motor.Startování mám celou zimu také bez problémů. Aku nikdy nedobíjím. Prostě to nechávám žít svým životem. Myslím si, že je to (u mne) krátkými jízdami, většinou do 15km. Jak se mírně oteplilo, aku je ok (modrý). Taky při jízdě nad cca 30km ok. Ale pár týdnů jsem to pozoroval. Hrál jsem si s tím hlavně proto, že nemůžu donutit systém, aby automaticky naběhla obrazovka se spotřebou (grafy, toto už je ale OT).
shr3ku, nepojedeš někdy na Karlovarsko? ... deaktivace i-stopu a to další jde i na KF?Přesně za měsíc budu někde tam v okolí u Hluboké...
A baterii to ničí furt i když se to deaktivuje, to je inteligentní dobíjení pro úsporu paliva.
-Po měsíci testování musím říct, že to jde. Opravdu jde překódovat SSU (Start Stop Unit) tak, že se i-Stop nezapne. Konečně mohu jezdit bez otravného mačkání tlačítka a bez svítící kontrolky. Takže pokud někdo bude chtít, vezmu na další sraz notebook s kalkulačkou kontrolních součtů a můžeme to tam komukoliv nastavit.
-Jako bonus jsem po zkoumání práce ruského kutila přišel na to, jak aktivovat automatické zamykání (způsob pak jde nastavit asi v 5 různých možnostech na audiosystému) a funkci coming home (opět, doba rozsvícení světel se dá nastavit na audiosystému).
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Ještě že mám deaktivováno
http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...*********************************************
Tak to fakt aktuálně netuším, je to někdy v budoucnu možné...
A co to vypínání 1 a 4 válce nebo to další kurvítko udržování v jízdním pruhu - řízení je jak z žvejkačkyTa jednotka je furt stejná.
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Můžeš mi napsat něco jako návod po lopatě pro méně chápavé?Aktivácia automatického zamykania sa dá zap/vyp v infotainmente v nastaveniach, zásah asistenta udržiavania v jazdnom pruhu tiež (môže to len ukazovať, alebo aj zvukom dať najavo alebo aj zasiahnuť). Aspoň u mňa to tak je.