- 1 384
Podívej ja teprve po roce zjistil, ze v aplikacich je vic stran a ne jen spotreba eko neresim, jen jsem zkousel dobit ten kondenzator eloop... uz na tohoď si na displej muziku a nesleduj eko blbiny, člověk pak má lepší pocit z jízdy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Podívej ja teprve po roce zjistil, ze v aplikacich je vic stran a ne jen spotreba eko neresim, jen jsem zkousel dobit ten kondenzator eloop... uz na tohoď si na displej muziku a nesleduj eko blbiny, člověk pak má lepší pocit z jízdy
ahoj, odpovědi na své otázky najdeš zde nebo zde. přesouvám pod správný topicAhoj všem ve foru.
Prosím o radu/názor ohledně dobíjení a i-stopu,
U mé M6 G165 2020 mám najeto cca 5000 km a ještě mi ani jednou nezhasl motor. I*stop nefunguje. To mi až tak nevadí (naopak) . Přesto pátrám, proč tomu tak je. V menu: Aplikace/asledování spotřeby/stav I-STOP, stále svítí NEPŘIPRAVEN a ikony motoru a AC jsou zamodralé, ikona baterioe ne. Několikrát, jsem měřil napětí na baterii a vždy je nenabitá na max. Vždy naměřím v rozptylu 12,3-12,5V. Pokud připojín nabíječku, v menu iokona baterie zamodrá a I-Stop je připraven. Včera jsem jel cestu Pce-Pha a dnes je napětí na baterce opět 12,5V . Podle mého by měla baterka mít cca 12,8. Buď to málo dobíjí, nebo je něco s baterií. Auto je staré 4 měsíce.
Předpokládám, že řešení bude změřit dobíjení. Poradí někdo kolik má dobíjet a jak to změřit? Nevím, zda na tohle inteligentní dobíjení se musí nějak speciálním způsobem...
Děkuji za opověď, přeji všem hodně zdraví.
Jamesson
Presne tak sa to sprava ked je i-Stop deaktivovany.Je legracni ze ac je modre, baterka je modra, pise ze pripraven a jak zastavim tak nepripraven.
Zdar. Přiznám se, že takový bazmek bych nechtěl. Kromě toho mám v OBD konektoru trvale zastrčený ELM 327 OBD2, abych mohl průběžně diagnostikovat stav.Zdar. Chtel bych se podelit s moji aktualni zkusenosti. Mazda 6 2017 GH. i-Stop sem vyresil bazmekem z Ciny do OBD konektoru (https://tinyurl.com/yzm6chqt) . Funguje to presne jak ma, tzn. defaultne je i-Stop vypnuty. S krabickou se ovsem zapla jeste jedna vec - pri otevrenych dverich (jakychkoli krom patych) blika vystrazny trojuhelnik (blinkry). Zatim me to nevadi, beru to jako bezpecnostni vlastnost, ale prekvapilo.
zdar, jaké info z toho pls reálně vyčteš, resp. jak jsou pro tebe ty data přínosná? přemýšlím o tom, ale nechci kupovat něco, co na ně vyplivne hafo čísel, který mi jsou ve výsledku k prdu. prostě jakou to má přidanou hodnotu? díktrvale zastrčený ELM 327 OBD2
A, diky za upozorneni. GH v technicaku opravdu mam, ale nedoslo me, ze to je dobre podle VIN a tam teda GL. Jinak na ten "bazmek" sem v podstate dosel tady ve foru (nekde ve starsim vlakne to dokonce nekdo vyrabel) a vzhledem k tomu, ze do OBD nic jinyho nepotrebuju davat, sem to zkusil. Za me zatim spokojenost.Zdar. Přiznám se, že takový bazmek bych nechtěl. Kromě toho mám v OBD konektoru trvale zastrčený ELM 327 OBD2, abych mohl průběžně diagnostikovat stav.
A podívej se do TP na označení - Typ GH v TP ignoruj, to je jen pro jednodušší homologaci. Pokud máš M6 vyrobenou 2017, tak je to GL, pozice 4 a 5 ve VIN.
Ja ho mám tiež už vyše 3 mesiace a spokojnosť, nepoznám iné lepšie riešenie, ktoré je jednoduché a kedykoľvek v okamihu vratné do pôvodného stavu (napr. pri servise). Spĺňa presne to, čo som chcel - aby som si i-stop ja zapínal ak sa rozhodnem a aby bol ináč vypnutý (teda obrátene než je to od výroby). Zatiaľ vidím že proti nemu sú len taký majitelia Mázd, ktorý ho nemajú a ani nevyskúšali... kto ho vyskúšal je zatiaľ spokojnýZdar. Chtel bych se podelit s moji aktualni zkusenosti. Mazda 6 2017 GH. i-Stop sem vyresil bazmekem z Ciny do OBD konektoru (https://tinyurl.com/yzm6chqt) . Funguje to presne jak ma, tzn. defaultne je i-Stop vypnuty. S krabickou se ovsem zapla jeste jedna vec - pri otevrenych dverich (jakychkoli krom patych) blika vystrazny trojuhelnik (blinkry). Zatim me to nevadi, beru to jako bezpecnostni vlastnost, ale prekvapilo.
Zobrazit přílohu 36430
Tiež to mám a je to super...Ja ho mám tiež už vyše 3 mesiace a spokojnosť, nepoznám iné lepšie riešenie, ktoré je jednoduché a kedykoľvek v okamihu vratné do pôvodného stavu (napr. pri servise). Spĺňa presne to, čo som chcel - aby som si i-stop ja zapínal ak sa rozhodnem a aby bol ináč vypnutý (teda obrátene než je to od výroby). Zatiaľ vidím že proti nemu sú len taký majitelia Mázd, ktorý ho nemajú a ani nevyskúšali... kto ho vyskúšal je zatiaľ spokojný
CX-3 21, potvrzuji funkčnost, po otočení čidla (1 min práce) motor po cca týdnu ještě sám nevypnul.pokud nemáš alarm, stačí na zámku haubny pootočit koncový spínač aby byl stále jakože vypnutý. On si potom myslí, že je haubna otevřená a istop je vypnutý. Vyjma alarmu to nemá jinak na nic dalšího vliv.
A na palubce nesvítí otevřená kapota? Nebo asi dost dobře nechápu otočení čidla?CX-3 21, potvrzuji funkčnost, po otočení čidla (1 min práce) motor po cca týdnu ještě sám nevypnul.
diky ?Nesvítí nic, možná bude někde zapsaná chyba, ale uživatelsky se nic neděje. Čidlo se jen pootočí (jeden vrut) a auto si myslí, že má otevřenou kapotu a motor tím pádem nevypíná. Někdo tady psal, že po týhle úpravě nemáš chráněnej motorovej prostor alarmem a to dává smysl.