• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika i-STOP - systém start and stop, názory, zkušenosti, řešení, deaktivace

nepřišel náhodou někdo na to, jak navodit reverzní stav? to by se mi totiž líbilo nejvíc. i-stop bych si aktivoval stisknutím tlačítka a defaultně by byl vypnutý. třeba v létě bych si to semtam zapnul asi i "rád". nebo třeba před příjezdem na benzínku...
To by byla uplne nejvetsi parada.. udelat to tak jak to "ma" byt.. a tudiz default vypnuty a zapinat to tlacitkem .. misto naopak ..
@shr3k umel bys to? nebo je jednodussi to uplne deaktivovat? s uplnou deaktivaci asi nebudu mit problem ani tak.. stejne mi to prijde jako debilita
 
Ne, neuměl. Ano, jednodušší je to deaktivovat úplně. Já nevím, proč ti lidi mají furt tendenci myslet, že se (cokoliv v autě) nějak programuje na zakázku, podle potřeb, v otevřeném kódu, jako kdyby to byl JavaScript v rámci MZD Connect a jeho HTML rozhraní běžícího na Opeře.

Tyhle jednotky, budíky, start-stop, přední, zadní body control, jsou jednoúčelová zařízení s hloupým procesorem, u kterých se funkčnost dá omezeně nastavit přehazováním několika registrů a to čistě experimentálně, podle toho, jak se liší tato nastavení pro jednotlivé trhy nebo výbavy.
 
:D nebo spis v IE :D hahha .... dobry prirovnani, jako ITak ocenuju .... jinak naprosto souhlasim ze je lepsi vypnout to uplne... stejne je to kram
 
:D nebo spis v IE :D hahha .... dobry prirovnani, jako ITak ocenuju .... jinak naprosto souhlasim ze je lepsi vypnout to uplne... stejne je to kram
Ne tak to je jediná věc, kde se dá něco "naprogramovat" viz. mazdatweaks.com, pokud nechceš zkoumat záměry tvůrce v nějakém disasembleru.
 
U mé CX-5ky 2017 nemám potřebu vypínat iStop, protože přesně jak říkáš, naučil jsem se ho řídit tlakem na brzdový pedál.
Ale když jsem měl auto v servisu, tak u pújčené nové trojky to chcíplo kdykoliv jsem zastavil.
Takže to asi bude nastavením logiky vypínání motoru u novějších modelů
 
Ja mám na vypnutie I-stopu tú čínsku krabičku čo tu spomínal člen "statív" a zatiaľ funguje bez problémov...:)
 
@biscuit to rizeni brzdovym pedalem lze, ale jen u automatu.. v manualu to chcipne samo dokonce i pokud mas zarazen neutral, povolenou spojku a setrvacnosti zastavis.. samozrejme za predpokladu zahrateho motoru a nabite baterie
 
U mé CX-5ky 2017 nemám potřebu vypínat iStop, protože přesně jak říkáš, naučil jsem se ho řídit tlakem na brzdový pedál.
Ale když jsem měl auto v servisu, tak u pújčené nové trojky to chcíplo kdykoliv jsem zastavil.
Takže to asi bude nastavením logiky vypínání motoru u novějších modelů
jak presne to "ridis" tim brzdovym pedalem? snad uz zakratko budu mit doma 6tku 2017 v automatu tak by se mi hodila tahle finta :)
 
Stačí brzdit s citem a v okamžiku, kdy auto zastaví, už jen jako přibržďovat, aby auto stálo.
V podstatě brzdím a jak se blíží zastavení, tak snižuju tlak na pedál brzdy.
Když chci aktivovat iStop, stačí přitlačit na pedál a motor se vypne.
Je to jen o citu a zkušenosti.
 
i když je to pro mě s manuálem teda mimo výseč, funguje to dohromady i s asistentem auto hold?
 
Funtuje to aj s HOLD, ale je tam veľmi tenká hranica medzi brzdou v polohe HOLD a vypnutím motora, takže som istop nechal vypnúť, lebo hold mi pripadá užitočnejší a používam ho častejšie. Teraz pri zastavení v kopci alebo v kolóne nemusím rozmýšľať, ako málo stlačiť pedál aby to nezhaslo, a sledovať kontrolku, či je tam už hold - proste zatlačím na brzdu a stojím kým neťuknem do plynu.
 
neuvěřitelný ;)
je to použitelný i pro CX-3?
 
Poslední úprava:
Díky. Zkusím, ale možná to vyřeším nakonec po česku :) (ať rčení "národ kutilů" ještě chvíli platí).
 
Keďže na SK neviem o nikom, kto deaktivuje i-stop, tak som skúsil od číňana kúpiť túto krabičku, dnes dorazila a namontovaná, vlastne jednoducho len zasunutá (plug and play). Fakt funguje tak, ako je v ponuke deklarované. Naviac, čo som nečakal, okrem vypnutia i-stop, auto signalizuje bežiaci motor pri otvorení dverí 6x bliknutím smerovkami. V prípade potreby sa dá jednoducho stlačením tlačidla znova dočasne aktivovať i-stop, po naštartovaní sa vždy vráti do vypnutého stavu i-stop, takže presne je to reverzné, ako tu niekto vyššie po tom túžil :) Trvale vypnuté a stlačením i-stop dočasne zapnuté. Keď pôjdem na servis, iba vytiahnem... Zatiaľ super ;) Aj s poštou za 25€.

I-stop.jpg I-stop_2.jpg
 
Keďže na SK neviem o nikom, kto deaktivuje i-stop, tak som skúsil od číňana kúpiť túto krabičku, dnes dorazila a namontovaná, vlastne jednoducho len zasunutá (plug and play). Fakt funguje tak, ako je v ponuke deklarované. Naviac, čo som nečakal, okrem vypnutia i-stop, auto signalizuje bežiaci motor pri otvorení dverí 6x bliknutím smerovkami. V prípade potreby sa dá jednoducho stlačením tlačidla znova dočasne aktivovať i-stop, po naštartovaní sa vždy vráti do vypnutého stavu i-stop, takže presne je to reverzné, ako tu niekto vyššie po tom túžil :) Trvale vypnuté a stlačením i-stop dočasne zapnuté. Keď pôjdem na servis, iba vytiahnem... Zatiaľ super ;) Aj s poštou za 25€.

Zobrazit přílohu 32968 Zobrazit přílohu 32969
Tiež ju mám cca 4 mesiace a funguje zatiaľ bez chýb...:)
 
Normálně to překódujeme, jako kdyby příslušná jednotka byla určena pro USA a jiné trhy, kde si na CO2 nehrajou.
Jen pro můj detail … a díky za trpělivost předem.
Po překódování je to vypnuté napořád (i-stop nepracuje), na palubce nesvítí ta oranžová informace a příslušné tlačítko i-stop se stane taky jalovým?
Mohu ho mačkat pro zábavu třeba, ale nic se neděje…?
A pokud ve slabé chvilce zatoužím i-stop zpět zaměstnat, tak zase umíš vrátit?

(M6 Wagon, 2,5 SkyActive, AT, 143kW, Rev. Top)
 
Jen pro můj detail … a díky za trpělivost předem.
Po překódování je to vypnuté napořád (i-stop nepracuje), na palubce nesvítí ta oranžová informace a příslušné tlačítko i-stop se stane taky jalovým?
Mohu ho mačkat pro zábavu třeba, ale nic se neděje…?
A pokud ve slabé chvilce zatoužím i-stop zpět zaměstnat, tak zase umíš vrátit?

(M6 Wagon, 2,5 SkyActive, AT, 143kW, Rev. Top)
Ano
 
Back
Top