• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Zdravíme nováčka. :) Já jsem v tomhle trochu blázen, takže dávám jen OMV MaxxMotion 100 nebo u Benziny Vervu 100. ? Ale tím VIFem určitě nic nezkazíš. Případně pokud vím, tak z těch "obyčejných" 95 tam dává nějaká aditiva navíc Benzina (říkají tomu Effecta 95). Tankoval jsem to do předešlého auta (Seat Toledo II) a nebyl s tím problém. PS: Z 1,2 HTP do Mazdího dvoulitru to musí být celkem skok, že?
Skok to rozhodně je, ale je to jen na začátku. Dokud neprojde komplet servisem (olej, svíčky, filtry, chladící kap...) tak s tím moc blbnout určitě nechci, kdo ví co v tom je teď. Pak to ještě dostane nový pneu, zvažuju chip, a pak se teprve uvidí :). Ale už teď vím, že jsem si udělal ještě větší radost, než jsem sám čekal.
 
Ahoj, hlásí se nováček :). Pořídil jsem ojetou Mazdu, viz podpis, doposud jsem jezdi s Fabií 1.2 HTP, takže jsem zvyklý lít do auta tu úplně nejobyčejnější 95 z Ona a věci jako prémiovky nebo aditiva jsem v životě neřešil, takže se možná ptám blbě.

Chci se jen ujistit - když budu přidávat do každé nádrže VIF v předepsaném množství, vystačím si nadále se stejným benzínem bez problémů?
Když budeš tankovat na EuroOil ten jejich levnější benzín, tak ten je bez aditiv. A když tam přidáš VIF, máš lépe aditivovaný benzín než když koupíš Vervu. Někde na to byly testy. A je to levnější.
Na druhou stranu 100 oktanový benzín tomu taky jen prospěje. Lepší spalování, nižší spotřeba, vyšší účinnost.
 
Jak říkají kluci. Třeba já jezdím na MM100 už několik let ale až to atakuje hranici 55 Kč za litr tak začnu dávat 95 + octan booster zřejmě od Bishop's

@Junqueira co používáš za ten booster?
 
Dávať 100 oktan do obyc MZR benzínu atmo s nízkou kompresiou sú vyhodené prachy, spotrebu nezníži a výkon určite nepridá, hocijaky značkový 95 (nie z vesnickej pumpy, zničí ten horný kat) splní účel, jediný karbon bude na klapke kvôli egr. Do Sky active s vysokou kompresiou dáva vyšší oktan zmysel, na nejaký shit benzín to bude detonovat, úpravi sa predzapal, zníži výkon a zhorší spotrebu. Plus priamy vstrek a karbon atď.
 
Tak důvodů je několik
- vyšší odolnost proti detonacím
- Neobsahuje klasickou biosložku
- lepší aditivace
- ti z nás co mají úpravu od Shr3ka využijí lépe vlastnost v druhém bodě
 
[SER=5047]@Junqueira[/USER] co používáš za ten booster?
Razeno z leva do prava od toho co vychazi nejdraz na litr a zaroven jak jsem v prubehu casu zkousel. Az dodelam ten Millers (to mam asi treti uz), tak vyzkousim Wynn's.IMG_20220701_103621_984.JPG
 
Zároveň všetky na obrázku majú lepšie balenie ako plechovka VIF... nechápem, že nemôžu urobiť nejaký normálny dávkovač na niečo tak smradľavé.
 
@Junqueira jaks byl spokojenej s tim bishopem, nad ním přesně uvažuju....
Teď se dívám že wynns není booster ale jen aditivum

Trochu počítám a na 95 vychází bishop 1,22/L (1L balení), millers 1,18/L (0,5L balení), otazka je jestli bishop opravdu zveda oc o 3-4 stupně a millers jen o 2
 
Poslední úprava:
Já si Vif přelévám do lahviček od šampónú co dávají hotelech,je to 20ml,nám 4 takže naleju kolik potřebuji a nesmrdím.
 
Tak to přesně dělám já. Tankuji výhradně Vervu. A VIF mám celý kanystr se speciální nálevkou a tuhle jednorázovou lahvičku, kterou pokaždé naplnim a chrstnu do nádrže.. Tyhle primovstriky s vysokou kompresí miluji vyšší oktan, takže ideálně lepší benzín. Ačkoli ceny jsou teď šílené tak to neřeším. Auto mám rád a baví mě, tak mu dopravam odměnu v chutné stravě.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
A není jednodušší používat tuto lahvičku, doma v klidu naplním kolik potřebuji a je to ?

Zobrazit přílohu 41258
Přesně takhle to mám taky, akorát jsem koupil 2 a mám je v kufru v takové krabičce, když vyleju druhou, vezmu to domů, na zahradě naplním stříkačkou a dám do auta - ideální :cool:
 
Já si Vif přelévám do lahviček od šampónú co dávají hotelech,je to 20ml,nám 4 takže naleju kolik potřebuji a nesmrdím.
A je ten obal i jen lehce větší než ten tankovací otvor, že?
Jak se znám.... atd. ;) :innocent:
 
No ze bych se chtel sr*t s prelevanim…x let leju z te 0,5l plechovky a prijde mi to uplne v pohode. Delam neco spatne??‍♂️?
 
Tak většinou tankuji cestou z práce nebo případně když mi dochází cestou kamkoli. Takže fakt netušim, kolik kdy budu tankovat. Lahvička bez měrky pro mne nemá smysl.
Dávám to tam stříkačkou = 45ml, nikdy neberu míň jak cca 40 litrů, takže 40-50 tankuju prakticky vždycky a VIF mám tedy podle návodu na 45l, myslím že takhle je to OK, prostě to tam zvrhnu a jestli tam dám 42,8 nebo 51,2 neřeším. Jako dávám to tam, abych tomu mototru udělal radost, ale zase takovej pacient nejsem, abych to dávkoval jak šafrán :D
No a kdybych chtěl jen dotankovat někdy, třeba 15/20 litrů, tak tam prostě dám benzín bez VIFu, většina lidí bere jen benzín a ono to ten motor asi nezničí ten samotnej benzín :joy:
 
Mno... Za 2 týdny jedu jako každý rok do Bulharska. Cestou tam i zpět tankuji po cestě celkem 5x. Tak bych těch lahviček musel vézt 5, místo jedný piksly. To bych celou cestu cinkal lahvičkami jak pan Lorenc. Takže to fakt není řešení pro mne.
 
Back
Top