Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
proč 5 lahviček ? Přeci není problém si to před dalším tankováním v klidu nalít do té jedné lahvičky ? Ale chápu, že jsou lidi, co prostě ve všem vidí problém. Tvl nebudu se ani ptát, jak dolíváte ostřikovače, nedej bože jestli někdo používáte koncentrát a musíte ho ředit, to musí být neskutečná alchimie a spousta problémů takže určitě někteří raději vozí min.10 litrový kanystr s hotovou směsí, aby mohli dolítMno... Za 2 týdny jedu jako každý rok do Bulharska. Cestou tam i zpět tankuji po cestě celkem 5x. Tak bych těch lahviček musel vézt 5, místo jedný piksly. To bych celou cestu cinkal lahvičkami jak pan Lorenc. Takže to fakt není řešení pro mne.
Samozřejmě, já to psal jako něco, co vyhovuje mě a ne že je to jedině tak správně, já to tady beru jako studnici nápadů a inspirací a každý ať si vybere co a jak mu vyhovuje a co jak se mu líbíUzavřu to tím, že zůstanu raději u originálního balení.
To je ale na jednu nadrz jen, pekne draha sranda.Wynns má i booster
https://www.red-rider.cz/11498-wynns-octan-10-325-ml.html
Wynn's je psanej trochu salamounsky, ze ze super dela super plus. V cizine se prave 98 uvadi jako premium nebo super plus. Bishop me sralo to davkovani 1:1250. Jinak mi to prijde na stejno. Ale mohlo to ovlivnit i to, ze kdyz jsem koncil s Bishopem a najizdel na Millers, tak jsem byl u shr3ka.@Junqueira jaks byl spokojenej s tim bishopem, nad ním přesně uvažuju....
Teď se dívám že wynns není booster ale jen aditivum
Trochu počítám a na 95 vychází bishop 1,22/L (1L balení), millers 1,18/L (0,5L balení), otazka je jestli bishop opravdu zveda oc o 3-4 stupně a millers jen o 2
Hlásím změny po použití toho BG nalil jsem to před delší trasou Ostrava - Hradec Králové po cestě auto žralo moji klasiku 6,3 L po vyjete nádrži byly výfuky docela dost od sazí, výfuky jsem vyčistil a vyjezdil další 3 nádrže, výfuky už zůstaly čisté a spotřeba spadla na 6 L rovných, za mě dobré. Mimochodem pořád obyč benzín 95 od globusu nebo benziny a trasy pořád stejnéJa daval v breznu neco podobneho od STP. Jmenuje se to emissions reducer a melo by to delat prakticky to same. Maji to i v Globusu asi za 250. Takze to stoji mene nez pulku a jeste neplatis postovne.
Jestli ti nevadi pridavat neco pred kazdym tankovanim do nadrze, tak premiovku si muzes udelat i z 95
Neco podobneho jsem mel kdyz jsem do sani strikal ten sprej, co cisti od vyfukovych ventilu dal, take vylitlo z vyfuku cerno.Hlásím změny po použití toho BG nalil jsem to před delší trasou Ostrava - Hradec Králové po cestě auto žralo moji klasiku 6,3 L po vyjete nádrži byly výfuky docela dost od sazí, výfuky jsem vyčistil a vyjezdil další 3 nádrže, výfuky už zůstaly čisté a spotřeba spadla na 6 L rovných, za mě dobré. Mimochodem pořád obyč benzín 95 od globusu nebo benziny a trasy pořád stejné
BG44K použij hlavně těsně před výměnou oleje - poslední/předposlední nádrž před výměnou motorového oleje.Tankuji pouze Verva 100 (mám úpravu od shr3k). Je možné po natankování dvou plných nádrží 95 v Chorvatsku, nyní již plná nádrž Verva 100 pozorovat ztrátu výkonu? Nevím, jestli se mě to jenom zdá ale nikdy jsem u aktuální Mazdy ještě nic takového nepocítil. Nic výrazného ale přece jenom mám v tom již něco odježděno a poznám cokoliv nevšedního.
Benzinka byla na dálnici s frontou aut, tudíž žádná vesnická noname.
Mám doma tři plechovky BG 44K, který chci již nějakou dobu použít na tři plný nádrže benzínu. Ale čekal jsem s tím, až po výměně svíček (není čas) a nevím z jakého důvodu je chci použit BG až po výměně svíček ?✌?
BG má ty informace u svých produktů hodně pomýchaný a rozházený všude po světě (někdy si dokonce i odporujou), ale někde jsem to od nich četl/viděl na videu.Takový informace BG již neudává, že by se mělo BG44K užívat před výměnou oleje… Děkuji za info. Mám před výměnou, mám i olej na proplach, po použití BG EPR do starého oleje.
Zkusím počkat. Když jsem pocítil pokles výkonu, měl bych pocítit i tu zpětnou obnovu, po úspěšné kalibraci. Aspoň doufám.
Jedna plechovka 44K na jednu z posledních plných nádrží bude k něčemu dobrá? Nebo to jsou vyhozené peníze?
Děkuji za info
Přesně tak to je a protože z principu klepsenzor reaguje na klepání a ne na neklepání, učení nazpět trvá delší dobu.Skyactve benzíny majú vyšší kompresný pomer ,benzín s nízkym okt. číslom môže urobiť čiastočne obmedzenie výkonu cez knocksenzor ale po natankovaní N98+ sa to upraví hneď naspäť.
Abych to uzavřel.zkus vyjezdit aspoň dvě plný nádrže se stovkovym benzínem a mělo by se to vrátit zpět do normálu.
Tak podávám report.Vzhledem k tomu že MM100 pořád stojí 49.9 - 52 Kč, zatímco 95 stojí na Tank ONO 39.9 jsem se rozhodl vyzkoušet kombinaci 95+ aditivum s octan boosterem Bishop's BiTECH 1-C6-951. Ten by měl z 95 udělat 98-99ku.
Cena tankování se zvedá o 1,22 Kč na litr tj nějakých 73kč na 60L ...