• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Tak to nebyla esej o jedné cestě do Bulharska, ale o běžném provozu a tys psal o tankování při cestě z práce, ne o Bulharsku :cool:
 
Mno... Za 2 týdny jedu jako každý rok do Bulharska. Cestou tam i zpět tankuji po cestě celkem 5x. Tak bych těch lahviček musel vézt 5, místo jedný piksly. To bych celou cestu cinkal lahvičkami jak pan Lorenc. Takže to fakt není řešení pro mne.
proč 5 lahviček ? Přeci není problém si to před dalším tankováním v klidu nalít do té jedné lahvičky ? Ale chápu, že jsou lidi, co prostě ve všem vidí problém. Tvl nebudu se ani ptát, jak dolíváte ostřikovače, nedej bože jestli někdo používáte koncentrát a musíte ho ředit, to musí být neskutečná alchimie a spousta problémů takže určitě někteří raději vozí min.10 litrový kanystr s hotovou směsí, aby mohli dolít :joy:
 
Uzavřu to tím, že zůstanu raději u originálního balení.
Samozřejmě, já to psal jako něco, co vyhovuje mě a ne že je to jedině tak správně, já to tady beru jako studnici nápadů a inspirací a každý ať si vybere co a jak mu vyhovuje a co jak se mu líbí
 
@Junqueira jaks byl spokojenej s tim bishopem, nad ním přesně uvažuju....
Teď se dívám že wynns není booster ale jen aditivum

Trochu počítám a na 95 vychází bishop 1,22/L (1L balení), millers 1,18/L (0,5L balení), otazka je jestli bishop opravdu zveda oc o 3-4 stupně a millers jen o 2
Wynn's je psanej trochu salamounsky, ze ze super dela super plus. V cizine se prave 98 uvadi jako premium nebo super plus. Bishop me sralo to davkovani 1:1250. Jinak mi to prijde na stejno. Ale mohlo to ovlivnit i to, ze kdyz jsem koncil s Bishopem a najizdel na Millers, tak jsem byl u shr3ka.
V prubehu uzivani Millers jsem menil saci svody a ventily jako nove. Svicky vice do oranzova, to znaci uzivani aditiv dle Brisku.
Me to vychazelo Bishop 1.38, Millers 0.86, Wynn's 0.75. Takze kdyz odectu 0.4 za VIF, ktery bych daval tak jako tak, tak je aditivovana 97/98 za par haliru navic. Zkus oboje a uvidis. Nebo muzes zacit tim Wynn's, ten jsem videl i na ONO, ze ho maji asi za 230. To je jako i s postovnym no a muzes experimentovat hned. Je to na polovicni km nez Millers, kdybys nebyl spokojeny.
 
Ja VIF prelival celou plechovku do te vpravo. Melo to davkovac a max bylo 30 ml. Bylo to cajk.
IMG_20220701_233155.jpg
 
Ja daval v breznu neco podobneho od STP. Jmenuje se to emissions reducer a melo by to delat prakticky to same. Maji to i v Globusu asi za 250. Takze to stoji mene nez pulku a jeste neplatis postovne.
Jestli ti nevadi pridavat neco pred kazdym tankovanim do nadrze, tak premiovku si muzes udelat i z 95:cool:
Hlásím změny po použití toho BG nalil jsem to před delší trasou Ostrava - Hradec Králové po cestě auto žralo moji klasiku 6,3 L po vyjete nádrži byly výfuky docela dost od sazí, výfuky jsem vyčistil a vyjezdil další 3 nádrže, výfuky už zůstaly čisté a spotřeba spadla na 6 L rovných, za mě dobré. Mimochodem pořád obyč benzín 95 od globusu nebo benziny a trasy pořád stejné
 
Hlásím změny po použití toho BG nalil jsem to před delší trasou Ostrava - Hradec Králové po cestě auto žralo moji klasiku 6,3 L po vyjete nádrži byly výfuky docela dost od sazí, výfuky jsem vyčistil a vyjezdil další 3 nádrže, výfuky už zůstaly čisté a spotřeba spadla na 6 L rovných, za mě dobré. Mimochodem pořád obyč benzín 95 od globusu nebo benziny a trasy pořád stejné
Neco podobneho jsem mel kdyz jsem do sani strikal ten sprej, co cisti od vyfukovych ventilu dal, take vylitlo z vyfuku cerno.
 
 
To je jako tenkrat Shell s reklamou se Schumim na V-power racing a byla to obycejna 95 :joy:
 
Vzhledem k tomu že MM100 pořád stojí 49.9 - 52 Kč, zatímco 95 stojí na Tank ONO 39.9 jsem se rozhodl vyzkoušet kombinaci 95+ aditivum s octan boosterem Bishop's BiTECH 1-C6-951. Ten by měl z 95 udělat 98-99ku.
Cena tankování se zvedá o 1,22 Kč na litr tj nějakých 73kč na 60L.

I přes zalomenou ručičku za posledním dílkem, dojezdem 0 a 75km na rezervu mě údajně zbývalo v nádrži ještě 6L 100ky, takže nová směs je ještě smíchaná s původním palivem. Proto až po vyjetí 2 nádrží poreferuju jak jsem spokojen. ;)
 
Tankuji pouze Verva 100 (mám úpravu od shr3k). Je možné po natankování dvou plných nádrží 95 v Chorvatsku, nyní již plná nádrž Verva 100 pozorovat ztrátu výkonu? Nevím, jestli se mě to jenom zdá ale nikdy jsem u aktuální Mazdy ještě nic takového nepocítil. Nic výrazného ale přece jenom mám v tom již něco odježděno a poznám cokoliv nevšedního.

Benzinka byla na dálnici s frontou aut, tudíž žádná vesnická noname.

Mám doma tři plechovky BG 44K, který chci již nějakou dobu použít na tři plný nádrže benzínu. Ale čekal jsem s tím, až po výměně svíček (není čas) a nevím z jakého důvodu je chci použit BG až po výměně svíček ?✌?
 
Tankuji pouze Verva 100 (mám úpravu od shr3k). Je možné po natankování dvou plných nádrží 95 v Chorvatsku, nyní již plná nádrž Verva 100 pozorovat ztrátu výkonu? Nevím, jestli se mě to jenom zdá ale nikdy jsem u aktuální Mazdy ještě nic takového nepocítil. Nic výrazného ale přece jenom mám v tom již něco odježděno a poznám cokoliv nevšedního.

Benzinka byla na dálnici s frontou aut, tudíž žádná vesnická noname.

Mám doma tři plechovky BG 44K, který chci již nějakou dobu použít na tři plný nádrže benzínu. Ale čekal jsem s tím, až po výměně svíček (není čas) a nevím z jakého důvodu je chci použit BG až po výměně svíček ?✌?
BG44K použij hlavně těsně před výměnou oleje - poslední/předposlední nádrž před výměnou motorového oleje.
Pokud jich máš víc těch plechovek, tak další plechovku zase poslední nádrž před další výměnou oleje.

Ano, pokud je řídící jednotka upravená na vyšší oktanový číslo, tak můžeš pozorovat ztrátu výkonu. Buď udělej reset (prostě odpoj mínus na baterce a počkej cca 5 minut) a ke zpětný kalibraci dojde rychleji a nebo zkus vyjezdit aspoň dvě plný nádrže se stovkovym benzínem a mělo by se to vrátit zpět do normálu.
 
Poslední úprava:
Takový informace BG již neudává, že by se mělo BG44K užívat před výměnou oleje… Děkuji za info. Mám před výměnou, mám i olej na proplach, po použití BG EPR do starého oleje.

Zkusím počkat. Když jsem pocítil pokles výkonu, měl bych pocítit i tu zpětnou obnovu, po úspěšné kalibraci. Aspoň doufám.

Jedna plechovka 44K na jednu z posledních plných nádrží bude k něčemu dobrá? Nebo to jsou vyhozené peníze?

Děkuji za info
 
Takový informace BG již neudává, že by se mělo BG44K užívat před výměnou oleje… Děkuji za info. Mám před výměnou, mám i olej na proplach, po použití BG EPR do starého oleje.

Zkusím počkat. Když jsem pocítil pokles výkonu, měl bych pocítit i tu zpětnou obnovu, po úspěšné kalibraci. Aspoň doufám.

Jedna plechovka 44K na jednu z posledních plných nádrží bude k něčemu dobrá? Nebo to jsou vyhozené peníze?

Děkuji za info
BG má ty informace u svých produktů hodně pomýchaný a rozházený všude po světě (někdy si dokonce i odporujou), ale někde jsem to od nich četl/viděl na videu.
Každopádně, BG44K do benzínu je hodně silný čistič a může se stát, že se ho část společně s palivem procpe přirozenou cestou přes písní kroužky do olejový náplně. No čistič paliva + motorový olej k sobě moc dohromady nejdou a kdyby jsi na jednu olejovou náplň použil třeba dvě ty plechovky BG44K do paliva, tak už by mohlo dojít k opravdu velkýmu naředění a to potom ten motor dobře nemaže.

Proto se doporučuje, obzvlášť u přímovstřikových motorů, použít BG44K (nebo i jiný čistič) vždy poslední nebo předposlední nádrž před výměnou motorového oleje, aby se případná kontaminace vypláchla ven a dal se tam pak nový olej.
 
Poslední úprava:
Skyactve benzíny majú vyšší kompresný pomer ,benzín s nízkym okt. číslom môže urobiť čiastočne obmedzenie výkonu cez knocksenzor ale po natankovaní N98+ sa to upraví hneď naspäť.
 
Skyactve benzíny majú vyšší kompresný pomer ,benzín s nízkym okt. číslom môže urobiť čiastočne obmedzenie výkonu cez knocksenzor ale po natankovaní N98+ sa to upraví hneď naspäť.
Přesně tak to je a protože z principu klepsenzor reaguje na klepání a ne na neklepání, učení nazpět trvá delší dobu.
 
zkus vyjezdit aspoň dvě plný nádrže se stovkovym benzínem a mělo by se to vrátit zpět do normálu.
Abych to uzavřel.
1/2 až 3/4 nádrže, přesněji 440km. Tak dlouho to tomu trvalo zpět do normálu.

Ještě jednou díky za uklidňující odpovědi ???
 
Vzhledem k tomu že MM100 pořád stojí 49.9 - 52 Kč, zatímco 95 stojí na Tank ONO 39.9 jsem se rozhodl vyzkoušet kombinaci 95+ aditivum s octan boosterem Bishop's BiTECH 1-C6-951. Ten by měl z 95 udělat 98-99ku.
Cena tankování se zvedá o 1,22 Kč na litr tj nějakých 73kč na 60L ...
Tak podávám report.

Auto je asi pocitově trochu línější, ale pro většinu z nás co mají úpravu od Shr3ka je to cenově příznivý řešení.
Teď když je přes aplikaci u OMV sleva 3kč na benzin se vrátím k MM100 , sice to na nádrži vyjde o nějakých 200Kč navíc, ale je to schůdnej rozdíl za to, že nemusím furt z kanystříku přelívat do lahvičky booster - což jsem si často zapomínal připravit, a lit to tam před tankováním. Pokud OMV zruší akci nebo přijde zas výraznej rozdíl v cenách, tak se k tomu vrátím
 
Back
Top