• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Jaké používáte palivo? Dojezd, zkušenosti ...

Tak podávám report.

Auto je asi pocitově trochu línější, ale pro většinu z nás co mají úpravu od Shr3ka je to cenově příznivý řešení.
Teď když je přes aplikaci u OMV sleva 3kč na benzin se vrátím k MM100 , sice to na nádrži vyjde o nějakých 200Kč navíc, ale je to schůdnej rozdíl za to, že nemusím furt z kanystříku přelívat do lahvičky booster - což jsem si často zapomínal připravit, a lit to tam před tankováním. Pokud OMV zruší akci nebo přijde zas výraznej rozdíl v cenách, tak se k tomu vrátím
A není lepší tam dávat vervu 100?stojí kolem 45 Kč,já na to jezdím skoro rok a nemůžu si stěžovat
 
Za mě je pokud vím OMW mixuje jako bioslozky ethanol a ETBE kdežto Verva100 je jen ETBE.
Cena je 44,50 a přes aplikaci je ještě 1-1,5 dolu.
 
Mm100 je taky jen etbe, na vervu jsem jezdil dřív několik let, ale oproti mm100 měla větší kouřivost a jaksi štiplavě smrděla, navíc v Brně je dražší když se vezmou v potaz i členský slevy. Mm je stále E5, není verva už E10?
OMV paliva.jpg
 
Verva 100 už je E10.Navíc Mm se dá na některých benzinkách za body v aplikaci koupit ještě levněji.Dělá to korunu na 95 a tři na mm.Dnes jsem tankoval mm a ještě to platilo.
 
Verva 100 už je E10.Navíc Mm se dá na některých benzinkách za body v aplikaci koupit ještě levněji.Dělá to korunu na 95 a tři na mm.Dnes jsem tankoval mm a ještě to platilo.
Ano Verva100 je E10 - jenže ETBE má tuším oktanové číslo 120 takže jeho vyšší podíl ten benzín vylepšuje.
Pokud MM100 je dnes jen ETBE tak fajn vím, že dřív tam bylo michané s ethanolem.

Tak to vypadá že MM100 minimálně před rokem byl opravdu míchaných jak ethanol tak ETBE.
Jak je to dnes jsem nedohledal.

51EADF9F-6BF2-4D38-B3F7-093DFA2415FD.png F09C1B06-D7D0-46A9-899F-F36EA7CBA880.png
 
Poslední úprava:
To si pleteš 120 oktanů má "poměrově k benzínu" plyn. Spíš máš na mysli to, že etbe musí být dvojnásobek než biosložky, takže když je např verva E10, má cca 20% ETBE
 
Má někdo vyzkoušené paliva od MOL, mám ji kousek a protože jsou schovani na sídlišti a ještě je blízko Ono, tak mají dobrou cenu.
 
To si pleteš 120 oktanů má "poměrově k benzínu" plyn. Spíš máš na mysli to, že etbe musí být dvojnásobek než biosložky, takže když je např verva E10, má cca 20% ETBE
LPG má podľa papierov z tankovacích staníc 89 až 93 oktanov. Viac sa mi nepodarilo nájsť. CNG neviem, možno on má viac.
 
Má někdo vyzkoušené paliva od MOL, mám ji kousek a protože jsou schovani na sídlišti a ještě je blízko Ono, tak mají dobrou cenu.
50% tankování tankuju na MOLce. Mám je tak nějak po cestě v okolí.
Ať to byla M3BM se Skyactiv-G 2.0 (N95, ale převážně spíš N100), M6MPS s 2.3turbo (jenom N100), Honda Civic FK8 1.8 VTEC (N95 nebo N100), současný CT200h s obyčejnou 1.8 benzínem (N95) nebo CX5 KF Sky-G 2.5 (N95 nebo N100), tak tankování je v pohodě. Zasunu tankovací pištol, zmáčku, jak je to plný tak ona cvakne, zaplatím (občas uplatním slevový body) a auto pokračuje v jízdě dál. :) Takže za mě bez problémů

?Ale musím uznat že lepší párky mají na Benzině/Orlence.?
 
Poslední úprava:
Z tohto pohľadu pozor na ONO, už som natrafil niekoľkokrát na extrémne pomalý stojan, kde tankovanie trvalo minimálne trojnásobok bežného času. Normálne sa nedá stíhať čítať desatiny litra, tam sa dali.. :)
 
Dík,ty párky mě zajímali nejvíc,mistře.?
Já popravdě nevím co k těm palivům napsat. Ať jsem tankoval na OMV, MOL, Benzina/Orlen, EuroOil, TankONO,... při porovnání stejnýho oktanovýho čísla, tak ty auta vždycky jeli stejně. Jestli dá Verva o 0,2 koně navíc oproti třeba MOL mi je mi tak nějak jedno a utrácet kvůli tomu za motorovou brzdu, kde by to bylo stejnak v rámci odchylky měření se mi nechce.
Já hlavně koukám, aby na tý benzínce byla výtoč a palivo tam nestálo 20 let nehnutě + i čistota třeba tankovacích pistolí je pro mě důležitá. Taky když k nějaký konkrétní pumpě jezdím delší dobu a navážu osobní kontakt s obsluhou, tak se rád zeptám jestli provádějí čištění tanků od tý biokejdy, což mi vždycky odpoví "Samozřejmě"
Jediný čemu se vyhejbám je Shell. Jednak u nás na D4 jsou nekřesťansky drahý (a to jako enormě oproti okolí) a zároveň než jsem přišel na to, že tam nehodlám tankovat, tak 2x mi na ten jejich V-Power Racing nebo co to tam maj, škubala motorka na volnoběh (potvrzeno ještě od kamaráda, kterej tam tankoval se mnou do svýho stroje a měl stejnou potíž). Zároveň se vždycky říkalo (v časopise kdysi dávno jedna paní povídala), že Shell má hodně suchý benzín a je opravdu dobrý ho VIFovat obzvlášť u přímovstřiků.
 
Poslední úprava:
3kč na prémiovku a 2 Kč na základní až do 31.11.
Díky, opravdu jo... OMV Praha Kbely, MM100 za 45,90 Kč/L a po slevě 42,90 Kč/L. Uvidíme, co se bude dít po 30/11/2022 (?)
 
Tak dneska Plzeň křimice Eurooil BA98 40,90 Kč. Závoz 14.11 Etanol (biolih) 0,3% ETBE 14,7 % E5. Mám zkušenosti s Vervou 100 poté co je E10 20%etbe přechod na OMV MM 100 plus a nyní zkouším pravé Eurooil s čistím BA 98 + VIF a jsme zvědavý na výsledek oproti 100 MM s aditivem. O zkušenosti se podělím za par měsíců jak sedí tohle palivo moji Mazdě s kompresi 15:1.
Mazda 2 G75
 
Dnes Verva100 za 39.90,- jo hned se mi tankovalo veseleji ;)
 
Tak podávám report.

Auto je asi pocitově trochu línější, ale pro většinu z nás co mají úpravu od Shr3ka je to cenově příznivý řešení.
Teď když je přes aplikaci u OMV sleva 3kč na benzin se vrátím k MM100 , sice to na nádrži vyjde o nějakých 200Kč navíc, ale je to schůdnej rozdíl za to, že nemusím furt z kanystříku přelívat do lahvičky booster - což jsem si často zapomínal připravit, a lit to tam před tankováním. Pokud OMV zruší akci nebo přijde zas výraznej rozdíl v cenách, tak se k tomu vrátím

Tak ještě nějáký srovnání naměřených dat:
Tady je období cca 3,5 měsíce co jsem jezdil na 95 z ONO + Bishop's
bishop.png

Přikládám graf za cca stejný období v minulým roce s OMV MM100 (období 3 měsíce před bishopem jsem použít nemohl, protože tam odešla lambda a pak termostat takže se tam blížila průměrná spotřeba k 10 litrům a bylo to tak nepoužitelný díky závadám.
bishop bez.png

Spotřeba vychází nižší o cca 0,7L / 100km. Cenové srovnání orientační, protože ceny benzínu lítaly za ten rok jak splašený, aktuální cena na Tank ONO je 33,90 Kč/L tj včetně aditiva 34,01 Kč/L , u OMV jsem tento týden tankoval včetně zákaznické slevy 3Kč/L za 39,90 Kč/L (bez slevy je to 9Kč/litr rozdíl a -nesmysl). To je při tankování "plné" nádrže řekněme 60L úspora 360Kč + nižší spotřeba, takže se dá říct, že se dá očekávat cca 400Kč úspora na nádrži, pokud by to chtěl někdo až takto počítat.

Ještě doplním že sleva na palivo u OMV platí až do 31.12.22 ;)
 
Poslední úprava:
Back
Top